Tsemppiä Sammie.Painon kanssa kamppailu on muutenkin paskaa, ei siitä tarvis kaikissa asiaankuulumattomissa yhteyksissä mainita.
Kiitos
Niin se on. Ja jotenkin nyt, kun olen yrityksessäni pudottaa painoa onnistunut, ensimmäistä kertaa ikinä terveellisesti, niin tuntuu vielä p*skemmalta, että kaikki vedetään painoon ja ennen kaikkea, ettei sitä oteta puheeksi, vaan ikään kuin "selän takana".Ja en voi mitään, mutta tekstit oli sen sävyisiä, että kkm:n suru nousi taas pintaan. Puoli päivää on mennyt itkien sitä ja syytän tapahtuneesta nyt itseäni

Tänä aamuna oli taas alempana kuin vuosiin! Tuosta toiminnasta ja tavasta aion kyllä palautetta myöhemmin antaa. Viimeiseksi haluaisin, että kuvittelevat, että idiootteilunsa olisi "auttanut" minua painon kanssa 
hyvin on sulla jo pudonnut!
Ja nyt keto on niin trendikästä, että sopivaa ruokaa saa melkein mistä vain. Välillä mietin, voinko tänne painoasioita päivitellä, mut oon nyt laittanut. Ja tämänpäiväisen valossa taitaa olla iso juttu raskaustoiveen kanssa tämä... Toki jos kilomäärästä tms. jotakuta triggeröi, niin toivon, että siitä sanotaan :) Ja siis matkaahan on omaan tavoitteeseen vielä vajaa 30 kg