Millaisia raskausoireita sinulla on?

Ja vessassa saa yöllä juosta aknakin kahdesti, normaalitilassa en koskaan herää vessaan yöllä. Ehkä jatkuva jano ja vedenjuonti tähän osasyynä, vaikka yritän hillitä juomista iltaa kohden.
 
Ja vessassa saa yöllä juosta aknakin kahdesti, normaalitilassa en koskaan herää vessaan yöllä. Ehkä jatkuva jano ja vedenjuonti tähän osasyynä, vaikka yritän hillitä juomista iltaa kohden.

Joo, tämä :banghead:
Toissa iltana menin sänkyyn jo yhdeksän jälkeen kun olin ihan tööt (en toki normaalistikkaan paljon kymmenen yli valvo). Pyörin kymmeneen saakka jolloin mies tuli sänkyyn. Ja kävin klo 22-00 välisenä aikana 4 kertaa vessassa o_O
Muinakin öinä vähintään se kahdesti käytävä. Mahdottoman ärsyttävää!
 
Joo, tämä :banghead:
Toissa iltana menin sänkyyn jo yhdeksän jälkeen kun olin ihan tööt (en toki normaalistikkaan paljon kymmenen yli valvo). Pyörin kymmeneen saakka jolloin mies tuli sänkyyn. Ja kävin klo 22-00 välisenä aikana 4 kertaa vessassa o_O
Muinakin öinä vähintään se kahdesti käytävä. Mahdottoman ärsyttävää!

Tää vessassa ravaaminen ei ainakaan helpota loppua kohden :smiley-ashamed004
 
Onko muilla paino noussut? Mulla aina ennen kuukautisia vaaka näyttää +2kg ja nytkin sama ennen plussatestiä. Eli 2kg normaaliin verrattuna enemmän painoa.
 
Mua on etonut tällä viikolla välillä tosi paljon ja tänään lensi sit laattakin :wideyed:
 
Meitsi on tuuletellut, kun jo toinen päivä putkeen päivällä yllätti ällötysolo. Tänään lähdin kesken palaverin työpisteelle hakemaan jotakin papareita (kröhöm... pikana mutustin suolakeksin) :wink
 
Täällä ollaan nyt (7+1). Viikko sitten alkoi tämä klassinen pahoinvointi/etova olo aamusta iltaan, illat on pahimpia. :depressed: Ei oo oksennusta tullu, mutta silti yököttäny. Ajoittain on vaikea saada suusta menemään mitään alas, mutta tähän mennessä aina jotain menny. Veden juonti on vaikeaa, koska sen maku ällöttää .. :wtf: Hajuaisti on herkistyny ja aika moni ruoka ällöttää. Viikko ennenkuin menkat oli myöhässä niin rinnat oli arat ja siitä itseasiassa päättelin, että oon varmaankin raskaana (mulla siis ei oo ikinä ennen ollu ennen menkkoja rinnat arkana). Ja nyt edelleen rinnat ollu arat, etenkin nännit. Iltaisin oon normaalia enemmän viluisempi. Sitten myös vaivaa ilmavaivat ja vatsa välillä joko kovalla tai löysällä. Ensimmäinen neuvola aika on 10.2. ja jännityksellä odotan ensimmäistä ultraa, kyllähän se vähän pelottaa sykkiikö siellä sydän. :sad001
 
Oon tosi itkuherkkä tai en välttämättä itke, mutta vähän väliä pala kurkussa ihan syyttä :sad010laughing7
 
Oon tosi itkuherkkä tai en välttämättä itke, mutta vähän väliä pala kurkussa ihan syyttä :sad010laughing7
Mä huomasin muuten tän ekana, youtuben koiravideot itketti, kaikki videot missä tuli myötätunto tai helpotus tai no... melkein mikä vaan alkoi liikuttaa. Tänään katoin (yritin katsoa) Suomi Lovea niin oli hanat ihan auki :grin
 
Herkemmillä oltu täälläkin. Hyvä palaute asiakkaalta sai melkein itkemään ja mitään synnytykseen liittyvää ei pysty telkkarista katsomaan saati puhumaan kenenkään kanssa.

Nyt on huono-olo taas nostanut päätään :hungover: tänään kaupassa käydessä tosi moni tuoksu ja haju kävi pahasti nenään. Esim mies laittoi ruuan päälle parmesania, hyyyyyyyyi yök se haisi pahalle. Samoin tupakanhajuiset ihmiset saa oksun kurkkuun kun ennen on ollut vaan epämiellyttävää.
Tänään on myös touhuaminen (tytön iltahommat, pyykin viikkaus yms pikkujutut) nostanut heikotuksen ja huonon olon. Samoin väsy iski tossa iltapäivällä kuin joku olisi moukarilla mojauttanut. Piti hetki torkkua sohvalla että jaksoi taas.
 
Mullakin hajut pahoja, eilen juttelin erään tutun kanssa, ja sen hengitys haisi niin pahalle, että mun oli lähdettävä pois siitä tilanteesta :hungover:
:hilarious: Tänään on väsymys myös ollut ihan järkkyä!
 
Herkillä mennään täälläkin.... Kummityttö osallistui erääseen ohjelma formaattiin ja kummitäti pääsi katselemaan suoritusta... Voi luoja sitä itkun määrää silloin ja jälkeen... Aina kun asia käväisee mielessä, viuraan kuin suihkulähde... Saan kyllä hillittyä sen aika äkkiä, mut silti naurattaa jo itteekin tää....
 
Miulle tulee paha olo jos juon liikaa vettä. Oon tottunu juomaa ison lasillisen kerralla, mut nyt ei enää voi. Pitäs ostaa juomapullo mistä vois vähä välillä hörppästä.

Ja ilmeisesti miullekki on iskeny jo liitoskivut. Vihloo häpyluuta ja oikeaa nivusta. Eile vaapuin töissä ku ankka.
Ja huomasin et tietys kulmassa kumartuessa alamaha ottaa vastaa? Ei tuota raskausmahaa kyl vielä näy, mut kai se tuon pömpän alla jossai on :rolleyes:
 
Täs on ny kuukauden ajan tienny että on raskaana ja ensimmäiset 3 viikkoa olin erittäin tietoinen koko raskaudesta ja oli kaikki maailman oireet. Sitten yhtä äkkiä se vaan loppui ja olo on ihan normaali vessassa juoksemista lukuunottamatta. Siis tosi hämmentävää o_O
 
Välillä tuntuu kuin ei olisi mitään oireita ja välillä niitä on enemmän kuin kerralla haluaisi.

Enimmäkseen oireina on palelua, väsymystä, herkkyyttä, ällöjä hajuja, tissit kipeänä, valtava turvotus mahassa ja vatsakipuja. Välillä nousee suuhun asti, mutta sen pahempaa pahoinvointia ei vielä ole näkynyt.
 
Pahoinvointi alkaa hieman laantua, mutta nukahtamisongelmat on tällä hetkellä aika pahoja, nukahtamiseen voi kulua parikin tuntia vaikka kuinka olisi väsynyt olo. Asiat vaan laukkaa mielessä ja pitää hereillä.
 
Pahoinvointi alkaa hieman laantua, mutta nukahtamisongelmat on tällä hetkellä aika pahoja, nukahtamiseen voi kulua parikin tuntia vaikka kuinka olisi väsynyt olo. Asiat vaan laukkaa mielessä ja pitää hereillä.

Nukahtamisongelmat on niin pahoja, kärsin itse samasta monta kuukautta ja alkoi käydä henkisesti todella kuormittavaksi. Itselle oli pahinta kun alkoi jo valmiiksi jännittämään nukkumaan menoa.

Mulle auttoi tylsien äänikirjojen kuuntelu joihin sitten nukahdin. Se jotenkin auttoi siihen ettei vain pyörittänyt samoja ahdistavia ajatuksia mielessä. Lopullinen pelastus oli kahden viikon kaukomatka joka aikaeroineen palautti unirytmin ja stressikin lähti samalla lomalla.

Tsemppiä Nannal!
 
Kävin viime yönä varmaan kymmenen kertaa vessassa. Normaalistikin käyn sen kerran tai kaksi mutta tuo oli jo jotain järkkyä. Ei nyt kamalan levännyt olo ole :D
 
Takaisin
Top