----45+++++ kuumeiset


Yölento :) Nämä tarinat luovat toivoa kaikille. Ja tosi hyvin osaa samaistua näihin äiteihin, että viimehetkellä havaitsee asian, että haluaa äidiksi.

Monia mutkia on monella matkassa, koska elämä ei mene aina niin suoraviivaisesti ja suunnitelmien mukaan.

Mä olen halunnut äidiksi periaatteeassa aina, varmaan jo teinistä saakka. Mutta tosiaan tuo havahtuminen tapahtui ihan viimemetreillä. Monesti olen miehelle kertonut, että tais olla viimeinen junanvaunu, johon ehti kyytiin.

Mutta täytyy sanoa, että ihanan tomera 3-vuotias pitää vanhan äidin nuorekkaana, eikä tässä tunne olevansa lähelläkää viiskymppinen:smiley-angelic002

Plussaa kaikille tasapuolisesti!:cheers :cheers :cheers
 
Tähti mulla vasta kp 22 ja kierto varmaan venyy letroilla 29-30 eli en ihan hetkeen testaile.

Peppipupu :) Oho...taidetaankin mennä päivälleen samassa tän kierron osalta. Sinullakin dpo8...
Vieläkö on tuntemuksia?:rolleyes:

Täällä alavatsaa kramppaa, mutta luultavasti johtuu siitä, että ajattelen liikaa kiinnittymistä:smiley-angelic006:laughing002

Mulla myös letroilla kierto venyy, mutta näin luonuna se on varsin tarkka kp29-30.

Nyt molemmllle menkat vasta ensvuonna 2020, kun vauvat ovat sylissä. Heinäkuisiin vielä ehditään.
Plussaa:Heartpink :cheers :cheers :cheers :wav
 
Last edited by a moderator:
:smiley-angry017 paperit -paperit

Ostin kaupasta pullon Cabernet Sauvignon 5.5% punkkua....eikä sitä myyty ilman papereita.

Onko näillä kaupan kassoilla mitään silmää, että 46-vuotias ei voi olla alaikäinen (??)
Huhh-hah-hei!:happy3

Joskus sattuu tätä, onneksi ei ihan aina:smiley-ashamed004 :laughing014
 
:smiley-angry017 paperit -paperit

Ostin kaupasta pullon Cabernet Sauvignon 5.5% punkkua....eikä sitä myyty ilman papereita.

Onko näillä kaupan kassoilla mitään silmää, että 46-vuotias ei voi olla alaikäinen (??)
Huhh-hah-hei!:happy3

Joskus sattuu tätä, onneksi ei ihan aina:smiley-ashamed004 :laughing014
Ihanan nuorekas tähtönen :hello2!
Multa ei kysytty papereita koskaan edes alaikäisenä :grin, syntymävanha..
 
Sain ovisplussan äsken. Alla näkyy plussa alimmassa tikussa ja digi mukana :happy:
Jej :dance011!!

punkku on hyväää!!! Vain ja ainoastaan Shiraz käy. Muut särkee päätä. Nirppis. Ja ei oo plussia näkyny ahkerasta siemailusta huolimatta :laughing021 no joo.

joo lapsien saamiseen asti paperit kysyttiin. Oon aina näyttäny nuoremmalle ku olen. Mut nyt alan olla niin kulunut ja hormoniton harmaa ettei kukaan enää kysele :laughing001
 
Mä ostin perjantaina ruokakaupasta pienen pullon 0,5% valkkaria. Ja paperit kysyttiin :hilarious: ymmärrän kyllä, epäilyttävää kun ostaa noin alhaisella prossalla. Ehkä joku 10-vuotias sais kännit vedettyä sillä. Tai ehkä se kysyy kaikilta. Olen siis 33v.
 
Ja surullisintahan tossa on et nykysin paperit kysytään kaikklta ketkä näyttää alle 30v :smiley-ashamed005:laughing001 et sekin menetetty jo:laughing021
Juuri oli asiasta puhe miehen kanssa, kun oltiin kaupassa. Sanoin, että ei ole kyllä aikoihin kysytty papereita. Mies siihen vastasi, että minä vuonna olen viimeksi ostanut alkoholia. Niin. En ole ostanut. Voisi nyt vaikka suklaata ostaessa ihan huvin vuoksi kysyä.
 
Juuri oli asiasta puhe miehen kanssa, kun oltiin kaupassa. Sanoin, että ei ole kyllä aikoihin kysytty papereita. Mies siihen vastasi, että minä vuonna olen viimeksi ostanut alkoholia. Niin. En ole ostanut. Voisi nyt vaikka suklaata ostaessa ihan huvin vuoksi kysyä.

Osta miehelle...kokeile miten käy:p :laughing021
 
Mä ostin perjantaina ruokakaupasta pienen pullon 0,5% valkkaria. Ja paperit kysyttiin :hilarious: ymmärrän kyllä, epäilyttävää kun ostaa noin alhaisella prossalla. Ehkä joku 10-vuotias sais kännit vedettyä sillä. Tai ehkä se kysyy kaikilta. Olen siis 33v.

Huhh...ompas tiukka meno...:laughing002 :smiley-ashamed004

OIlen katsellut, että nuoret ostaa simaa ongelmitta. Energiajuomiin ovat tarkempia.

Mutta onhan kassaväessäkin eroja, kaikki eivät katsele niin tiukkaan, kuin toiset:laughing002
 
Tällanen tuli äsken. Digi on tyhjä ympyrä vielä. Mut katellaan aamulla image.jpg
 
Huii...lämmöt tipsahti yhtäkkiä alas:eek:

MITÄ - mitähh (??):eek: :wideyed:

Ööö...implantation dip....oisko?:happy: :smiley-angelic003

Nyt alkio...kiinnitty, kiinnity, kiinnity:smiley-angelic003:smiley-angelic008



DpIUI 8
 
Takaisin
Top