----45+++++ kuumeiset

Mulla tuli 2 päivää tuollaisen jälkeen oviskivut.
Juu niimpä. Viime kierroissa (paitsi siinä 40pv venyneessä) oli ensin hetken kosteaa ja sit tuli ne limat ja olot tän viivan kans yhtä. Digi näytti hymyä. Nyt sama viiva ei anna mitään ja olokin on ei-hedelmällinen eli ihan kuiva :sorry: päätin että olokoon. Mennään olojen kans. Kipuja mä en tunnista ku mulla niitä on vähän väliä jostain syystä.
 
Muutenkin taas tällanen typerä kierto. PMS vitutus koko ajan eikä maito oo tiukalla ollenkaa. Ihan selkeesti estrot on missä sattuu. Ei noususta puhettakaan. Yleensä siinä estropiikissä maito on tiukalla pari pv enne o.plussaa
 
Missä.menee Pernilla?:rolleyes: :cheers


Tsemppiä tilanteisiin ja tulejan kertomaan plussauutisia:cheers :blob6:blob7:blob3
Kiitos herättelystä, Tähti - ei kyllä ihan vielä niitä plussauutisia :chicken:

Lasten harrastusten ja seuratoiminnan parissa - ja töiden merkeissä - aika taas hurahtanut. :happy093

Kp 7. Täysin luomuna mennään. Kierto onkin lyhentynyt muutamalla päivällä sen jälkeen, kun lopetin letrot. Inositoliakaan en ole nyt käyttänyt. Edellinen ovis meni siis ohi, mutta nyt ei karkaa! :p Ikää on, mutta ainahan voi yrittää..

Tsemppiä kaikille! :dance011
 
Kiitos herättelystä, Tähti - ei kyllä ihan vielä niitä plussauutisia :chicken:

Lasten harrastusten ja seuratoiminnan parissa - ja töiden merkeissä - aika taas hurahtanut. :happy093

Kp 7. Täysin luomuna mennään. Kierto onkin lyhentynyt muutamalla päivällä sen jälkeen, kun lopetin letrot. Inositoliakaan en ole nyt käyttänyt. Edellinen ovis meni siis ohi, mutta nyt ei karkaa! :p Ikää on, mutta ainahan voi yrittää..

Tsemppiä kaikille! :dance011
Peukkuja kiertoon!! Kaikki on mahdollista :Heartred

emmäätiiä. Miks mun aamun ovistikut on ollu ny pari aamua tollasia tummia mutta päivätikku on aina ihan selvä nega. En tiiä. Olokoon tosiaan :salut
A0D3328E-9544-4E0B-A363-698578FD0867.jpeg
 
Kiitos herättelystä, Tähti - ei kyllä ihan vielä niitä plussauutisia :chicken:

Lasten harrastusten ja seuratoiminnan parissa - ja töiden merkeissä - aika taas hurahtanut. :happy093

Kp 7. Täysin luomuna mennään. Kierto onkin lyhentynyt muutamalla päivällä sen jälkeen, kun lopetin letrot. Inositoliakaan en ole nyt käyttänyt. Edellinen ovis meni siis ohi, mutta nyt ei karkaa! :p Ikää on, mutta ainahan voi yrittää..

Tsemppiä kaikille! :dance011

Pernilla :) Toivotaan plussaa:cheers

Miksi jätit Inositolin? Vai ehfditkö sitä aloittamaankaan?
 
Mit-täh (??):wideyed:..
Kirkasta venyvää limaa..ovismaista...sormissa venyvää....(??):eek:

Dpo10 /kp29/29....ja nyt lämmötkin pompsahtaneet takaisin ylös 37c:grin :wideyed:
:smiley-angelic008

Oisko kirkas lima raskausoire? Jollakulla (Sharmander,...Lambi..?) kokemuksia(??):rolleyes:

Loppukierrossa aina tasan tarkkaan vain kuivaa valkkaria ja lämmöt alhaalla.


Dpo10 /(kp29)
 
Mit-täh (??):wideyed:..
Kirkasta venyvää limaa..ovismaista...sormissa venyvää....(??):eek:

Dpo10 /kp29/29....ja nyt lämmötkin pompsahtaneet takaisin ylös 37c:grin :wideyed:
:smiley-angelic008

Oisko kirkas lima raskausoire? Jollakulla (Sharmander,...Lambi..?) kokemuksia(??):rolleyes:

Loppukierrossa aina tasan tarkkaan vain kuivaa valkkaria ja lämmöt alhaalla.


Dpo10 /(kp29)
Mulla on ollu vikat kierrot ovisliman näköistä pari pv ennen menkkojen alkua. Kun raskauduin tästä vikasta ei ollu mitään, kuivaa vaan. Yhdessä raskaudessa valui taas semmosta nestemäistä vikoina piinapäivinä.

joo digi on ihan negaa vaan. En toki tosta heikosta viivasta edes tehny mut ne tummat on negaa
 
Mulla on ollu vikat kierrot ovisliman näköistä pari pv ennen menkkojen alkua. Kun raskauduin tästä vikasta ei ollu mitään, kuivaa vaan. Yhdessä raskaudessa valui taas semmosta nestemäistä vikoina piinapäivinä.

joo digi on ihan negaa vaan. En toki tosta heikosta viivasta edes tehny mut ne tummat on negaa

Sharmander :) En ole törmännyt kertaakaan kirkaanseen venyvään limaan ennen menkkoja.

Raskaana ollessa muistelen, että tuli valkkarimaista ennen plussaa ja sen jälkeenkin.

Tämä kirkas lima on nyt ihan uutta. Eikä sitä näytä tulevan edes paljoa:wideyed:
Muutoin on kuivaa.

Oisko kiinnittymässä? (raskaana?)
 
Last edited by a moderator:
Sharmander :) En ole törmännyt kertaakaan kirkaanseen venyvään limaan ennen menkkoja.

Raskaana ollessa muistelen, että tuli valkkarimaista ennen plussaa ja sen jälkeenkin.

Tämä kirkas lima on nyt ihan uutta. Eikä sitä näytä tulevan edes paljoa:wideyed:
Muutoin on kuivaa.

Oisko kiinnittymässä? (raskaana?)
Mehän toivomme toki raskautta:smiley-angelic003!

Mutta jotta olisi ihan taas varma niin varmuuden välttämiseksi kallistaisin sen ukkelinkin - jos se nyt vaikka olis jokin toinen ovis.. Onhan niitäkin kuulemma:happy3! Niitä parin viikon ikäerolla kasvavia tuplia. :smiley-bounce013
 
Sharmander :) En ole törmännyt kertaakaan kirkaanseen venyvään limaan ennen menkkoja.

Raskaana ollessa muistelen, että tuli valkkarimaista ennen plussaa ja sen jälkeenkin.

Tämä kirkas lima on nyt ihan uutta. Eikä sitä näytä tulevan edes paljoa:wideyed:
Muutoin on kuivaa.

Oisko kiinnittymässä? (raskaana?)
Joo en mäkään tiedä miks noi vikat kierrot sitä tuli. Herätti jo jopa toiveita. Progehan tekee limasta nihkeää ja sitkeää. En mä tosin aina oo vuotojani kyylänny mut se jäi mieleen että tästä kuopuksesta oli sika kuivaa ennen testejä kun piti liukkaria ostaa mitä en oo ikinä tarvinnu paitsi joskus imettäessä :hilarious:
 
Mehän toivomme toki raskautta:smiley-angelic003!

Mutta jotta olisi ihan taas varma niin varmuuden välttämiseksi kallistaisin sen ukkelinkin - jos se nyt vaikka olis jokin toinen ovis.. Onhan niitäkin kuulemma:happy3! Niitä parin viikon ikäerolla kasvavia tuplia. :smiley-bounce013
No joo. Teoriassahan se limailu on estrogeenin aikaansaamaa ainaki oviksessa. Itse mietin et oliko se oma vuoto sit joku limatulppa joka irtos ennen menkkoja :hilarious: haha. Ehkä kaukaa haettua :hilarious:
kävitkös sä tähti siinä progekokeessa? Et ovishan on ollu siis jo?
 
Mä olin jo toiveikas kun alkoi kesken työpäivän ällöttämään. Mutta sit muistin, että kamala nälkä.. Ollaan nyt oltu melkein kokonaan kasvisruoalla kk alusta ja mulla on hieman vaikeuksia. Nälkä iskee aina kovana 1-2h syömisen jälkeen. Ei tahdo pysyä pois millään. Taitaa mulla jäädä vain kokeiluksi.

Harmittaa, ettei ole mitään sertifikaatti onnelliselle lihalle jota näin pk seudulla voisi ostella rauhassa. Noi lähitilan on aika kaukana hakea sitä lihaa.

Luomusta kuullut nyt niin paljon shaibaa etten siihen koske tikullakaan marketeissa.
 
Takaisin
Top