Mikä dpo olikaan?
Huome dpo10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä dpo olikaan?
johtuikohan siitä, ettei pistänyt sitä kiristyssidettä ollenkaan ekana. Nappas vaan kiinni kädestä ja iski piikin kyynärtaipeeseen
Tiiättekö muuten, mulla on vieläkin käsi ihan kipeä siitä 3 päivää sitten otetusta verikokeesta:arghh: yleensä en saa niistä mitään, mut nyt on ihan hullu mustelmajohtuikohan siitä, ettei pistänyt sitä kiristyssidettä ollenkaan ekana. Nappas vaan kiinni kädestä ja iski piikin kyynärtaipeeseen
![]()

Täällä menee ainakin yks pv15 nyt illalla alko viivaa tulee mutta ei vielä plussa, toivottavasti menee maanantaille!! Kp 12 viimeks tallenneltu mies viikonlopun reissussa toivotaan että huomenna kotiin niin vois kerkee vielä...Onnea Nipa! Ootkin synttärikaima mun keskimmisen kanssa, täytti tänään 6v :)
Aida, kuulostaa hyvältä!!
Jesbelle voimia sairasteluun ja kropan outoon touhuun. Kunhan saat ittes kuntoon ensin, niin sit toivottavasti pääset eteenpäin taas vauvahaaveilun suhteen :)
Helena, voi kurjuus kun ajat siirty. Pakastaminen varmasti hyvä idea, jättää vaihtoehdot auki myöhemmälle.
KK:lle tsemppiä ja kaikki jäsenet ristissä että tällä kertaa kaikki sujuis hyvin!!
Kukas menikään mun kans samoissa kiertopäivissä tai ois ovis just hollilla? Miten mun pää on näin laho..
Täällä kp15 ja ovispäivä. Aamupäivän jomotteli mahaa, mutta nyt jo helpottanut ja limatkin hävis samoin tein. Talleteltu on -2 ja -1/0 välisenä yönä, joten ajoitukset ainakin kohdillaan. Katsotaan jaksaako tänään vielä :)
Nyt se ahistus jo alkoi aamun negasta![]()

No mehän mennään samoissa! :)Täällä ovis eilen/tänään. Jos eilen, niin tallettelut dpo -2, dpo0 ja dpo1. Toiveet korkealla, usko ei... Ja huomenna ehkä vielä. Kuka plussaa seuraavaksi?![]()

:)Tykkään siis että saat ilmoittautua hoitoon! Pahoittelut menkoista! Tsemppiä! Kirjoittele ihmeessä tuntemuksia ym. Mulla oli aika lievät oireet lääkkeistä kyllä. Toivotaan sulle samaa![]()
Ei ollut. Me käytiin ne läpi silloin hoidon suunnittelussa ja sit hoitaja laittoi ohjeet vielä viestipalvelun kautta et milloin aloitetaan (kp21) ja miten. Ei mulla myöskään sen enempiä pistos ohjeita ollut, näytettiin vaan sellasta kynää et miten toimii. Pitkä kaava on pitkä! Mulla venyi se synarela melkein viikolla kun näkyi siinä ekassa supressioultrassa se rakkula. Ni mähän käytin sit to-ti vielä 2+2+2 ja sit vielä pari päivää ja to laitoin sen elonvan, sen vaikutus oli 7pvä. Tämän jälkeen pistelin sitä menopuria vielä muutamat päivät.
ymmärsin jotenkin et mulla on toi synarela-käynti koska mun kierto on lopulta aika epäsäännöllinen mutta en ymmärrä miksi se vaikuttaa..Dpo10 aikaista kuitenkin.. mä kattoin eka et oli toinen hailu viiva mut vissiin näin omiani.. toivon että pian plussa tulee.. ja voihan se nytkin tulla vieläTässä tää mun nega! Hyvä testi, ei jätä arvailun varaan. Eipä tunnukaan yhtään raskaana olevalta. Uusintatesti ~dpo12 jos ollenkaan..