Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kp 20 ja tuplahormoni-digi-ovis vilkkuhymyili eilen ja tänään, ehkä sieltä päivän parin päästä tulis sit ovishymy
K18 hommat ainakin osuu kohdilleen, kun ollaan puolison kanssa just kahdestaan lomalla tää viikko, ja vieläpä paikassa jossa ei oo hirveesti muuta tekemistä kun ottaa aurinkoa ja olla hotellihuoneessa
Lisäksi olo on vihdoin ekaa kertaa pitkään aikaan rentoutuneempi, stressitykytykset alkaa olla poissa ja kroppakin tuntuu normaalilta vihdoin näin 4kk kkm:sta. Et nyt jos ei tuu plussaa, niin tipun kyllä todella korkealta.....
Mahtavaa Koirankorva! Onnea!
Mulla on dpo12, aamulla tuli jokunen tippa verta, mutta ei onneksi sen enempää ole tässä kierrossa tiputellut kuten parissa edellisessä teki. Tästä olen ihan tyytyväinen. Huomenna kai ne menkat alkaa. Tuntuu tyhmältä vain mennä sinne verikokeeseen sitten torstaina.
Enimmäkseen on vauvajutut nyt taka-alalla ja mielessä enemmän mahdollinen uusi koti. Yritän täällä urakoida tätä nykyistä myyntikuntoon niin ei ehdi paljon muuta murehtia.

Verikoe? Eikai negakierrosta käydä verikokeessa? Vai joku muu kuin hcg?
Laita palautetta! Mä laitoin ja sain 3pkt postissa hyvitykseksi![]()
oi ihanaa, onneatoivottavasti ei tarvii tikutella hääpäivänä
onko isot häät tulossa?
minä maltoin vielä tänäkin aamuna olla testaamatta. (negahan se on kuitenkin) mut onhan se testattava.
onko jollain tietoa noista sairaalan testeistä et kui herkkiä ovat?
Mikä dpo sulla on?
En hakenu digiä, ei tarvii! Tällä mennään![]()
Ihan mahtavaa! 
kuulostaa todella hyvältäKiitos!Mikä dpo sulla on?
Meillä vihkiminen ja pienet juhlat sen jälkeen on vaan lähimmille, aiotaan sitten kesällä pitää isommat ja rennot juhlat ystäville. Mulla on yleensä ovis vasta dpo 17-19, joten sen ei pitäisi osua hääpäivälle. Olisi mahtavaa tulla raskaaksi omana hääpäivänä, mutta tähän hätään käy kyllä mikä tahansa päivä, ja mielellään pian.![]()

josko joku kaunis päivä.
kuulostaa todella hyvältä
juu, ei se varmaan haittais vaikkei ole juuri se oma hääpäivä milloin tulee raskaaksjosko joku kaunis päivä.
dpo 11 pitäis olla.
onko mitään oireita?Kiitos!Mikä dpo sulla on?
Meillä vihkiminen ja pienet juhlat sen jälkeen on vaan lähimmille, aiotaan sitten kesällä pitää isommat ja rennot juhlat ystäville. Mulla on yleensä ovis vasta dpo 17-19, joten sen ei pitäisi osua hääpäivälle. Olisi mahtavaa tulla raskaaksi omana hääpäivänä, mutta tähän hätään käy kyllä mikä tahansa päivä, ja mielellään pian.![]()
ja mikäs sen parempaa, kun pistää hääyönä siemenet itämään
voi taivas, en ees tiedä et miks, ku en oikeen syty tollaisesta viihteestä. Mutta kyllä jotain salaista myhäilyä jossain myötähäpeän kohdissa huomaan tuntevani. Minkä teet, ihminen minäkin