Raskaaksi 2019

Sori sekava romaani tälleen ennen kuutta :bag:

Ihana teksti ja onnea :Heartred koitetaan tulla perästä! Ja kiva ettet jätä meitä.

Mä panikoin että onko ovuloimaton kierto..Testit ei reagoi yhtään , ei blanco mut sama haalea ollut koko viikon, ellei vaaleampikin nyt kuin pari pvää sitten. Sylkitesti näyttää saniaista mutta ei tarpeeksi tiheästi vielä. Lämmöt katsonut vasta kaks pvää ja ei droppia eikä nousua. Vielä mahis et ovis ois vkloppuna...oli tai ei niin kierto pitenee varmaan :( ehkä täytyy ottaa letrot taas sit ens kierrossa, katsotaan...

Smoothie jos ovis vasta nyt, niin millä perusteella se ois ollut 2pvää sit? Oletetit vain edellisten kiertojen perusteella? Joskus voi olla hyväkin pieni muutos ;) toivotaan et myöhäiset ovulaatiot yllättäis meijät positiivisesti..

Tätä virallista testipäivää olen odottanut vaikka viivat ovat näkyneet jo viikon!

Tää koko yritys on ollut yhtä tunteiden vuoristorataa, ensimmäiset pari vuotta oli toiveikaista, muutamaksi vuodeksi unohdettiin koko yritys (koska kun ei yritä, niin onnistuu). Viimein vuonna 2018 lähdettiin hoitoihin ja samalla kun 9v täyttyi yritystä pääsimme ensimmäiseen hoitoon ja lopputulos on tässä, raskaana.

Tässä välissä on myös ollut pelko syövästä kun löydettiin se esiaste. Sekin saatiin hoidettua. Jälkikäteen ihmettelen miten olen jaksanut.

Nyt se taisi iskeä kaikista kovimmin. Itken. Tunnin päästä lähden labraan. Kävin tikkujen kanssa herättämässä miehen.

Koittakaa jaksaa vaikka toiveilu on raastavaa.

Nyt mä lopetan testailun. Tyydyn näihin viivoihin.

Kiitos teille ihanat tästä matkasta kanssanne.
Kiitos myös eilisestä tsemppailusta mun tyhmään panikointiin.
En jätä teitä kuitenkaan kokonaan, miten voisin! Olettehan te olleet osa mun jokapäiväistä elämää vuoden ajan(vaiko kauemmin?)

Erityisesti teille toisille pitkän matkan kulkeineille toivon plussaa pian! Kaikille toki sitä toivon.

Helenalle haluan vielä toivottaa kovasti jaksamista ja enkeleitä teidän elämään!

"even miracles take a little time.."

View attachment 85160

View attachment 85161

Ja eilinen ja tää aamu

View attachment 85162

Ihana teksti, ihan kyyneleet tuli taas silmään :smiley-ashamed004 ihanaa ja onnellista odotusaikaa sinulle! :Heartred

Paljon voimia Helena :Heartred päivä kerrallaan eteenpäin. Muistathan huolehtia myös omasta jaksamisesta, saikkua heti jos siltä tuntuu.

NewMoon, etkö voi ite soittaa tulosten perään? Näin mä aikanaan tein.

Ihana teksti ja onnea :Heartred koitetaan tulla perästä! Ja kiva ettet jätä meitä.

Mä panikoin että onko ovuloimaton kierto..Testit ei reagoi yhtään , ei blanco mut sama haalea ollut koko viikon, ellei vaaleampikin nyt kuin pari pvää sitten. Sylkitesti näyttää saniaista mutta ei tarpeeksi tiheästi vielä. Lämmöt katsonut vasta kaks pvää ja ei droppia eikä nousua. Vielä mahis et ovis ois vkloppuna...oli tai ei niin kierto pitenee varmaan :sad001 ehkä täytyy ottaa letrot taas sit ens kierrossa, katsotaan...

Smoothie jos ovis vasta nyt, niin millä perusteella se ois ollut 2pvää sit? Oletetit vain edellisten kiertojen perusteella? Joskus voi olla hyväkin pieni muutos :wink toivotaan et myöhäiset ovulaatiot yllättäis meijät positiivisesti..

Toivotaan et sun ovis tulee vielä:smiley-angelic001

Sain siis ovisplussan maanantaina eli periaattees oviksen piti olla ti mutta mistäs sitä tietää jos irtoskin vasta myöhemmin. Luulen et eilinen limailu nyt oli vaan jotain kropan häröilyä/normaalia eri kiertojen muutoksia mutta varmisteltiin nyt vielä tolla yhellä sekstailulla. Edelleen ajattelin laskea et tänään on jo dpo3. Viimeistään luteaalin pituus voi ehkä paljastaa oliko ovis milloin. Dpo3:sta tukee myös se et eilen seksin yhteydes tuli veritippa ja sen jälkeen pyyhkiessä tullut tuhrua, myös tänä aamuna, eli varmaan seksi taas aktivoi tiputtelun alkamaan :meh:

Helenalle suuret voimahalit ja jaksamista :Heartred hyödyntäkää tukiverkkoja niin paljon kuin on mahdollista. Jos jotain hyvää yrittää tilanteessa nähdä, niin erikoissairaanhoito on Suomessa maailman huipputasoa, joten parasta mahdollista hoitoa on varmasti tarjolla miehellesi.

Täällä dpo 14, ei vielä menkkoja tai lämmöt pudonneet, mutta ei kyllä raskausoireitakaan. Eiköhän ne muutaman päivän kuluessa ala.

Kiitos kaikille myötäelämisestä <3

Onnea, Newmoon ja kaikkea hyvää perheellesi :smiley-angelic003

Täällä kp17, dposta ei tietoa, kun en tikutellut. Yleensä ollut o+ siinä kp13-15 paikkeilla. Puuhastelut jäi kp6, 9 ja 12 tässä kierrossa.

Meillä nää ei kiireelliset asiat hoidetaan ton nettisovelluksen kautta. Muistaakseni pe soittoaika on joskus iltapäivällä. Mut tosiaan pistin heille viestin että raskaustesti on positiivinen ja kävin verikokeissa, he vastaa melkein aina saman päivän aikana.

No niin se kehitys kehittyy :hilarious: Oon tässä aiemminkin hämmästellyt, miten paljon asiat muuttuu 4-5 vuodessa. Yksi lääke jota itse käytin ei ole enää käytössä kuin erityisluvalla, alkionsiirtoja ei enää tehdä kuin yhdellä alkiolla vaikka tuolloin kahden siirtäminen kerralla oli aika normaalia ja nyt voi näköjään myös polille olla netin kautta yhteydessä. Hyvä vaan, inhotti aina itseä jonotella siinä puhelimessa.

Tuu kertomaan sit paljon arvo oli!

Mahtavat viivat NewMoon! Oot niin ne ansainnu! :Heartred

Helenalle valtavasti voimia raskaaseen tilanteeseen! :Heartred

Itsellä alkoi tänään rv14. Silti käyn täällä päivittäin kurkkimassa ja lisää plussia toivomassa. On tää niin ihana ja kannustava ryhmä. :love017

Mulla ois pitänyt olla tänään np-ultra ja 12+6... sen sijaan huomasin, ettei vatsallaan olo tunnu enää oudolta.

Mulla ois pitänyt olla tänään np-ultra ja 12+6... sen sijaan huomasin, ettei vatsallaan olo tunnu enää oudolta.

Mulla olis pitänyt olla tänää rv 11+5 :Heartred

Mulla varmaan tuleeki kohta menkat, sen verran menkkamaista jomoa. Varmaan ovista ei tullut sitten tässä keskenmenon jälkeen ollenkaan. Koska niin sekavat oli oireet tai oudon lievät. Tosin ei sillä niin väliä, kunhan kierto olis säännöllinen, nii ku aina ennenkin ollut. Olis paljon helpompaa kaikki.

Muokattu viimeksi:
Ooh onnea NewMoon, aivan mahtavaa! :love017 kaikkea hyvää odotukseen!

Helena ihan hirveä tilanne, paljon voimia. En voi ees kuvitella mitä käytte läpi.

Oon ollu täältä lomatauolla mut nyt heti omanapailen, sori. Sain soittoajan gynelle et se vois määrätä mulle sitä progesteronia. Odottelin eilen soittoa jota ei kuulunut. Ne oli sit sössineet sen ajan ja sain uuden vasta keskiviikolle. Onks teillä tietoa, miten tarkka se progen aloitus on? Keskiviikkona mulla on jo ovis ohi, onks se tärkeää et aloitetaan heti oviksen jälkeen? Ärsyttää huolella jos en voikaan tän takia tähän kiertoon vielä aloittaa. :banghead:

Ooh onnea NewMoon, aivan mahtavaa! :love017 kaikkea hyvää odotukseen!

Helena ihan hirveä tilanne, paljon voimia. En voi ees kuvitella mitä käytte läpi.

Oon ollu täältä lomatauolla mut nyt heti omanapailen, sori. Sain soittoajan gynelle et se vois määrätä mulle sitä progesteronia. Odottelin eilen soittoa jota ei kuulunut. Ne oli sit sössineet sen ajan ja sain uuden vasta keskiviikolle. Onks teillä tietoa, miten tarkka se progen aloitus on? Keskiviikkona mulla on jo ovis ohi, onks se tärkeää et aloitetaan heti oviksen jälkeen? Ärsyttää huolella jos en voikaan tän takia tähän kiertoon vielä aloittaa. :banghead:

Se nimenomaan pitää aloittaa ovulaation jälkeen, ettei estäis ovulaatiota. Mulla ohjeistus aloittaa pari pv jälkeen. Mut harvoin voin odottaa niin pitkään. Ei huolta.

Onnea vielä kerran NewMoon, hyvä lukema

Takaisin