Raskaaksi 2019

Edit. Sekin on tiesti mahollista, että ovuloin vielä toiseen kertaan, kun on ne kaks johtofollia. Kaksosten työnimet vois olla Luomu ja Letro.

:hilarious:Luomu ja Letro :hilarious: Repesin totaalisesti!

Tulin vain pikaisesti lukaisemaan, mutta mainitaan tässä samalla, että taidetaan saada asunnosta tarjous ennen ensinäyttöä! Yksi pariskunta halusi jo tänään käydä katsomassa ja tykkäsivät. Olen ihan fiiliksissä!:happy093

Katsoin niin ovis ennuste oli kp16 mut limojen ja tuntojen perusteella tosiaan aiemmin ja nyt olis viikko siitä ja mä rupesin syödä sitä lääkettä. No nyt on just samat oireet ku kierrossa jossa raskauduin mutta tää kipeänä olo on uusi juttu. Vv hyvin runsas ja rinnat isommat vieläkin siis, enemmän ku 2 kuppia jo nyt siis. Mitähän mä oon ruvennut tekee et tissit kasvaa tälleen.. nojoo, on oksetusoloa ja en varmaan tuu testaa ku menkat kuitenkin tulee mut ihmettelen suuresti mistä tällainen neitseellinen sikiäminen olis tullut. Kuinka suuri todennäköisyys on tulla touhutipoista kumin läpi. No nimenomaan. Hullun kuvitelmaa mut silti jotenkin outo olo et jos tikkuun kusen niin haamu tulee taas (sit ku aika on) sit nimi on Jesús.

Talokaupat voi olla niin perseestä ihan vihaksi pistää tommoset ettei anneta tarkastuttaa, lue mitä käy jne.. huoh, ite oon nyt miettinyt talon ostoa ja se on ajatus mikä on pitänyt et jaksaa tuonne uloskin. Tosi masentunut olo ku ulkona on ihana keli ja minä möllötän sisällä tässä ihme kuumeessa. Olisko se steroidipiikki nostanut sit sen?

Heissan. Kp7 olisiko nyt :bored: Flunssasta toipuminen on ollut hidasta. Eilen olin jo töissä. Ääni heikko ja yskittää.

Piristi käydä kaverin kanssa kahvilla ja sen jälkeen lähteä yhteisen ystävän 38 -vuotisjuhliin.

Miehen pet-tt kuvaus peruuntui torstaina laitteen hajoamisen vuoksi. Seuraava aika vasta 25.2 ja lääkäri 3.3, jolloin aikaisintaan ajokielto voidaan kumota :meh: Päätettiin, että laitetaan siittiöitä pakkaseen ja mietitään sitten, mitä tehdään.

Viikon päästä sitten gynelle.

Ilmeisesti ei estä ovista tai jotaki. Kp20 ja digiin hyvät viivat ja hymy. Ja mulla oli se ovis viikko sitten. Ilmeisesti mulla digiki hymyilee ku estrogeeni taas nousee loppukierrossa ku mul pitäisi kp28 alkaa menkat. Eli ei täs nyt kyllä ovuloiminen oo kyseessä ku himot on tiessään ja ihan varmasti tiedän et ku ruumiinlämpö kohosi kuitenkin selvästi tämän jälkeen kun niitä pillereitä aloin popsia..

Liitteet

• IMG_20200215_165734.jpg
    IMG_20200215_165734.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 169
Höh, hoitaja tuli kipeäksi. Piti mennä ukon kanssa elokuviin, kun mulla on tänään synttärit:sorry: vähän on kesyiksi muuttuneet juhlinnat tässä vuosien myötä:hilarious: eipä sillä, ei sitä enää jaksaiskaan. Mieluummin olis vaan raskaana:hilarious:

Hyvää syntymäpäivää!! :hug007

Oon testannut tyhmät sofit jo tarkoituksella pois tässä muutamana päivänä. Huomenna joku ruotsalainen testi. Perusliuska. Katsotaan näyttääkö sekin viivanpaikkaa :hilarious:

Mikä on tää ruotsalaistesti ja mistä saa? :rolleyes:

Ilmeisesti ei estä ovista tai jotaki. Kp20 ja digiin hyvät viivat ja hymy. Ja mulla oli se ovis viikko sitten. Ilmeisesti mulla digiki hymyilee ku estrogeeni taas nousee loppukierrossa ku mul pitäisi kp28 alkaa menkat. Eli ei täs nyt kyllä ovuloiminen oo kyseessä ku himot on tiessään ja ihan varmasti tiedän et ku ruumiinlämpö kohosi kuitenkin selvästi tämän jälkeen kun niitä pillereitä aloin popsia..
Eikö pco tai pcos aiheuteta sitä, että ovistestit saattavat näyttää plussaa kauan? :bookworm:

Hyvää syntymäpäivää!! :hug007

Mikä on tää ruotsalaistesti ja mistä saa? :rolleyes:

Näytti kyllä tutulta se boxi :hilarious: matsmartilta tilasin. Oisko tälle joku suomalainen vastine? Apteekin joku?

Onnea Nipa!!

Liitteet

• Screenshot_20200215-183729_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200215-183729_Samsung Internet.jpg
    9 KB · Katsottu: 158
Näytti kyllä tutulta se boxi :hilarious: matsmartilta tilasin. Oisko tälle joku suomalainen vastine? Apteekin joku?

Onnea Nipa!!

Sit ku teet nii laita kuva millane se on ja tietty et tuleeko turhia haamuja/viivanpaikkoja :rolleyes: tai oikee viiva:p

Mä oon tässä tylsyyksissäni kattellu YouTubesta noita fertilization videoita ja ihmetelly et miten kukaan ikinä voi tulla raskaaksi ja toisaalta sitten kun tulee, niin on se ihan käsittämätön prosessi:wideyed:

Mä oon tässä tylsyyksissäni kattellu YouTubesta noita fertilization videoita ja ihmetelly et miten kukaan ikinä voi tulla raskaaksi ja toisaalta sitten kun tulee, niin on se ihan käsittämätön prosessi:wideyed:

Ja silti suurin osa napsahtaa tosta noin vaan :hilarious::wtf:

Eiks toi paketti näytä yhtään tutulta kenenkää mielestä? Antaisipa se huomenna oikeeta haamua :rolleyes: tai edes muutaman päivän päästä..

Ja silti suurin osa napsahtaa tosta noin vaan :hilarious::wtf:

Eiks toi paketti näytä yhtään tutulta kenenkää mielestä? Antaisipa se huomenna oikeeta haamua :rolleyes: tai edes muutaman päivän päästä..

Noo näyttää se vähän siltä vaaleansiniseltä apteekin raskaustestipaketilta. Ja toivotaan!

Ps. Samaistun :wtf:

Höh, hoitaja tuli kipeäksi. Piti mennä ukon kanssa elokuviin, kun mulla on tänään synttärit:sorry: vähän on kesyiksi muuttuneet juhlinnat tässä vuosien myötä:hilarious: eipä sillä, ei sitä enää jaksaiskaan. Mieluummin olis vaan raskaana:hilarious:
Onnea Nipa! Ootkin synttärikaima mun keskimmisen kanssa, täytti tänään 6v :)

Aida, kuulostaa hyvältä!!
Jesbelle voimia sairasteluun ja kropan outoon touhuun. Kunhan saat ittes kuntoon ensin, niin sit toivottavasti pääset eteenpäin taas vauvahaaveilun suhteen :)
Helena, voi kurjuus kun ajat siirty. Pakastaminen varmasti hyvä idea, jättää vaihtoehdot auki myöhemmälle.
KK:lle tsemppiä ja kaikki jäsenet ristissä että tällä kertaa kaikki sujuis hyvin!!
Kukas menikään mun kans samoissa kiertopäivissä tai ois ovis just hollilla? Miten mun pää on näin laho..

Täällä kp15 ja ovispäivä. Aamupäivän jomotteli mahaa, mutta nyt jo helpottanut ja limatkin hävis samoin tein. Talleteltu on -2 ja -1/0 välisenä yönä, joten ajoitukset ainakin kohdillaan. Katsotaan jaksaako tänään vielä :)

Kiitos ihanat onnitteluista, vaikka en yhtään tiedä mitä mieltä olen tästä vanhenemisesta tässä biologisessa kilpajuoksussa:hilarious:

Nyytti, mahtavaa, synttärikaima:happy: täällä tullaan kohta perässä kp12, jotain limojakin tänään bongattu.

Helena, varmasti ihan järkevää tuo pakastus, niin ei sitten ainakaan myöhemmin harmita, jos niin ei tehnyt:Heartred

Jannn, huomista testikuvaa odotellaan:thumright

Kukas muu oli kohta testailemassa?

Juu laitan valkoisesta testistä kuvan että näätte että siinä on sininen pää :hilarious::hilarious:

Onnea Nipa! Ootkin synttärikaima mun keskimmisen kanssa, täytti tänään 6v :)

Aida, kuulostaa hyvältä!!
Jesbelle voimia sairasteluun ja kropan outoon touhuun. Kunhan saat ittes kuntoon ensin, niin sit toivottavasti pääset eteenpäin taas vauvahaaveilun suhteen :)
Helena, voi kurjuus kun ajat siirty. Pakastaminen varmasti hyvä idea, jättää vaihtoehdot auki myöhemmälle.
KK:lle tsemppiä ja kaikki jäsenet ristissä että tällä kertaa kaikki sujuis hyvin!!
Kukas menikään mun kans samoissa kiertopäivissä tai ois ovis just hollilla? Miten mun pää on näin laho..

Täällä kp15 ja ovispäivä. Aamupäivän jomotteli mahaa, mutta nyt jo helpottanut ja limatkin hävis samoin tein. Talleteltu on -2 ja -1/0 välisenä yönä, joten ajoitukset ainakin kohdillaan. Katsotaan jaksaako tänään vielä :)

mulla dpo 1:greet025

Takaisin