Raskaaksi 2019

Ihanaa kun plussia tullut taas tänne!!❤️
Oon seurannu kokoajan mut en oo jaksanu oikeen kirjoittaa mitäàn, oli jotenkin ihan masentunut-fiilis tammikuussa..
Nyt sunnuntaina tein testin ja plussa tuli, menkat pitäisi alkaa tänään..
Oon todella iloinen ja toivon että pysyy matkassa ja saadaan vauva syliin asti tällä kertaa, pakko saada!:love017

Onnea! :Heartred

Mahtavan paljon plussia nyt!! :cool05

Ihanaa kun plussia tullut taas tänne!!❤️
Oon seurannu kokoajan mut en oo jaksanu oikeen kirjoittaa mitäàn, oli jotenkin ihan masentunut-fiilis tammikuussa..
Nyt sunnuntaina tein testin ja plussa tuli, menkat pitäisi alkaa tänään..
Oon todella iloinen ja toivon että pysyy matkassa ja saadaan vauva syliin asti tällä kertaa, pakko saada!:love017
Onnea! :Heartred

Täällähän on kunnon plussa-aalto! :smiley-bounce016

Soitin neuvolaan ja nyt itken täällä, kun mut ja mun pelot otettiin vakavasti :sad015

TSH otetaan heti, samoin hcg (jotta tämä on varmennettu raskaus, mikäli pahin tapahtuu -> vaikuttaa tutkimuksiin pääsyyn). Pääsen ravitsemusterapeutille, jotta terveellinen painonhallinta voi jatkua raskauden aikana JA pääsen varhaisultraan lääkärille :Heartred:Heartred:Heartred

Ehkä tää itku taas joskus loppuu... :rolleyes::hilarious:

Sammie paljon onnea, nyt syliin asti :Heartred

mulla haamuili testi aamulla ja tietty sörkin sitä testiä äsken niin siihen tuli kolo ja näyttää tyhmältä, en jaksa toivoa tai uskoa että vahvistuu.
on punainen vaikka ei kuvassa oikeen näy.

EDIT: otin kuvan nyt äsken siis jo monta tuntia myöhemmin että on nyt siis kuiva, märkänä oli selkeämpi ja tää laatu nyt on mitä on ku tänne lisää kuvan

Liitteet

• 44D1432F-A3D4-4F76-BBAD-ED4756EB92AB.jpeg
    44D1432F-A3D4-4F76-BBAD-ED4756EB92AB.jpeg
    6.5 KB · Katsottu: 206
Muokattu viimeksi:
Soitin neuvolaan ja nyt itken täällä, kun mut ja mun pelot otettiin vakavasti :sad015

TSH otetaan heti, samoin hcg (jotta tämä on varmennettu raskaus, mikäli pahin tapahtuu -> vaikuttaa tutkimuksiin pääsyyn). Pääsen ravitsemusterapeutille, jotta terveellinen painonhallinta voi jatkua raskauden aikana JA pääsen varhaisultraan lääkärille :Heartred:Heartred:Heartred

Ihania uutisia!! :Heartred:Heartred

Mä kävin kans ostamassa raskaustestejä katotaan saanko työpäivän aikana tehtyy nyt olis vasta tunnin pidätys... mä rupesin miettimään voiko mun mahapaiseet olla joku oire kun ei muuten oo oireita :scratch
Veikkaan että kohta tuun korkeelta ja kovaa alas :dontknow

Ihania uutisia!! :Heartred:Heartred

Mä kävin kans ostamassa raskaustestejä katotaan saanko työpäivän aikana tehtyy nyt olis vasta tunnin pidätys... mä rupesin miettimään voiko mun mahapaiseet olla joku oire kun ei muuten oo oireita :scratch
Veikkaan että kohta tuun korkeelta ja kovaa alas :dontknow
Mikäs dpo sulla?:)

Onnea plussista! Nyt viel Sinpura ja Tepsu plussat!

Täällähän saa kohta yksin löpistä :hilarious: tai sit pitäis pitää taukoa täältä, tuntuu et rupee ahistaa lapsettomuus.. iskostuu tajuntaan vasta

Ihanaa, kun sait neuvolasta noin hyvän vastaanoton. Itsekin alkuraskaudesta soitin neuvolaan, kun olin ihan varma, että tämäkin menee kesken. Sain ymmärrystä ja ajan ultraan ja kukaan ei vähätellyt mun pelkoja.

Nyt tarrasukkia. Tää menee loppuun asti! :Heartred

Onnea plussista! Nyt viel Sinpura ja Tepsu plussat!

Täällähän saa kohta yksin löpistä :hilarious: tai sit pitäis pitää taukoa täältä, tuntuu et rupee ahistaa lapsettomuus.. iskostuu tajuntaan vasta
Just mietin ite samaa, että eihän täällä pian oo ketään :rolleyes:

Onnea plussanneet :Heartred

Mä jään tänne kyllä roikkumaan, mutta pidän varmaan nyt parin viikon tauon voidakseni hoitaa tämän toisen keskenmenon pois alta. Vaikka olenkin muiden plussista iloinen, tuntuu muiden raskautuminen tässä mielentilassa pahalta. Tiedän että ymmärrätte :Heartred

Onnea plussanneet :Heartred

Mä jään tänne kyllä roikkumaan, mutta pidän varmaan nyt parin viikon tauon voidakseni hoitaa tämän toisen keskenmenon pois alta. Vaikka olenkin muiden plussista iloinen, tuntuu muiden raskautuminen tässä mielentilassa pahalta. Tiedän että ymmärrätte :Heartred

Ymmärrän! Varsinkin sinun tilassa. Musta tuntuu kans vähän pahalta ja anteeks en tarkota kellekään et ei sais täällä iloita plussista tmv. :Heartred

Oon lueskellut täällä jonkun aikaa ja aattelin että vieläkö mahtuis mukaan? Joskus vuosi sitten kirjottelin hetken aikaa tänne, mutta siirryin IVF/ICSI-ketjuun. Siellä on vähän ehkä tunteetonta meininkiä, etten jaksa jakaa sinne ajatuksia :D Enkä haluaisi 2020-ketjuun, koska siellä ropisee plussia.

Meillä siis sellainen tausta, että esikoinen 1/18 ICSI-hoidoilla. Vuosi sitten jatkui pakastealkion siirrot, 4 siirtoa tehtiin lääkkeellisenä ja niistä 2 keskenmenoa. Mulla on pcos ja miehessä vikaa. Mulla on esikoisen jälkeen ollut jatkuvaa tiputtelua ja niin oli myös noissa lääkkeellisissä kierroissa. Uskon, että tuo vuotelu myös aiheutti keskenmenot.. Hoidot jatkuu keskenmeno tutkimusten jälkeen ja siirrot tehdään jatkossa ovulaation induktioihin. Kova toive on, että tiputtelua ei olisi OI-kierroissa :smiley-angelic001 Multa voi kysyä jos mietityttää joku hoitoihin liittyvä :) Joku täällä mietti miten lääkkeellinen kierto menee: kp1 aloitetaan estrogeeni, joka siis kasvattaa limakalvon ja estää ovulaation. Kun limakalvo on tarpeeksi paksu (yli 7mm), päätetään alkionsiirto päivä, ja alkion iän mukaan aloitetaan progesteroni (progen aloituspvä on "ovulaatio" ja esim 2 päiväinen alkio siirretään sitten 2. päivänä tuosta "ovulaatiosta")

Ja täällä on muitakin vuotelijoita, niin vertaistuki olis jees :'D Tää on ehkä ärsyttävintä ikinä, mä en edes luomusti ovuloi, vuodan vaan kokoajan...

Ymmärrän! Varsinkin sinun tilassa. Musta tuntuu kans vähän pahalta ja anteeks en tarkota kellekään et ei sais täällä iloita plussista tmv. :Heartred

Tämä on syy miksi en haluaisi 2020-ketjuun, en oikein kestä jatkuvia plussia :dead:

Tämä on syy miksi en haluaisi 2020-ketjuun, en oikein kestä jatkuvia plussia :dead:

Joo tänne tuli nyt joku yllätysplussa-aalto :grin ihanaa toki mut tuskimpa ajankohtaista omalla kohdalla :p eiköhän tää tästä kun ovis rupee lähestymään, (turhat) toiveet nousee :hilarious:

Onnea Sammie! :Heartred Pikkuiselle vauvaliimaa ja tarrasukkia :Heartred

Onnittelut Sinpuralle myös, kyllähän siellä toinenkin viiva näkyy :Heartred Testaatko milloin uudestaan?

Jee FSH nega.

Onko aamutestejä? Ois kiva nähdä onko paljon tummemmat aamusta :)

Millainen fsh testi sulla oli, puikko vai liuska? Miten tulos luetaan? Mulla on liuskoja ja tulos katsotaan samaan tapaan kuin ovistestissä, eli yhtä tumma tai tummempi testiviiva merkkaa positiivista. On mulla aina joku hailura tullut, mutta on jo ikääkin.

Lähden tuskin kulumallakaan täältä pois, mutta toivon todella että plussia satelee ihan kaikille :Heartred

Tiina ja jannn, plussastani huolimatta ymmärrän hyvin tuon, että surettaa ja tekee pahaa kun toiset plussaa :Heartred Monta kertaa siinä tilanteessa olen ollut, enkä koe vieläkään "selvillä vesillä" olevani. Puoli päivää olen itkenyt surua, jos tämäkin kesken menee ja puoli päivää iloa siitä, että raskauduin näin nopeasti. En siis ota itseeni, eikä varmasti kukaan muukaan.

Mullakin voisi olla jo 4kk ikäinen vauva.

Joo tänne tuli nyt joku yllätysplussa-aalto :grin ihanaa toki mut tuskimpa ajankohtaista omalla kohdalla :p eiköhän tää tästä kun ovis rupee lähestymään, (turhat) toiveet nousee :hilarious:

Siis tottakai on ihanaa plussat! Tuohan se toivoakin. Mutta just en jaksais sitä että tuolla 2020-ketjussa olisin sit vaan mä lopulta onnittelemassa muita :'D

En muista, onko teillä hoidot alkamassa?

Onnea Sammie! :Heartred Pikkuiselle vauvaliimaa ja tarrasukkia :Heartred

Onnittelut Sinpuralle myös, kyllähän siellä toinenkin viiva näkyy :Heartred Testaatko milloin uudestaan?

Millainen fsh testi sulla oli, puikko vai liuska? Miten tulos luetaan? Mulla on liuskoja ja tulos katsotaan samaan tapaan kuin ovistestissä, eli yhtä tumma tai tummempi testiviiva merkkaa positiivista. On mulla aina joku hailura tullut, mutta on jo ikääkin.

Lähden tuskin kulumallakaan täältä pois, mutta toivon todella että plussia satelee ihan kaikille :Heartred

Kiitos :Heartred

Mä jaksan uskoa, että jokaisen vuoro tulee. Aikataulu on se, mikä voi olla muuta, mitä toivoo. Mulla voisi tosiaan olla 4 kk ikäinen vauva tai raskaus puolessa välissä...

Siis tottakai on ihanaa plussat! Tuohan se toivoakin. Mutta just en jaksais sitä että tuolla 2020-ketjussa olisin sit vaan mä lopulta onnittelemassa muita :'D

En muista, onko teillä hoidot alkamassa?
Joo ei moni muukaan jaksa, siksi ollaan täällä :grin tervetuloa mukaan!

Takaisin