Raskaaksi 2019

Joo onhan tos jonotettavaa ja se on iha paskaa mutta insseillä voi onnistua, ja luomustikin mahdollista kun se on kerran jo tapahtunut. Niin ja oon edelleen optimisti teidän puolesta:happy:

Voi kiitos :Heartred en vaan ymmärrä mikä mättää mut niinhän se monilla on, selittämätön lapsettomuus.. Tosin pientä toivoa antaa että vasta kun on 2v yrittänyt niin mahikset laskee vielä enemmän.. Vaikka onhan moni senkin jälkeen onnistunut..mut ei paljoa nyt lohduta.. Tietäis vaan mikä tuolla alakerras on vikana?!

Toivotaan että kaikki plussataan vuonna 2020 :king:help:santa:queen:puke_r:laughing001

Edit toimiskohan noi emojit nyt

Evelyn onnea <3 ja rutkasti tarrasukkia, selvä plus on Ei mikään haamu :)

NewMoon saa jurista, mun jutut ollu vaan tätä mun testailua ja blääh kyllästymistä elämään.

ON taas: nyt en siis testaa ku heitin pois mutta tein sen cb earlyn ku siihen tulee joku viivanpaikka aina ja varsinkin ku toi digi hymyili viimeksi niin tuli sitten selkeä sininen viiva cb earlyyn niin nyt ei vaikk digi hymyili niin ei tullu ees sitä viivanpaikkaa mikä aina tulee mulle. Kääntelin testiä ihan ihmeissään et missä se viivanpaikka on?!? Olo on väsynyt ja ihme repimistä alamasul, yöllä heräsin pieneen kipuun ja sitten se meni ohi. Nyt ollu jotenkin hellänä ikään kuin vatsalihakset hellänä mut niin voi ollakin kun oon tehny treeniä viikon yli jo..

Mä en noista inssin ja ivf välisistä jonoista tiedä.. Kauheet jos se on se 6kk..

Ivf:n välissä on se 3kk,et jos eka ei onnistu tai siirtojen jälkeen pakkanen tyhjä ni ymmärtääkseni sitten odotetaan taas 3kk et pääsee seuraavaksi yrittämään.

Äh tääki on kyllä niin paskaa että sitä uutta ivfää pitää taas oottaa noin pitkään:banghead: pelottaa jos siihen joutuu..

Mut joo naikkarilla kaikkeen saa jonottaa kuukausikaupalla:dead: inssien jälkeen pääsee/joutuu ivf-jonon perälle ja jonotusaika sen 4-6kk

Sillee kiva jos saa jonkun yhen munasolun ja yks siirto ja sit taas kuukausiksi odottamaan ja munat vanhenee koko ajan..

Pikkasen tummunut taas. Yksi sovellus näyttää että pitäs olla ovis 21pv mutta 3 muuta sovellusta näyttää että siinä lähellä alkaa menkat :bored: meneeköhän vielä kauan että toi tummuu vai onko oikeesti vasta 21pv tai sen lähellä ovulaatio.

Liitteet

• inCollage_20191214_114529813.jpg
    inCollage_20191214_114529813.jpg
    35.8 KB · Katsottu: 201
  • Screenshot_20191214-114825.jpg
    Screenshot_20191214-114825.jpg
    12 KB · Katsottu: 165
Ihanaa pikkujoulut=pms hirviö+täydeltä tuutilta räntävettä taivaalta+lapsella silmätulehdus (mun onnella se on illalla mulla) mitähän vielä. Mut ihan sama, tänään kilistellään. Sit voikin sulkea korkin hyvällä mielellä kevään hoitoihin.

Mulle on paristi sanottu että tyksissä ei oo hoitojonoja, joten toivon ettei tuu mitään tollasta puolen vuoden ivf odotusta.

Miksköhän eilen se mun ovistesti oli niin tumma mut tänään paljon haaleempi :bored:

Mikä kp sulla menossa? (sori oon ihan ulkona kaikkien vaiheista..)
Mulla ainakin joskus oli alkukierrossa tosi tummaa mut sit lähti haalenee. Ja taas tummeni kun tuli kunnon plussa.

Dpo12 :hilarious:

Kiitos paljon tarrasukista:Heartred:love7 mä niin toivon että tämä plussa tulee syliin saakka. Jotenkin tosi epäuskoinen olo ja tunteena lähinnä pieni ahdistus tulevasta. Sain jo varhaisultran tammikuun alkuun, se ahdistaa jo valmiiksi. Viimeksi nimittäin juuri varhaisultrassa sain huonot uutiset niskaani. En tiedä uskallanko soittaa ennen varhaisultraa edes neuvolaan. Kaipa sitten täytyy, jotta saatais ne ajat järjestettyä. Yllättävän paljon vaan fiilikseen tuo edellinen keskenmeno vaikuttaa. Toivotaan et nyt on kaikki paremmin:hello:love7:notworthy

Minä en ole edes uskaltanut ajatella noita ivf-jonoja. :oops: Alustavasti oli puhe, että tehdään kaksi inssiä nyt alkuvuodesta ja sitten katsotaan jatkosuunnitelmia. Mutta kyllä hajoaa pää jos pitää sitten jonottaa pitkään.:arghh: Mutta menen nyt sillä asenteella, etten stressaa sitä vielä. Murehditaan asia kerrallaan.

Minä en ole edes uskaltanut ajatella noita ivf-jonoja. :oops: Alustavasti oli puhe, että tehdään kaksi inssiä nyt alkuvuodesta ja sitten katsotaan jatkosuunnitelmia. Mutta kyllä hajoaa pää jos pitää sitten jonottaa pitkään.:arghh: Mutta menen nyt sillä asenteella, etten stressaa sitä vielä. Murehditaan asia kerrallaan.

Missä päin Suomea?

Mä uskon että mun yllätys hymy oli toi pcos vaan. Ilmeisesti mul nousee ne tasot sit viikon päästä edellisestä ja reagoi oudosti plussana vaik viiva oli vaaleempi. Uskon oireiden perusteella vahvasti oviksen olleen ja nyt vaan jotaki jalkihäiriötä et voi sit kaikki kertoo gynelle. Näin unta et joku mies piti vauvaa sylissä ja hölisi espanjaa ja pyysin takas ni en saanu. Myös pettämisestä näen unia koko ajan. Nyt on selkeä luteaali kuitenki. Kystia vaan puhkeaa nii ei oo mitään mahdollisuutta saada plussaa. Mut hirmu iloinen voi olla blancosta raskaustestistäkin, yleensäkin jos ovistesti plus ni mulla testiki haamu mut nyt ei. Jee! Kilistys sille.

Toivottavasti kaikki hoitoon jonottavat pääsee nopeaa, itse tiedän et mulla on mahdollisuus letrozolea ottaa ja sitte luget. Uskon että siihen joutuu sit ku tahtoo mut nyt ei ole sen aika.

Dpo6 todennäköisesti tänään ku laskin että hymystä se 8 pv eli dpo6/7 ja vähän outoa pistelyy ja kiristelyä molemmin puolin ja sit ihme mahan toiminta. Oireet ei täsmää edellisten kiertojen kanssa, närästää ja janottaa ja päätä särkee. Kai se on liian alhainen progetaso..

Ja just toi et hormonit vaihtelee pitkin kuuta, mulla noi liuskat aina tummat ja viimeks oli tosi tumma ku oli se hymy, nyt liuskaki eilen siis oli semmonen ei plus et siks en ymmärrä mitä digi hommaa. No, ehkä mun kierto joskus tasaantuu ja gyne voi valaista asiaa ku sinne pääsee. Hampaan poiston takia inha maku suussa, metallinen ja sitte semmonen blääh. Oloki on vähän laiska...

Takaisin