Raskaaksi 2019

Oisko mahollista että ois kuitenki ns kiinnittymis/raskauskipua? :rolleyes:

Epäilen vahvasti kun seksiä on ollu tässä kierrossa onnistuneesti vain kp7. En tiiä mitä tän asian kans tekis, kun mies ei myönnä että ois mitään suorituspaineita näissä lääkekierroissa. Kuitenkin kaikissa kolmessa kierrossa seksi ei oo onnistunut, jos on tiennyt tai arvannut että nyt on strategiset hetket. Aikasemmin on vaan innostunut ovisplussasta.
 
Meilläki yks ylimääräinen ja sanon aina et Toiv joskus lastenhuone.. Nyt varastona :grin
Täällä kans skorppari..ja jos en kostoa suunnittele niin en ainakaan anteeks anna tai ainakaan unohda koskaan jos on väärin kohdeltu!:hilarious:

Kiva kuulla, että jollaki muullakin on ylimääräinen huone varastona :grin

Meillä olis pinkit tapetit sielä valmiina, on siis edellinen asukas ne laittanut, mut saas nähä pääseekö käyttöön meillä silleen vai pitääkö alkaa remppaa seiniä, jos joskus vauva vielä syliin saadaan :hilarious:

Ja aina ku ollaan tyhjätty huone nii on alkanut tiedustelut, että mitäs sinne suunnitteilla, asukki kenties ym. Nii ollaan sit pidetty sen ovi kiinni ja muutamat laatikot ja esikoisen vanha taaperosänky sielä :grin
Ehkä tyhjää sen sitte vasta maha pystyssä nii ei tuu kyselyitä :grin
 
Mulla on nyt tänää tullu vasen rinta/nänni kipeäksi. Toivottavasti ei nyt mitään rintatulehdusta taas kehitä. Kuitenkin se maidontulo on oikeestaan jo loppunut.
Mut mulla on muutama vuosi sitten ollu rintatulehdus ilman imetystä, joten kai tuo on vaan rakenteellisesti jotenki typerä. Kuitenkaan mitään kystaa tms. Sielä ei oo todettu. Inhottavasti juiliii :/ toivottavasti olis vaan raju pms oire.
 
Oon miettinyt, miten helpottavaa olisikin todeta yli vuoden yrittämisestä ja kaikesta p*skasta tässä matkan varrella. Valitettavasti vain omassa lähipiirissä asia ei jäisi siihen, vaan parikin ihmistä haluaisi asiassa velloa ja siitä jauhaa kyllästymiseen asti ja sitten se vatsan tarkkailu vasta alkaisikin, kun "kyllähän kaikki lapsia saa!" :sorry:
 
Kaverilla käyty vauvaa katsomassa ja meni ilman ahdistusta tai itkua! Ei oikeastaan iskenyt edes mitenkään kaihoisa tai surullinen olo. Varmaan vaan oman pääni sisällä kehitin kynnyksen mennä käymään. Onneksi kaveri ymmärtää, sanoi että voin tulla käymään sitten kun siltä tuntuu ja olen valmis.

Yön yli kun tuota huone asiaakin makustelin, niin tajusin että kyllä sinne extra huoneeseen roinaa löytyy. Meillä on nyt tosi vähän kaappi tilaa, niin olisi ihana saada kaikki pyyhkeet ja liinavaatteet eri huoneeseen kun makkariin. Ja sit saisin sinne runtattua meikkipöydän, tänne nykyiseen kun se ei mahdu mihinkään nurkkaan.

Yhden raskausuutisen luin tänään, vähän kirpaisi kun facessa tuli vastaan mutta ei sen enempää enkä jaksa miettiäkään asiaa sen kummemin. Ihmeen hyvä fiilis näin piinapäivänä, ehkä se on toi aurinko :dance008
 
Oon miettinyt, miten helpottavaa olisikin todeta yli vuoden yrittämisestä ja kaikesta p*skasta tässä matkan varrella. Valitettavasti vain omassa lähipiirissä asia ei jäisi siihen, vaan parikin ihmistä haluaisi asiassa velloa ja siitä jauhaa kyllästymiseen asti ja sitten se vatsan tarkkailu vasta alkaisikin, kun "kyllähän kaikki lapsia saa!" :sorry:

Niille harvoille kavereille joille oon yrityksestä kertonu sanoin ihan suoraan, että ei tarvi arvailla onko vai eikö. Kerron sitten jos on kerrottavaa. Mun kuulten ainakin ovat tätä kunnioittaneet.
 
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi suunnitteilla 3/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38 (pco tyyppiset munasarjat)

Vausa / 30 / ensimmäinen / ya 9/2019 / kp 28-30 / endometrioosi+tiputtelu vaivana

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

tiinao_O /30/ 3. lapsi /ya 5/2019 /kkm 10/19 / la 7. tai 8.10.

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Lisäsäsin kans itseni jonon jatkoksi :)
 
Mulla jo kp30, eiköhän ne menkat huomenna ala... Ei oo terolutit auttaneet tiputteluun tässäkään kierrossa. Sain puhuttua miehen kans tunnoistani tän yrityksen suhteen, mikä tuntuu hyvältä, vaikka PMS:ssäni en ollutkaan maailman rakentavin keskustelija. :oops: Tajusin, ettei se ollut edes tajunnut että tämä ottaa mulle koville, koska en siitä ole hirveästi hänelle puhunut, lähinnä ilmaissut pettymykseni sillon kun menkat/tiputtelu alkaa. Ei se mun puhumattomuus siitä johdu etten haluaisi hänelle puhua, vaan siitä, että hänen seurassaan ei yleensä ole ikävä olla. Niitä kurjia fiiliksiä tulee silloin kun olen yksinäni.

Tääkin keskustelu lähti siitä, kun puhuttiin siitä, miten vaikeaa lasten kanssa paikasta toiseen siirtyminen on ilman autoa. Ja mies siihen leikillään tokaisi, että "no hyvä ettei meillä niitä lapsia ole, elämä on helpompaa". Voitte arvata miten PMS-minä tulkitsi asian. :angry9
 
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf 3-4/20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi suunnitteilla 3/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38 (pco tyyppiset munasarjat)

Vausa / 30 / ensimmäinen / ya 9/2019 / kp 28-30 / endometrioosi+tiputtelu vaivana

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

tiinao_O /30/ 3. lapsi /ya 5/2019 /kkm 10/19 / la 7. tai 8.10.

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10
 
Täälläkään ovistikku ota tummuakseen, tietenkään, voi helvetti soikoon:arghh: kp15, sais nyt tulla, että ehtis sitten se ens kierron oviskin silleen että olis tuo ukko kykenevä viemään siemenensä labraan! Tuska sentään:mad:
 
Tää asunto homma on kyllä niin ärsyttävä.
Ollaan pikkuhiljaa alettu haaveilemaan oman ostosta (parin vuoden sisällä) mutta silti ajatuksella että olisi kiva muuttaa nyt kolmioon vuokralle tämän kaksion sijaan.
JA MITÄ HELVETTIÄ se kuuluu kenellekään miksi haluttaisiin isompi asunto? koska heti tuli kyselyä että mihin te yhtä ylimääräistä huonetta kahdestaan tarvitsette ihankuin se kuuluisi yhtään kenellekään paskan vertaa, olisiko huone joskus toivottavasti tulevaa lasta varten vai haluaako sinne mennä vaikka makaamaan lattialle, niinku ihan oikeesti.

Edit: Miksi tälläsiä valintoja pitäisi edes joutua selittämään kenellekkään, että miten moni huoneisen asunnon haluaa esim.

Kiitos avautumisesta, anteeksi kielenkäyttö.
 
Muokattu viimeksi:
Täälläkään ovistikku ota tummuakseen, tietenkään, voi helvetti soikoon:arghh: kp15, sais nyt tulla, että ehtis sitten se ens kierron oviskin silleen että olis tuo ukko kykenevä viemään siemenensä labraan! Tuska sentään:mad:
Nämä ajoitusasiat on kyllä ne kaiken stressaavimmat näissä hoitokuvioissa! Toivotaan että tummuu pian, peukkuja
 
Apua joku sanoi 2020 ryhmässä että jono naistenklinikalle ois jo 6-10kk?!?!? En kestääää:smiley-angry016:smiley-angry019
 
En tajua..Niin ja alkoihan siellä marraskuussa jotkut sukusoluhoidot.. eli pääsisin syksyllä ensikäynnille :oops::eek: toivotaan et edes ensikäynti ois ennen kesätaukoa.. 2020 ryhmässä puhui että jonoa olisi jonoon pääsyynkin, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan...
 
Tänään kp26 tais vaihtua kp1. Vessassa käydessä tuli sen verran verta ettei oo tiputteluu. Menkkojen piti alkaa aikasintaan vast perjantaina:banghead:
 
Tervetuloa uusille!

Pakko osallistua tuohon talokeskusteluun. Me ollaan nyt siis tehty tarjous talosta jossa on kolme makkaria, pienempi työhuone ja vielä sellainen "askarteluhuone" tai iso kuraeteinen tai mikä lie onkaan (kaakeloitu, vesieristetty, omalla ulko-ovella mutta ihan pienen makkarin kokoinen). Anoppi tuijotti sen pohjapiirustusta ja alkoi laskea huoneita. Kommentoi siinä sitten, että "tuollakin on vielä huone!" Minä reippaana laskin ääneen että meidän ja lapsen makkarit, työhuone, ompeluhuone ja kura-eteinen. Ei jatkanut siitä sen pidemmälle vaikka ihan varmasti toivoi, että sanoisin että tarvitaan toiselle lapselle huone. Vaikka oikeasti ollaan tuohon menossa just siksi, että lapsille riittää omat huoneet sitten isompana. Minä saan ompeluhuoneen tehtyä tuosta askarteluhuoneestakin.:happy: Ja mulla ei ainakaan ole mitään ongelmia keksiä sille muutakin käyttöä jos sitä toista lasta ei saada. Päin vastoin välillä aina suunnittelen siihen kaikenlaista muuta ja kriiseilen, että mihin ne minun koneeni sitten mahtuvat.:hilarious:

Mutta on kyllä tylyä ihmisiltä kommentoida noita vauvajuttuja.o_O Varsinkin johonkin kolmioon muuttaminen ei todellakaan vielä välttämättä tarkoita, että olisi lapsi tulossa. Me ostettiin ensiasunnoksi neliö ja pitkän aikaa asuttiin ihan kahdestaan. Perhe kyllä tiesi, että jossain vaiheessa halutaan lapsia, että siksi ostettiin kerralla tilaa. Mutta muut ei kyllä kyselleet.

Mulla on dpo7 nyt. Eilen vähän nipisteli. Optimisti voisi toivoa kiinnittymistä, mutta onhan noita nippailuja ollut ennenkin niin en jaksa innostua. Kauhean pitkältä kyllä tuntuu tämä odottaminen nyt.:rolleyes:
 
Tänään kp26 tais vaihtua kp1. Vessassa käydessä tuli sen verran verta ettei oo tiputteluu. Menkkojen piti alkaa aikasintaan vast perjantaina:banghead:

No voi helvata sentään, taas:banghead: joka kerta:banghead: mites se teidän hoitokuvio? Eikös siinä ollut jotain outoa? Joku outo lääkäri tms? Pääsittekö/halusitteko hoitoon (välillä sitä aina unohtaa ettei tämä ole aina mikään pääsemiskysymys, eihän kaikki välttämättä tietysti edes halua lapsettomuushoitoihin)

Aida, voi olispa nyt. Kyllä nyt joku meistä sais taas plussata väliin. Ei näy paljon kaksi viivaisia testejä tässä ryhmässä:arghh: oliks teil nyt vika inssi? Millainen toimenpiteenä?
 
Niille harvoille kavereille joille oon yrityksestä kertonu sanoin ihan suoraan, että ei tarvi arvailla onko vai eikö. Kerron sitten jos on kerrottavaa. Mun kuulten ainakin ovat tätä kunnioittaneet.
Mulla kanssa ysyävät osaa kunnoittaa sitä tosi hyvin, ehkä ne just siks on mun ystäviä :Heartred ja siellä on hks jolle voin kaiken muunkin paskan pirkaa teijän lisäks :Heartred
 
Takaisin
Top