Raskaaksi 2019

Tiiättekö muuten, mulla on vieläkin käsi ihan kipeä siitä 3 päivää sitten otetusta verikokeesta:arghh: yleensä en saa niistä mitään, mut nyt on ihan hullu mustelma:sour: johtuikohan siitä, ettei pistänyt sitä kiristyssidettä ollenkaan ekana. Nappas vaan kiinni kädestä ja iski piikin kyynärtaipeeseen:nailbiting:

Tiiättekö muuten, mulla on vieläkin käsi ihan kipeä siitä 3 päivää sitten otetusta verikokeesta:arghh: yleensä en saa niistä mitään, mut nyt on ihan hullu mustelma:sour: johtuikohan siitä, ettei pistänyt sitä kiristyssidettä ollenkaan ekana. Nappas vaan kiinni kädestä ja iski piikin kyynärtaipeeseen:nailbiting:

Mulla tulee jos ei paina jälkeen päin tai riippuu myös pistäjästä :wideyed:

Onnea Nipa! Ootkin synttärikaima mun keskimmisen kanssa, täytti tänään 6v :)

Aida, kuulostaa hyvältä!!
Jesbelle voimia sairasteluun ja kropan outoon touhuun. Kunhan saat ittes kuntoon ensin, niin sit toivottavasti pääset eteenpäin taas vauvahaaveilun suhteen :)
Helena, voi kurjuus kun ajat siirty. Pakastaminen varmasti hyvä idea, jättää vaihtoehdot auki myöhemmälle.
KK:lle tsemppiä ja kaikki jäsenet ristissä että tällä kertaa kaikki sujuis hyvin!!
Kukas menikään mun kans samoissa kiertopäivissä tai ois ovis just hollilla? Miten mun pää on näin laho..

Täällä kp15 ja ovispäivä. Aamupäivän jomotteli mahaa, mutta nyt jo helpottanut ja limatkin hävis samoin tein. Talleteltu on -2 ja -1/0 välisenä yönä, joten ajoitukset ainakin kohdillaan. Katsotaan jaksaako tänään vielä :)
Täällä menee ainakin yks pv15 nyt illalla alko viivaa tulee mutta ei vielä plussa, toivottavasti menee maanantaille!! Kp 12 viimeks tallenneltu mies viikonlopun reissussa toivotaan että huomenna kotiin niin vois kerkee vielä...

Viivi92 jep voi ja siksi digii käytän vasta ku mun liuska on musta ku muutenkin tumma. Minulla yhdessä kierrossa oli et viikon välein hynyili ja sillon oliki testiki plus mut nyt on vähän mahdoton olla raskaana jos ei touhutipoista kumin läpi mikä on siis mahdotonta.

Mulla liuskat siis näyttää aina tummaa mut kyl mä oviksen tunnistan ja sit varmistan digil. Viimeksi ku digil testasin niin ei näyttänyt mitään ku tyhjää palloo koko ajan eli mun kohdalla onneksi ei tunnu olevan et hymyilisi millon huvittaa vaikka pari kiertoa näin oli mut tosiaan testiki plus (tosin kemiallinen ja sit se tm/varhainen km)

Tää siis vain tehty ku tuli joku ihme tunne ettei toi lääke mitä syön toimi ovulaation ehkäisyyn ja ovishan siis kuului olla jo about viikko sit suunnilleen mut nyt toi iloinen hymy on ehkä sit vaan kohonnut estrogeeni.. mut pco ehkä tekee sen et mulla Digi hymyilee kun estrogeeni nousee loppukierrossa ja auttaa yhdessä progen kanssa vahvistaan limakalvoa tulevaa mahdollista raskautta varten.

Nipanderi onnea syntymäpäiväsi johdosta <3

Jannn toivottavasti tulee ihan oikea viiva!

Nyt se ahistus jo alkoi aamun negasta :scared001:pale

Sama. Mulla on huomenna dpo 9-10 ja ajattelin ensin testata aamusta, jos ei tuhruta. No ei tuhruta vielä, eikä tunnu siltä että alkaisikaan. Jos aamulla vielä ahdistaa pelkkä ajatuskin, niin en testaa. Mitä sitä itseään kiusaamaan. :wtf:

Toivon silti tietysti ylläriplussaa meille molemmille ja muille myös! :Heartred

Täällä ovis eilen/tänään. Jos eilen, niin tallettelut dpo -2, dpo0 ja dpo1. Toiveet korkealla, usko ei... Ja huomenna ehkä vielä. Kuka plussaa seuraavaksi? :wav
No mehän mennään samoissa! :)
Täällä kp16 ja dpo1, talleteltiin vielä aamusta kun eilen ei jaksanu. Eli kolme kertaa ihan oviksen ympärillä, joten hyvillä mielin taas piinailemaan :happy:
Ens viikolla on jo papa ja verikokeet, pitääkin heti ma varailla lääkäriaikakin!

Aamun testailijoita jo jännäilen :nailbiting::)

Tykkään siis että saat ilmoittautua hoitoon! Pahoittelut menkoista! Tsemppiä! Kirjoittele ihmeessä tuntemuksia ym. Mulla oli aika lievät oireet lääkkeistä kyllä. Toivotaan sulle samaa :Heartred

Juu, ei mua harmita menkat yhtään kun oon vaan torstaista asti odottanu vuotoa :grin ois siis voinu alkaa jo to/pe. Vitsi kun tää pitkä kaava on niin pitkä! Ei jaksais oottaa et oikeesti alkaa tapahtumaan. Mulle varataan kp18 synarelan ohjeistuskäynti niin sinneki on vielä 2,5vk aikaa. Oliko sulla tollasta käyntiä?

Täällä kyl Digi näytti ihan oikein, katsoin flosta ja ilmeisesti mul nyt sit tuplat lähti. Yöllä heräsin ku puukolla olis ronkittu muniksii ja hyi kauhea mikä tunne ja kun tietää että on vaan alkusoittoa niille kivuille ja tissithän paukkasi heti kipeäksi eli ovis tässä kierrossa kuvan myöhään, vasta hymy eilen kp20 ja siitä jos nyt tänään / huomenna ite ovis niin juupajoo, mulla luteaali tuppaa olemaan sen 15 päivää mut sen lasken seukkipäivästä eli oikeasti varmasti vain 12/14..

Smoothie kiva ku hoidot alkaa, varmasti kiva fiilis

Ei ollut. Me käytiin ne läpi silloin hoidon suunnittelussa ja sit hoitaja laittoi ohjeet vielä viestipalvelun kautta et milloin aloitetaan (kp21) ja miten. Ei mulla myöskään sen enempiä pistos ohjeita ollut, näytettiin vaan sellasta kynää et miten toimii. Pitkä kaava on pitkä! Mulla venyi se synarela melkein viikolla kun näkyi siinä ekassa supressioultrassa se rakkula. Ni mähän käytin sit to-ti vielä 2+2+2 ja sit vielä pari päivää ja to laitoin sen elonvan, sen vaikutus oli 7pvä. Tämän jälkeen pistelin sitä menopuria vielä muutamat päivät.

Joo muistankin tuon sun tilanteen. Mäki hieman stressaan että ei sais hirveesti aikataulut venyä esim just ton synarelan takia ettei pääsiäinen tuu sotkemaan :dead: ymmärsin jotenkin et mulla on toi synarela-käynti koska mun kierto on lopulta aika epäsäännöllinen mutta en ymmärrä miksi se vaikuttaa..

Tässä tää mun nega! Hyvä testi, ei jätä arvailun varaan. Eipä tunnukaan yhtään raskaana olevalta. Uusintatesti ~dpo12 jos ollenkaan..

Liitteet

• 20200216_095115.jpg
    20200216_095115.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 207
Tässä tää mun nega! Hyvä testi, ei jätä arvailun varaan. Eipä tunnukaan yhtään raskaana olevalta. Uusintatesti ~dpo12 jos ollenkaan..
Dpo10 aikaista kuitenkin.. mä kattoin eka et oli toinen hailu viiva mut vissiin näin omiani.. toivon että pian plussa tulee.. ja voihan se nytkin tulla vielä

Niin edit. Onko mikä herkkyys toi siis ?

Takaisin