Persimon2
Oman äänensä löytänyt
Voiko joku lisätä mutkin tonne. 
Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv
Täällä odotellaan vieläkin, et kierto palautuis tosta keskeytyneestä keskenmenosta :banghead:. Sain ekan oviksen tikutettuu eilen ja nyt vaan jännitellään, et tärppääkö. Tässä kierrossa sorruin ekaa kertaa kokeilemaan greippi kikkaa
ja en huomannu pahemmin limoissa mitään eroa
. Ainoastaan kauheet kasvukivut tai sit siellä on kysta (taas), mikä kiukuttelee.

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv
Täällä odotellaan vieläkin, et kierto palautuis tosta keskeytyneestä keskenmenosta :banghead:. Sain ekan oviksen tikutettuu eilen ja nyt vaan jännitellään, et tärppääkö. Tässä kierrossa sorruin ekaa kertaa kokeilemaan greippi kikkaa
ja en huomannu pahemmin limoissa mitään eroa
. Ainoastaan kauheet kasvukivut tai sit siellä on kysta (taas), mikä kiukuttelee.

mut se johtuu kyl osin ihan omasta asenteesta, ei muka oo aikaa eikä jaksamista. Jos jaksais keskittyä aiheeseen niin Kyl siin haluja tulee kun vähän malttais lämppäillä. Mutta aikalailla kierron vaiheesta riippumatta joko on haluja tai ei
mulla tulee kans mahd limailu ja halulutus ennen ovisplussaa. Jos odottelisin plussaa nii sillo saattaa olla jo kuivempaa
Ei mee jakeluun. Niistä kerroista ku olen tikujen kans plussannu tuli kaikki ns paketissa. Toki limaa voi vähä tulla pari pv ennenki mut silloin ns paras tilanne oli samaan aikaan plussan kans. Liekö joku estrogeeni-munasoluongelma
en oikeestaan yhtään (paitsi pari päivää ennen ovista), paitsi eilen miehen kaadon jälkeen vähän, mikä myös kuuluu tähän mun taudin kuvaan, että aina ovulaation jälkeen seksi laukaisee näitä.