Voi Helenapaljon lämpimiä ajatuksia sädehoitoihin. On varmasti kova koettelemus koko perheelle
kuitenkin jokaisen kyyneleen arvoinen, kun hoito toivottavasti auttaa. On tää maailma niin paskaa kun on näitä kaikkia sairauksia ja vastoinkäymisiä.
Tulin just töistä. Autossa tuli vieräytettyä taas muutama kyynel tälle lapsettomuus asialle. Kuuluu kierron kohtaan ja varmaan vähän jännittää noi alkavat hoidotkin.
Kaveri sai tänään vauvan. Kuvasta näytti kyllä niin ihanaltamelkein pystyin haistamaan sen ihanan vauvan tuoksun. Nää ei kyllä itelle tunnu minään tuskana, oon sit varmaan sisäisesti jotenkin kuollut. Mutta totta kyllä korostaa tietyllä tapaa inhoa omaa epäonnistunutta kehoa kohtaan.
Onneksi tuolla miehellä ei ole mitään pakottavaa lisääntymisen tarvetta. Siis haluaisi kyllä toisen lapsen, mut on nyt ainakin sanonut että on ihan valmis tyytymään yhteenkin. Ettei nyt sitä tarvii alkaa sentään pohtimaan, että pistää mut vielä vaihtoon:bag: yks nuorempi ja hedelmällisempi, kiitos![]()
Mulle läheisten raskaaksi tuleminen on ollut paljon vaikeampaa kuin se kun vauvat ovat lopulta syntyneet ja oon nähnyt kuvia jne. En varmaan oikein osaa vielä odottaa sitä vauvaa kun kaikki energia on mennyt vaan raskaaksi yrittämiseen, enkä enää ees varmaan tajua mitä se raskaus oikeasti tarkoittaa ja tuo. Kuulostaa varmaan hullulta et muija ei tajua et raskaus - - > vauva!

paljon lämpimiä ajatuksia sädehoitoihin. On varmasti kova koettelemus koko perheelle
kuitenkin jokaisen kyyneleen arvoinen, kun hoito toivottavasti auttaa. On tää maailma niin paskaa kun on näitä kaikkia sairauksia ja vastoinkäymisiä.
ois se oma vauva kyl kiva
ja sitten on just toi, että saako tässä edes toivoa mitään, kun on jo jotain kuitenkin saanut. 

kuviahan mulla on niistä miljoona. Jos joku haluaa, voin laittaa kuvan koko hoitokierron pc:n testeistä tai esim. Avatusta digistä 1-2 ja 3+
Ja paljon tsemppiä sinulle! Kaikki menee varmasti hyvin 

Mutta toki oon huomannu hirveen suurta eroa tiedoissa hoitajien välillä ja toisaalta myös neuvoloiden välillä.