Tsempit Emir uuteen kiertoon! <3
flikka, Ihanaa että sait miehesi mukaan kuumeiluun!

On tosiaan kyllä paljon mukavampaa kun toinenkin on höyryymässä mukana. ja voi jakaa fiiliksiä kun intoilee.

Meillä ainenkin mies osoittautunut välillä pahemmaksi höyrypääksi kuin itse.
Ibis, Täälläkin on tosi ristiriitaiset fiilikset! Itse olen nyt enempi ehkä ajatellut sydämelläni ja mies on alkanut järkeillä. Kun taas aiemmin se meni vähän toisinpäin, jotta piti miestä toppuutella.
Flo veikkasi ovista tähän päivään, mutta mulla on tunne että oli ja meni jo. Arvatkaapa tuliko hyödynnettyä? :banghead:
Miehelle tuli melkoinen muutos työhön liittyen ja työnkuvaan, eikä meillä ole ollut aikaa edes petipuuhille.
Tuo muutos sai miehenkin sitten hieman taka-alalle (koska ura vaatisi nyt paljon panostusta ja työtä) ja tosiaan miettimään että onko tässä järkeä tällä hetkellä lainkaan, kun kädet täynnä jo kahden kanssa.
Eilen juuri puitiin tätä raskaus asiaa varmaan kymmeneltä eri kannalta!
Lopulta mies tokaisi että noh, vielä se joululahja ois antamatta (ovis osuu pyhille näillä näkymin)
Eipä kovin kova luotto oo ainokaiseen kiertoon enää, mutta toisaalta kaksi aiempaa on tärpännyt kerrasta kun vain päätettiin.
Ehkä sille voisi vielä antaa mahdollisuuden..
Tiedetään kyllä että pärjättäis tuli mitä tuli <3 mutta tietysti olisihan se paljon raskaampaa nyt kolmen pienen kanssa, kuin sitten myöhemmin kun ehkä isoveljistäkin apua hoidossa jne.
Toisaalta mua kutkuttaa ajatus että jäisin vauvan kanssa kotiin kun pojat aloittaa koulussa, sinne olisi nyt se 3 vuotta ja välissä ehtisin itsekin opiskella. :)