Raskaaksi 2019

Jesbe,

Mä tein kesällä digin jossa se tiimalasi ei lähtenyt ollenkaan pois ja se vilkkui vaan. Sit tuki lukema raskaana mut se tiimalasi ei lähtenyt ja meni joku 10min ennen kuin tuli se 1-2 siihen alle.

Laita rekkulaa sinne menemään vaan. :) ja tee uus testi :)
 
Jesbe, kuumottava tilanne tuo. Ja testi tekee vielä tuollaiset epäselvät tulokset!! Mulla on nyt menossa Flon mukaan kp 40 mutta voi olla että se on joku 35 vasta ja oviksesta mulla ei ole hajua koska en testaillut ja tyhjennyskierto oli aika pitkä. Torstaista lähtien on tullut ruskeeta vuotoa säännöllisesti, ja osotan että kierto lähtisi käyntiin. Tein ma tai ti tyhjän raskaustestin, eli tämä on juuri sitä mitä odotinkin että se olisi, sekaisin oleva kierto ja vielä pitkä sellainen. Viimeksi kun oli näin pitkä niin oli kierukanpoiston jälkeen tai kemiallinen kierto, mutta silloin oli jo kp 30 ihan viiva testissä.

Tämän takia ei heitetty hulkaan ovistestejäkään kun vähän aavistelin ettei rouvan kierto ole ainakaan normaali! :)
 
En voi tän aamun lämpöjä merkata virallisesti koska nukuttiin överipitkään ja vasta mittasin niin oli 36,99 :hilarious:
 
Onpa erikoinen tilanne Jesbellä. :scratch

Hain äsken letrot apteekista ja luin sen selosteen. Vähän alko hirvittää, kun on rintasyöpälääke ja lista mahollisista haittavaikutuksista oli aika pitkä. :bag:
 
Onpa erikoinen tilanne Jesbellä. :scratch

Hain äsken letrot apteekista ja luin sen selosteen. Vähän alko hirvittää, kun on rintasyöpälääke ja lista mahollisista haittavaikutuksista oli aika pitkä. :bag:

Meidän tapauksissa sitä kuitenkin käytetään niin vähän et sivuvaikutukset jää pieniksi ja "paikallisiksi" eli niille päiville kun sitä ottaa. Rintasyöpälääkkeenä sitä käytetään vuosia vai loppuelämän(?). Mulla ainaki sivuvaikutukset ollu hyvin pieniä, joillain ei mitään ja joillain vähän enemmän mut kuitenki sellasia minkä kanssa pärjää
 
Joo kiitos kaikille, en todellakaan ole luullut et toi on joku positiivinen ettei vaan osaa lukee viikkoja mut ärsyttävää kun halusin vain kyllä tai ei. Noh, nyt vain kyllä laitan reklamaation.

NewMoon mul näytti kerran ei raskaana ohjekirja ja kaikki viikot ku se tippu multa kädestä mut se oli varmasti vahinko.. Ja näyttö sillon vaurioitui ja näytti kaikki yhtä aikaa.

Juu testin oon jo ostanut ja pari muuta niin katsotaan ja jos en nyt niin ihan jos viikon päästä tekis koska ei tämä päivittäin testailu tee hyvää ku viivaa joka testiin ja tohon noin. Ja menkkoja ei vain oikeasti ole, liekö niin ohut limis mut masu on niin turvonnut ja kova et joku ei oo kohdillaan. Varsinkin kun mulla on isoja kipuja menkkojen aikaan niin ny ei mitään
 
Kyllä vaan on hidasta tää prosessi. Eilinen oli lähes kuivaa, illalla alkoi taas niukka verivuoto ja nyt tulee taas vähän enemmän, mut aika niukkaa. Mutta sentään jo jonkinlaista hyytymääkin. Jokseenkin sellanen tunne, että olis joku tulppa tuola joka kohta aukeaa ja sit holahtaa. Krampit ainaki on kovat. Toivottavasti tää nyt tästä lähtis edistymään. Eiköhän viimestään maanantaina saa sit ne lääkkeet jos jatkuu näin hitaana.
 
Meidän tapauksissa sitä kuitenkin käytetään niin vähän et sivuvaikutukset jää pieniksi ja "paikallisiksi" eli niille päiville kun sitä ottaa. Rintasyöpälääkkeenä sitä käytetään vuosia vai loppuelämän(?). Mulla ainaki sivuvaikutukset ollu hyvin pieniä, joillain ei mitään ja joillain vähän enemmän mut kuitenki sellasia minkä kanssa pärjää

Niinhän se varmasti on. Ei oo vaan tarvinu särkylääkkeitä lukuunottomatta käyttää mitään lääkkeitä ja hormoniehkäisyäki oon vältellyt.
 
Onpa erikoinen tilanne Jesbellä. :scratch

Hain äsken letrot apteekista ja luin sen selosteen. Vähän alko hirvittää, kun on rintasyöpälääke ja lista mahollisista haittavaikutuksista oli aika pitkä. :bag:

Jospa ne noilla tärppäis :) ei mullakaan pahemmin sivuoireita tullut. Varmaan tupla-annoksella vois enempi tulla. Kerro sit millanen vaste näkyi ultrassa! Tiedäks viel millon meet? Syötkö kp 3-7?
 
Kaiken tän keskellä pitäs vielä koulunmyyjäisiin saada ens viikolla askerreltua tai leivottua jotain ja hyvä ettei mennä vielä sinne myymää tai järkkää myyjäisiä :meh: ei kyllä tuu mitään sinne menosta, mut kai sitä jotain pitää yrittää tehdä, että saavat luokan retki kassaa kasaan.. Ja tää koulu ei ees järjestä joulujuhlaa lapsille säästö - syistä!?
 
Jesbe: Oon seurannu tilannettasi sivusta mut nyt on kyl kommentoitava että apua! Miten voi olla että testit poukkoilee kohdallasi noin :confused: Toi digi on ihan yliveto :hilarious: ei saa nauraa mutta tää on jo tosi outoo:eek: Sinuna varmaan varaisin ultran ja jatkaisin testaamisia eri merkeillä...
Arvaa vaan oonko jo nauranut itsekin jo.. Eihän tää oo enää mahdollista. Eritän superhormoneja jotka tulee esiin oudosti. Oikeesti se on nämä ns menkat jotka ei oo mulle yhtään tyypilliset, ilman hyytymii, riekaleita tms vaan ihan välillä vaan. Outoa. Siks testasin ku rinnat tosiaan kasvaa, nännit ovat kipeet ja hivenen ollut oireita ja outo tunne ettei kaikki oo hyvin. En välttämättä sanoisi et oon raskaana nyt mutta mulla pelottaa et joku mättää, ikään kuin on jokin este ettei vuoto tule ja kohta meen ihan gynen varhaisultraan jos ei tää lopu. Rahat menee testeihin jotka on luokiteltu luotettaviksi, no jos mä olisin ihan aloittelija niin olisin ko into piukeena soittanut neuvolaan. Nyt tietää jo paremmin...
 
Jospa ne noilla tärppäis :) ei mullakaan pahemmin sivuoireita tullut. Varmaan tupla-annoksella vois enempi tulla. Kerro sit millanen vaste näkyi ultrassa! Tiedäks viel millon meet? Syötkö kp 3-7?

Kp 3-7 syön. En tiiä vielä millon meen, soitan ku menkat alkaa. En tiiä mistä sen vasteen tietää, tai siis mistä tietää oisko tilanne ollu sama ilman letrojakin.
 
Kp 3-7 syön. En tiiä vielä millon meen, soitan ku menkat alkaa. En tiiä mistä sen vasteen tietää, tai siis mistä tietää oisko tilanne ollu sama ilman letrojakin.
Mulla oli folliultra ku oli ottanut clomit eli ettei tuu hyperstimulaatioo.. Yleensä se määrätään, toivottavasti tulee hyvä folli ja raskaus.. Onko sulla joku muu lääke sen kanssa vai?
 
Mulla oli folliultra ku oli ottanut clomit eli ettei tuu hyperstimulaatioo.. Yleensä se määrätään, toivottavasti tulee hyvä folli ja raskaus.. Onko sulla joku muu lääke sen kanssa vai?

Pelkät letrot. Tottakai siis on hyvä, että ultraavat. Tarkotin että eroa luomukiertoon ei tiiä.
 
Jesbe,

Mä tein kesällä digin jossa se tiimalasi ei lähtenyt ollenkaan pois ja se vilkkui vaan. Sit tuki lukema raskaana mut se tiimalasi ei lähtenyt ja meni joku 10min ennen kuin tuli se 1-2 siihen alle.

Laita rekkulaa sinne menemään vaan. :) ja tee uus testi :)
Joo, kiva kuulla etten oo ainut. Toi tiimalasi jäi ja heti tuli toi raskaana teksti ja se 1-2 mut minusta se 2-3 tuli siihen jotenkin ehkä sekunti myöhemmin ettei ehtinyt kun tuijottaa et mitää. No, nyt kuitenkin reklamaation paikka ja kuvista mitä otin sillon ku digi hymyili ja sen jälkeen joka sit hävisi ja uudestaan tuli vahvempi viiva ja nyt tuo. Niin en kyl nyt luota, teen uuden myöhemmin ja lääkäriin meen ja sanon että olen saanut positiivisen tuloksen mutta vuotoa ollut jonkin verran. Ja sit saa selville mikä siellä nyt mättää et onko se viime kuun juttu edelleen tuolla jotenki ku tuntuu ikään kui olis joku tukos ettei pääse vuoto tulemaan vaikkei oo kipuja kuin oikea munis jomottaa välillä. Eilen kävi selkäkipu mut lähti heti pois niin saa nähä miten käy mut toivon että cb lähettää uuden viallisen tilalle. Harmi kun ei oo sitä pakettia jäljellä Huoh...
 
Pelkät letrot. Tottakai siis on hyvä, että ultraavat. Tarkotin että eroa luomukiertoon ei tiiä.
Aa okei Noniin ymmärsin väärin. (luetun ymmärtäminen) toivottavasti antaa vastetta. Mulla ehdotettiin tuota mutta kun clomifen ei tuonut vastetta niin pelkään että sekään ei mut käsitin että tuo ei tekisi limikselle sitä ohentavaa vaikutusta
 
Jesbe, mulla clomifen ei tuonut vastetta, mutta letrot taas kasvattivat 11 follia... Otin niitä toki 2 per vuorokausi, voisi ottaa myös yhden. Clomeja ei nykyään enää Suomessa saakaan ilman hyviä perusteluja, just tuon takia että niillä on huono vaikutus limikselle.
 
Pelkät letrot. Tottakai siis on hyvä, että ultraavat. Tarkotin että eroa luomukiertoon ei tiiä.

Niinpä eihä sitä eroa luomukiertoon tiedä jos ovis tikkujen mukaan muutenki tapahtuu ja kierto suht säännöllinen. Kokeilua.. Niinku melkee kaikki selittämättömissä tapauksissa.
 
Jesbe, mulla clomifen ei tuonut vastetta, mutta letrot taas kasvattivat 11 follia... Otin niitä toki 2 per vuorokausi, voisi ottaa myös yhden. Clomeja ei nykyään enää Suomessa saakaan ilman hyviä perusteluja, just tuon takia että niillä on huono vaikutus limikselle.
Toi oli mitä ajattelin ja ilmeisesti mulla letrot tulis jos hoitoon lähdetään..
 
No nyt vissiin sit lopulta lähti käyntiin kunnolla. Iski menkkakivut, selkään ja sen verran iso hyytymä/joku klöntti kerralla pönttöön, että eiköhän se ollut siinä meidän raskaus. Pienempiä hyytymiä tulee vielä. Kyllä mä sen vaan tiesin heti alusta asti kuinka tää päättyy :sorry: sinällään helpottunut olo. Vaikka eihän tää vielä oo ohi.


Nyt mä pidän taukoa täältä. Katsotaan jos palailen jossain vaiheessa :)
Kaikkea hyvää teille ja paljon plussatuulia! Ja tarrasukkia.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top