Raskaaksi 2019

Isot sympatiat teidän pitkään yrittäneiden puolella! Sais todellakin olla jo teidän vuoro. :smiley-angelic001 Olisipa tässä lapsentekohommassa jotain reiluutta olemassa, mutta ei.

Mulla on nyt tosi positiiviset ja toiveikkaat fiilikset. Dpo7, oireiden kuvittelu alkanut. :rolleyes: Rinnat on turvonneet ja arat, tosin ei kovin pahasti. Jonkin verran alavatsakipuja ja päänsärkyinen olo, nenä vähän tukossa/vuotaa. Kunpa ei olis vaan flunssa, oon jo tänä syksynä sen sairastanut! Valkovuoto harvinaisen runsasta kierron vaiheeseen nähden (tosin muistan joskus piinailleeni menkkojen alkua ja luulleeni valkovuodon lorahdusta menkoiksi, joten on sitä ennenkin ollut). Samalla soimaan itseäni et miks kyttään oireita ja annan itseni luulla. :sad001 Tiputtelut ei sentään oo vielä alkanut, mutta eiköhän ne kohta ala ja sit tipun korkeelta.

Oon lukenut endometrioosista ja se vähän ahdistaa. Kuulemma on huonot munasolut ja keho hylkii alkiota ja mitä kaikkea. Toisaalta jos 65% tulee luomuna raskaaksi vuodessa, niin eihän se kovin paljoo pienempi prossa edes ole kuin koko väestössä.

Tsemppiä sunnuntaihin kaikille! Nyt sitä plussa-aaltoa lisää!

Nyt aamulla joo, mies pahotteli kun oli eilen nauttinut viskiä. Sillon ei tuu hommista mitään :joyful: Tänään edz tohinat vielä päälle! Me mennään varmaan aika samoissa päivissä?

Joo, viimekierrossa lupasin punktoida suoraan kasseista jos väsähtää yrittämiseen ,pitää varmaa alkaa taas uhkailemaan. :D itte olin aamun töissä ni ei oo viel keritty touhuumaan..menee kylläkin varmaan iltaan,kun mukelo saahaan nukkumaan. Mulla nyt kp 12/26 menossa... En oo ihan varma, että nouseeko tuo enempää tuo viiva tuossa testissä, en uskalla ottaa riskejä ja siirtää tallettelua enää,kun sen verran tumma jo kuitenkin on...

Isot sympatiat teidän pitkään yrittäneiden puolella! Sais todellakin olla jo teidän vuoro. :smiley-angelic001 Olisipa tässä lapsentekohommassa jotain reiluutta olemassa, mutta ei.

Mulla on nyt tosi positiiviset ja toiveikkaat fiilikset. Dpo7, oireiden kuvittelu alkanut. :rolleyes: Rinnat on turvonneet ja arat, tosin ei kovin pahasti. Jonkin verran alavatsakipuja ja päänsärkyinen olo, nenä vähän tukossa/vuotaa. Kunpa ei olis vaan flunssa, oon jo tänä syksynä sen sairastanut! Valkovuoto harvinaisen runsasta kierron vaiheeseen nähden (tosin muistan joskus piinailleeni menkkojen alkua ja luulleeni valkovuodon lorahdusta menkoiksi, joten on sitä ennenkin ollut). Samalla soimaan itseäni et miks kyttään oireita ja annan itseni luulla. :sad001 Tiputtelut ei sentään oo vielä alkanut, mutta eiköhän ne kohta ala ja sit tipun korkeelta.

Oon lukenut endometrioosista ja se vähän ahdistaa. Kuulemma on huonot munasolut ja keho hylkii alkiota ja mitä kaikkea. Toisaalta jos 65% tulee luomuna raskaaksi vuodessa, niin eihän se kovin paljoo pienempi prossa edes ole kuin koko väestössä.

Tsemppiä sunnuntaihin kaikille! Nyt sitä plussa-aaltoa lisää!
Oireet ainakin kuulostaa ihan lupaavilta, toivottavasti tiputtelukin pysyy poissa. :smiley-bounce013Meinaatko testailla? :rolleyes:

Ota!!

Kenelläs se hauvavauva oli? Saisko kuvaa :angelic:
/QUOTE]

Täällähän se, tosin kotiutuu vasta torstaina :happy093

Liitteet

• IMG-20191107-WA0001.jpg
    IMG-20191107-WA0001.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 315
Kiitos! Tästä kierrosta ei kyllä plussaa ole tulossa, koska nyt tolla lääkkeellä pistetään munasarjat ns. Lepoon.
Tiedän sen mut oon niin iloinen et vihdoin pääsette hoitoihin ja se on hyvä juttu, niin kauan odoteltu siellä ja sit tulee ilo kun pitkään yrittänyt plussaa. Ja pääsee hoitoihin, uskon että nyt onnistuu

Ihana, muistan ku omat koirat oli noin pieniä.. Tosin 6 vuotias oli pentuna jo 8 kiloinen ja nyt reippaasti yli 65 kiloinen heh.. Hän on Suomessa exän hoidossa kun ei sovi tänne ulkomaille kun on tottunut maalaiskoira ja ny mul on tommonen iloinen koira noin 4 vuotias adoptoitu.. Oli alkuun arka mut nyt rakastaa ihmisiä ja muita koiria ja sitte on vauvojen kanssa niin kärsivällinen niin tietää et sitte ku vaavi tulee niin osaa käyttäytyä ja toi on semmonen et ku ovuloin se seuraa mua ku hai laivaa ja huomasin et se oli jotenki eri lailla mua kohtaan nyt ku oli toi äskeinen plus ni sen jälkeen koko ajan seurasi ja tuntu et ylisuojeli.. Liekö aisti ettei kaikki oo hyvin.

Täällä on vissiin joku miniovis tai ovis jo. Gyne meinas et se on yleinen sivuoire et kun alkio lakkaa kehityksen niin kun jatkuu se proge niin se ikään kuin rullaa kiertoa takana ja ovulaatio voi tapahtua ihan alkukierrosta. Siitä olikin kai nuo kivut ja limat. No, en usko yhtään että nyt tärppi kävisi ku eihän limis ehdi edes kasvaa ja varsinkin km jälkeen ei toivoa. Se on hyvä et kroppa toimii ja mulla onneksi on vuoto tullut aina itsekseen ja ei oo joutunut niihin imuihin kuitenkaan. Siitä saa sentään olla tyytyväinen. Siks kai mun eka kierto viime km oli lyhyt... Nyt jäisi taas 24 päivään jos ovis olis ollut nyt.

Olipa ihanan paljon juttuja, oon viettäny synttäreitä koko viikonlopun pe kaverit ja syömään ja juomaan :laughing021 ja eilen mies vei mut hesaan jätkäsaareen siihen tornihotelliin yösk, ihanaa laatuaikaa :Heartred nyt lopoupäivä lepoo kun vanha ei enää silleen jaksa riekkumista... mutta nyt jaksaa raas yrittää :sign17

Oireet ainakin kuulostaa ihan lupaavilta, toivottavasti tiputtelukin pysyy poissa. :smiley-bounce013Meinaatko testailla? :rolleyes:

Ajattelin testata keskiviikkona, kun olis dpo10...

Ihana koiravauvakuva! <3 Aina välillä on koirakuume vauvakuumeen lisäksi, mutta en usko et saisin miestä puhuttua koiraprojektiin. :/ Ehkä sit joskus jos on omakotitalo, piha ja paljon aikaa olla kotona koiran kanssa...

Muistaako muuten kukaan, mistä löytyy se taulukko, missä näkyu kuinka monella (%) raskaus näkyi minäkin dpo? Se linkattiin joskus täällä, mutta oon yrittänyt etsiä enkä löydä...

Takaisin