Raskaaksi 2019

Musta ois ainakin kiusallista, jos oisin raskaana ja kaikki huomio ois kokoajan siinä. En tykkää olla huomion keskipisteenä ja varmaan raskaana ois kiva puhua muustakin kuin raskaus- ja vauvajutuista.

Mua ärsyttää töissä kun muut kommentoi mahan kasvua. Eilen sanoin et "juu, niinhän se maha tuppaa kasvamaan" ja lähdin muihin hommiin

Musta ois ainakin kiusallista, jos oisin raskaana ja kaikki huomio ois kokoajan siinä. En tykkää olla huomion keskipisteenä ja varmaan raskaana ois kiva puhua muustakin kuin raskaus- ja vauvajutuista.
Mulla jotenkin ahdistaa se kun kaikki vaan puhuu sit vauvasta ja arvelee kumpi tulee ja minä unohdun kokonaan yhtälöstä eli sit onkin vaan tuleva äiti eikä normaali työkaveri .. huoh tuollaiset pikkujutut ahdistaa mut silti enemmän kuin mitään toivon et nyt. Nyt on oviksen aikana touhuttu, on vitskut kohdillaan ja arvot hyvät ja kaikki rukoukset lähetetty ja ihana et irtosi ja lämmöt nousi.. tästä sit parin viikon ootus lähtee et onko vaiko eikö

Phuuh, mikä viikko. Väsyttää ja päätä on särkenyt eilisillasta lähtien. Painajaisia ja valvomista ollut mulla miehen takia. Tayssista soittivat, että kasvaimelta vaikuttaa. Sädehoitoihin suoraan koepalan sijaan. Mies on aika hajalla.

Kp24. Viime kierrot olleet 25 ja 26, että kohta ne menkat kurvaa.

Tänään vuosi täynnä yritystä.

Helena80, tää on niin väärin. Täällä kans lähipiirissä syöpäkamppailu. Selvisi tänään et kasvaimet voitais leikata, mut toinen ilmeisesti kiinni keuhkovaltimossa. Se selviää leikkauksessa. Jos on kiinni, sitä ei leikata ja lääkitystä ei enää oo :(

Lähetän kaiken voimani sinne <3

Helena80 voimia ja jaksamista sinulle ja perheellesi nyt <3 tuntuu että tuntee teidät kaikki täällä ja olen niin surullinen teidän puolesta....

Tässä kierrossa oon ihmeen optimistinen. Mä niin nyt haluan sen mun plussan et oon vaan päättänyt plussaan tän kierron päättää.. jos en niin sit en mut nyt on ainakin kaikki keinot käytössä.

Hoksin et kivut oli eilen mut limat tuli aiemmin jo ja halut et oon ilmeisesti ottanut luget ihan väärään aikaan, eli periaatteessa estänyt koko oviksen tai jotain ku nyt en saanut hymyy mut tikut tummat enää ei eli haaleni ja nous mun normitasolle joten huomenna aloitan proget vasta. Vv holvasi ovistyyliin ja sit ihan kuivaa ja nyt alko ummetus ja vetisempi vv heti...

Tää ilta menee ihan vain kotioloissa ja koiran ja miehen kanssa leffaa katsoessa tuulee niin kovin ja on väsynyt olo niin ei jaksa mitään humputusta. Huomaa et keltis ku vv semmonen ja muutenki lämmöt ja väsymys. Etova olo kuten aina ennen ja jälkeen oviksen... Kaipa nyt voiskin onnistua ku tuntemukset menee yksiin ja talletukset myös. Varmaan vielä jälkitallettelut vaikkei niistä hyötyä oo mut on iloa sentään.

Mulla tulee TAAS eggistä :arghh: kp 37 menossa. Ensimmäisen kerran tässä kierrossa oon merkannut eggikset 27.12, sen jälkeen niitä on tullut aina parin päivän välein. Hormonit on ihan täysin sekaisin. Toivottavasti uusi kierto kuitenkin jossain vaiheessa alkaa itsestään. Ei jaksais mitään progepelleilyäkin vielä.

Höh on toikin tylsää ettei oikeen pääse ees yrittämään kun kierrot ja ovikset mitä sattuu :sour: onneks teidänkin hoidot alkaa pian!

Phuuh, mikä viikko. Väsyttää ja päätä on särkenyt eilisillasta lähtien. Painajaisia ja valvomista ollut mulla miehen takia. Tayssista soittivat, että kasvaimelta vaikuttaa. Sädehoitoihin suoraan koepalan sijaan. Mies on aika hajalla.

Kp24. Viime kierrot olleet 25 ja 26, että kohta ne menkat kurvaa.

Tänään vuosi täynnä yritystä.

Voimia Helena:Heartred toivottavasti sädehoidot kuitenkin auttais. Meilläkin perheessä vielä vuosi sitten sisko oli keskellä syöpähoitoja. Kesällä sai onneksi terveen paperit mut kyllähän ne kummittelee mielessä välillä. Ootteko puhunu että jatkatteko vielä yritystä?

Voimia Helena:Heartred toivottavasti sädehoidot kuitenkin auttais. Meilläkin perheessä vielä vuosi sitten sisko oli keskellä syöpähoitoja. Kesällä sai onneksi terveen paperit mut kyllähän ne kummittelee mielessä välillä. Ootteko puhunu että jatkatteko vielä yritystä?
Mä haluan jatkaa yritystä, mies on vastaan, mutta suostui sitten kuitenkin. Nyt ei vaan jaksa hommailla..

Voi Helena:Heartbigred paljon lämpimiä ajatuksia sädehoitoihin. On varmasti kova koettelemus koko perheelle:Heartred kuitenkin jokaisen kyyneleen arvoinen, kun hoito toivottavasti auttaa. On tää maailma niin paskaa kun on näitä kaikkia sairauksia ja vastoinkäymisiä.

Tulin just töistä. Autossa tuli vieräytettyä taas muutama kyynel tälle lapsettomuus asialle. Kuuluu kierron kohtaan ja varmaan vähän jännittää noi alkavat hoidotkin.

Kaveri sai tänään vauvan. Kuvasta näytti kyllä niin ihanalta:Heartred melkein pystyin haistamaan sen ihanan vauvan tuoksun. Nää ei kyllä itelle tunnu minään tuskana, oon sit varmaan sisäisesti jotenkin kuollut. Mutta totta kyllä korostaa tietyllä tapaa inhoa omaa epäonnistunutta kehoa kohtaan.

Onneksi tuolla miehellä ei ole mitään pakottavaa lisääntymisen tarvetta. Siis haluaisi kyllä toisen lapsen, mut on nyt ainakin sanonut että on ihan valmis tyytymään yhteenkin. Ettei nyt sitä tarvii alkaa sentään pohtimaan, että pistää mut vielä vaihtoon:bag: yks nuorempi ja hedelmällisempi, kiitos:hilarious:

Voi Helena:Heartbigred paljon lämpimiä ajatuksia sädehoitoihin. On varmasti kova koettelemus koko perheelle:Heartred kuitenkin jokaisen kyyneleen arvoinen, kun hoito toivottavasti auttaa. On tää maailma niin paskaa kun on näitä kaikkia sairauksia ja vastoinkäymisiä.

Tulin just töistä. Autossa tuli vieräytettyä taas muutama kyynel tälle lapsettomuus asialle. Kuuluu kierron kohtaan ja varmaan vähän jännittää noi alkavat hoidotkin.

Kaveri sai tänään vauvan. Kuvasta näytti kyllä niin ihanalta:Heartred melkein pystyin haistamaan sen ihanan vauvan tuoksun. Nää ei kyllä itelle tunnu minään tuskana, oon sit varmaan sisäisesti jotenkin kuollut. Mutta totta kyllä korostaa tietyllä tapaa inhoa omaa epäonnistunutta kehoa kohtaan.

Onneksi tuolla miehellä ei ole mitään pakottavaa lisääntymisen tarvetta. Siis haluaisi kyllä toisen lapsen, mut on nyt ainakin sanonut että on ihan valmis tyytymään yhteenkin. Ettei nyt sitä tarvii alkaa sentään pohtimaan, että pistää mut vielä vaihtoon:bag: yks nuorempi ja hedelmällisempi, kiitos:hilarious:

Mäki oon sanonu miehelle et sil ois varmaan jo lapsi jonku toisen kanssa mut ei kuulemma haluu muiden kanssa :Heartred oon miettiny et ehkä parempi etten saa lapsia, siit tulis varmaan joku psykopaatti :wacky: ois se oma vauva kyl kiva :Heartred joku jolle oon paras. Onneks Nipanderi teil Yks lapsi ja saatte kyllä toisenkin :Heartblue

Takaisin