Raskaaksi 2019

Voiko joku lisätä mutkin tonne. :signs001

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Täällä odotellaan vieläkin, et kierto palautuis tosta keskeytyneestä keskenmenosta :banghead:. Sain ekan oviksen tikutettuu eilen ja nyt vaan jännitellään, et tärppääkö. Tässä kierrossa sorruin ekaa kertaa kokeilemaan greippi kikkaa :smiley-angelic006 ja en huomannu pahemmin limoissa mitään eroa :confused005. Ainoastaan kauheet kasvukivut tai sit siellä on kysta (taas), mikä kiukuttelee.
 
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ hoidot alkamassa

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

tiinao_O /30/ kolmas toiveissa /ya 5/2019 /kkm 10/19

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF keväällä 20

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19
 
Muokattu viimeksi:
Dimou ok juu saa korjata :) ymmärrän muakin sattuu jotkut kirjoitusvirheet jne.

Ällövaroitus mutta oon tota kohdunnapukkaa välillä tunnustellut. Äsken se tuntui sellaiselta röpelöiseltä, jotain kumpuja?! Sit muistin et oon tainnut joskus ennenkin tuntea. Liittyisikö jotenkin kierron vaiheeseen? Yleensä se on mulla ihan sileä. Tää on vaikee kun ei ole vertailukohdetta, ei voi tietää mikä on "normaalia" tai miltä se muilla tuntuu. Kaikkea sitä ihminen tekeekin.

Kp4 ja about 2vkoa ovikseen ja lääkäriin 3vkoa :p

Googletinkin itselleni jo diagnoosin. Nabothian kystia. Ilmeisesti ei mitään vaarallista mutta silti mietityttää.. ja tiedänpä nyt miltä kohdunsuu näyttää :wideyed::wtf:
 
Niin ja noista haluista..joskus niitä on, yleensä ei :hilarious: mut se johtuu kyl osin ihan omasta asenteesta, ei muka oo aikaa eikä jaksamista. Jos jaksais keskittyä aiheeseen niin Kyl siin haluja tulee kun vähän malttais lämppäillä. Mutta aikalailla kierron vaiheesta riippumatta joko on haluja tai ei o_O
 
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ hoidot alkamassa

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

tiinao_O /30/ kolmas toiveissa /ya 5/2019 /kkm 10/19

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF keväällä 20

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19
 
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ hoidot alkamassa

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

tiinao_O /30/ kolmas toiveissa /ya 5/2019 /kkm 10/19

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF keväällä 20

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35
 
Lainaan itseäni kun piti kysyä et onko kellään muulla noin et halut tulee ihan väärään aikaan ovikseen nähden?
Sori kun tuppaan mut olen miettiny monesti samaa :hungover: mulla tulee kans mahd limailu ja halulutus ennen ovisplussaa. Jos odottelisin plussaa nii sillo saattaa olla jo kuivempaa :wacky: Ei mee jakeluun. Niistä kerroista ku olen tikujen kans plussannu tuli kaikki ns paketissa. Toki limaa voi vähä tulla pari pv ennenki mut silloin ns paras tilanne oli samaan aikaan plussan kans. Liekö joku estrogeeni-munasoluongelma
 
Sori kun tuppaan mut olen miettiny monesti samaa :hungover: mulla tulee kans mahd limailu ja halulutus ennen ovisplussaa. Jos odottelisin plussaa nii sillo saattaa olla jo kuivempaa :wacky: Ei mee jakeluun. Niistä kerroista ku olen tikujen kans plussannu tuli kaikki ns paketissa. Toki limaa voi vähä tulla pari pv ennenki mut silloin ns paras tilanne oli samaan aikaan plussan kans. Liekö joku estrogeeni-munasoluongelma

Voi ihanaa, lisää siis ongelmia:hilarious:

Mistä päästään tähän mun toiseen ongelmaan, vuotamiseen (koittakaa kestää:hilarious:). Jo hei toinen kierto putkeen kun en oo vuotanut kun seula jo dpo0:dance011en oikeestaan yhtään (paitsi pari päivää ennen ovista), paitsi eilen miehen kaadon jälkeen vähän, mikä myös kuuluu tähän mun taudin kuvaan, että aina ovulaation jälkeen seksi laukaisee näitä.

Sinänsä se tietty on ihan sama alkaako ne heti ovulaatiosta vai dpo2, kun se kuitenkin on liian aikaisin, mut totesinpa vaan:hilarious:

Jannn, en mä kestä, tää google on kyllä ihana:hilarious:
 
Voisko joku vielä lisätä mut, kiitos! ❤

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto
 
Pitikin taas pitkästä aikaa Jannn sun innoittamana lueskella näitä kohdunkaula syöpä juttuja:bag: taas oon varma, että mulla on pakko olla se, vaikka Papa onkin ollut puhdas:hilarious:
 
Uskon että voit olla huoletta kun papa on ok! Toki jos ed. Papasta on kauan ni aina kannattaa käydä ottamassa uusi.
Mulla ollut mitään oireita ennenkuin papassa löytyi :banghead: tai itseasiassa saattoi olla mutten osannut yhtään yhdistää. Oli joskus semmosta kuivuutta et hyvä ku pystyi kävelemään mut se meni ohi. Muuta ihmeellistä ei ollut.

Vitsit Mä odotan tän ketjun plussia :smiley-angelic001

Ei siitä oo kun vuosi. Aika tarkalleen. Joo, uskon että tää mun juttu on vaan niitä surkeita munasoluja. Näissä syövissä vaan just näitä vuoto-ongelmia tuntui oireena olevan....
 
J
Voi ihanaa, lisää siis ongelmia:hilarious:

Mistä päästään tähän mun toiseen ongelmaan, vuotamiseen (koittakaa kestää:hilarious:). Jo hei toinen kierto putkeen kun en oo vuotanut kun seula jo dpo0:dance011en oikeestaan yhtään (paitsi pari päivää ennen ovista), paitsi eilen miehen kaadon jälkeen vähän, mikä myös kuuluu tähän mun taudin kuvaan, että aina ovulaation jälkeen seksi laukaisee näitä.

Sinänsä se tietty on ihan sama alkaako ne heti ovulaatiosta vai dpo2, kun se kuitenkin on liian aikaisin, mut totesinpa vaan:hilarious:

Jannn, en mä kestä, tää google on kyllä ihana:hilarious:
jokos teidän ensikäynti on ovella?
Joooop. Näitäpä nämä. Eipä nämä kierrot tulosta tuo, oli ajoitus, limat, vuodot, panot tai tähtikuviot miten kohdillaan :wtf: Taitaa olla tarkotus ettei tälle mammalle enää kääröjä. Liekö elämällä muita suunnitelmia :depressed:
 
J

jokos teidän ensikäynti on ovella?
Joooop. Näitäpä nämä. Eipä nämä kierrot tulosta tuo, oli ajoitus, limat, vuodot, panot tai tähtikuviot miten kohdillaan :wtf: Taitaa olla tarkotus ettei tälle mammalle enää kääröjä. Liekö elämällä muita suunnitelmia :depressed:

Tiistaina, viime hetken vinkkejä? Joo, kieltämättä, samaa olen miettinyt:bag: nää "piina päivät" ei edes tunnu miltään piinapäiviltä, kun tietää jo vastauksen:bag: dpo1 siis meneillään:hilarious:
 
Tiistaina, viime hetken vinkkejä? Joo, kieltämättä, samaa olen miettinyt:bag: nää "piina päivät" ei edes tunnu miltään piinapäiviltä, kun tietää jo vastauksen:bag: dpo1 siis meneillään:hilarious:
Jaa-a. Eipä oikein oo :oops: Ootko sä muuten koskaan kokeillu Letroja? Onko ne tarjonnu niitä edes? Jos ne ei muuta tähän hätään (jos hoitojono venyy tms) nii pyydä kokeeksi edes niitä ”tähän väliin”. Haittaakaan niistä ei oo. Mä en oo niitä koskaan ehtiny kokeilla ja gyne sanoi ettei tällanen ”munasoluton” huonolla estrogeenitasolla siitä hyödy. Mut kyl mä vielä joskus piruuttaan testaan, ei se enää tätä kroppaa huonommaksikaan vie.
 
Jaa-a. Eipä oikein oo :oops: Ootko sä muuten koskaan kokeillu Letroja? Onko ne tarjonnu niitä edes? Jos ne ei muuta tähän hätään (jos hoitojono venyy tms) nii pyydä kokeeksi edes niitä ”tähän väliin”. Haittaakaan niistä ei oo. Mä en oo niitä koskaan ehtiny kokeilla ja gyne sanoi ettei tällanen ”munasoluton” huonolla estrogeenitasolla siitä hyödy. Mut kyl mä vielä joskus piruuttaan testaan, ei se enää tätä kroppaa huonommaksikaan vie.

Kyllä mulle niitä viime syksynä tarjottiin, mut en ottanut, kun ukko oli sillon just työreissussa pari kk, ni ei niistä olis siihen hätään ollut mitään apua, kun siementäjäkään ei ollut paikalla:hilarious: sit saatiinkin jo se lähete, ni en nähnyt järjeksi alkaa maksamaan yksityiselle niitä seurantaultria.

Nyt on kyl ihan jees, kun tää käynti on ton ovulaation jälkeen, niin näkee vähän mitä nää tekee tolle luteliaalille. Että jos limkalvo on ihan riekaleina jo siinä kohtaa:bag:
 
Takaisin
Top