Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!
Olihan teillä tässä kuussa se käynti?
mä vähän epäilen mahdetaanko mullakaan kokeilla kevyitä hoitoja, kun on näin selkee vika.Ooh onnea NewMoon, aivan mahtavaa!kaikkea hyvää odotukseen!
Helena ihan hirveä tilanne, paljon voimia. En voi ees kuvitella mitä käytte läpi.
Oon ollu täältä lomatauolla mut nyt heti omanapailen, sori. Sain soittoajan gynelle et se vois määrätä mulle sitä progesteronia. Odottelin eilen soittoa jota ei kuulunut. Ne oli sit sössineet sen ajan ja sain uuden vasta keskiviikolle. Onks teillä tietoa, miten tarkka se progen aloitus on? Keskiviikkona mulla on jo ovis ohi, onks se tärkeää et aloitetaan heti oviksen jälkeen? Ärsyttää huolella jos en voikaan tän takia tähän kiertoon vielä aloittaa. :banghead:
Toivotaan et pääsette tosi toimiin heti! Oliko se niin et eka sai alkunsa ilman apuja? Vai oliko silloin jo jotain käytössä?
Kiitos onnitteluista Stellamom ja tsemppiä sulle vhh! Mä en nyt tiedä miten jatkan omani kanssa kun olen viimeiset puoli vuotta myös ollut vhh:lla. (paitsi nyt joulu-uusivuosi).
Mä otan Terolutin dpo2 alkaen kaks viikkoa tai siihen asti, että menkat alkaa.
Edit. Tai raskaus alkaa. Ha! En näköjään ees muista enää mistä tässä kaikessa on kyse.
Mä luin sen just, oli hyväTäytyypä tutustua! Kiitos!

2viikkoa? Kuulostaa pitkältä ajaltamä oon syöny 10 pvää
Lääkärin ohje on alottaa kaks päivää positiivisen ovistestin jälkeen ja jatkaa siihen, että menkat alkaa tai raskaustesti on positiivinen. Siinä apteekin tarralapussa lukee ”kahden viikon ajan” niin tulkitsen sen kuten edellisessä viestissä kirjotin.
Edit. Mulla oli ovisplussa kp13 ja Flo ennustaa, että kierto on 28 päivää, niin siihen väliin jää se pari viikkoa.
Paska päivä. Tiputtelu alkoi ja sit sain viestiä että meidän suunnitteluaika siirtyy ainakin kuukaudella tai ylikin alkuperäisestä suunnitelmasta ruuhkan takia.![]()
yli 2viikkoa sit kotitestin tilaus tehty mut eipä ole tullut..Paska päivä. Tiputtelu alkoi ja sit sain viestiä että meidän suunnitteluaika siirtyy ainakin kuukaudella tai ylikin alkuperäisestä suunnitelmasta ruuhkan takia.![]()