Raskaaksi 2019

Käväisin omakannassa. Vielä ei ollut sen ihmeempiä kirjauksia eilisestä. Diagnoosi, naisen määrittämätön hedelmättömyys. Tuntuipa jotenkin paskalta, vaikka selväähän se nyt on ollut mulle jo pitkään, että vika on mussa eikä miehessä:banghead:
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon valvonut puoli yhdestä asti, kun pienempi on kipeänä pitänyt hereillä (minut ja isosiskon). Lopulta kolmen aikaan oksensi vesilasin ulos ja nyt molemmat tytöt nukkuu isänsä kanssa meidän sängyssä. Enkä mä saa enää unta. :rolleyes:

Olipa muuten illalla kivaa spontaania harrastelua miehen kanssa. Tällaista lisää kiitos :3some
 
Nyt jos tärppäis ni la ois mun synttärit :hilarious:

Muoks siis menkkojen mukaan, oviksen mukaan menis jo yli ja ei taida mulla asiaa enää edes lokakuisiin :nailbiting: taitaa vauva tulla vasta 2021 mut tärkeintä oiski tulla edes raskaaksi 2020 :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Jos olisin nyt raskaana LA olisi laskutavasta riippuen päivän tai kaksi ennen mun synttäreitä. :grin meillä on myös lokakuussa kihlapäivä ja seurustelun vuosipäivä kahden viikon sisään mun synttäreistä, vaikkei niitä mitenkään juhlita.

Tänään pitäisi alkaa menkat! Jaikssss.
 
En malttanut olla testaamatta. Kp29, dpo15. Meille tulee vauva!!!!!!!!! :Heartred kunpa kaikki menisi nyt hyvin!
 

Liitteet

  • 20200130_082534.jpg
    20200130_082534.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 141
Käväisin omakannassa. Vielä ei ollut sen ihmeempiä kirjauksia eilisestä. Diagnoosi, naisen määrittämätön hedelmättömyys. Tuntuipa jotenkin paskalta, vaikka selväähän se nyt on ollut mulle jo pitkään, että vika on mussa eikä miehessä:banghead:

Joo onhan tuo dg aika rätti naamalle kun sen konkreettisesti lukee omista tiedoista. Lohduttaa voin sen verran et tuo laitetaan kaikille jos syytä ei ole tiedossa eikä ole varmaan olemassa dg miehen määrittämätön hedelmättömyys kun sellaista ei terminä varmaan vieläkään tunneta. Vois kyllä vähän nykyaikaistaa tuota et olisi jotenkin parin tai naisen ja miehen määrittämätön hedelmättömyys :rolleyes:
 
Tiina onnea :Heartred

Papasta, multa se on otettu joka ikinen vuosi.. käynyt vähän useammin tuolla gynellä muista syistä ja sit kerta vuoteen ne ottaa sen. Tosi usein kyllä....
 
Joo onhan tuo dg aika rätti naamalle kun sen konkreettisesti lukee omista tiedoista. Lohduttaa voin sen verran et tuo laitetaan kaikille jos syytä ei ole tiedossa eikä ole varmaan olemassa dg miehen määrittämätön hedelmättömyys kun sellaista ei terminä varmaan vieläkään tunneta. Vois kyllä vähän nykyaikaistaa tuota et olisi jotenkin parin tai naisen ja miehen määrittämätön hedelmättömyys :rolleyes:

Näinhän se on. Vaikka vähän vaikea uskoa että ollaan ihan yhtä normaaleja, kun toisella ei oo simpoissa vikaa ja toisella on tämmöinen hieman häiritsevä vuotovamma:hilarious:

Pistäkää mut plussa-aallolle:hilarious: dpo6.

Onnea Tiina, ihanat viivat siellä:happy: oliko oireita?
 
Kiitos kaikille! :Heartred tästä on jotenkin paljon varmempi olo vaikka tietysti mitä vaan voi tapahtua.

Oireita ei ole mitenkään suuresti ollut. Eniten oon ihmetellyt sitä, että oon ollut hyvin tyyni ja onnellinen vaikka normaalisti PMS-kiukku iskee jo reilu viikko ennen menkkoja. Nyt parin päivän aikana on tullut etovaa oloa ja tissit on vähän kipeytyneet. Viikon verran on joskus vihlaissut alavatsaa ja tuntunut että menkat alkaa. Ja väsymys on ollut suurta, siitä huolimatta en meinaa öisin saada unta! Nyt siis menossa 4+0/4+1.
 
Mulla ultrataan kuukauden päästä. Lääkäri selitti, että tsekataan siksi, että todella harvinaisissa tapauksissa kasvain voi näyttäytyä kystana. Ilmeisesti aika rutiinilla vain tarkastetaan. Oisko sulla kyse samasta?

Papa-koe kannattaa kuntoon hoitaa. Pieni vaiva, varsinkin siihen nähden, mitä voi aiheutua, jos käy "liian myöhään".
Joo hyvin mahollista, enemmän mä ehkä ihmettelen sitä verikoetta, vaikuttaako menkat niitten lähtemiseen millään lailla?
 
Soitin polille ja siellä konsultoidaan lääkäriä ja ollaan yhteydessä tiputteluasiassa. Kysyin oisko mahollista päästä papa-kokeeseen, mutta se ei oo peruste poliklinikka-ajalle. En tätä toki tarkoittanutkaan, ajattelin että voisivat varata mulle ajan jonnekin, mutta ei se onnistunut. En kyllä mee tuohon meidän tk:seen kun siellä on vaan yks lääkäri ja se on ihan hirvee tyyppi. Terveystalo taitaa kutsua taas. :bag:
 
Takaisin
Top