Millaisia raskausoireita sinulla on?

Olen tavallista ärtyisämpi, minäkin. Etenkin alkuraskaudessa olin ja nyt jos väsyttää. Hirveästi ärsyttää, kun sukulaiset kyselee "sukupuoliultrasta", vaikka itseä pelottaa rakenneultra mm. oman lääkityksen vuoksi.
Neuvolan täti saa myös kihisemään, koska kyselee aivan hirveästi erilaisia henkisiä juttuja, mitä en jaksa, esim. "tuntuuko syksy kurjalta", "onko sinulla traumoja", "ahdistaako painonnousu", "vieläkö jännittää", ja kaiken huippu: "milloin sinun lapsi alkoi hymyilemään, muistatko". Ihan ku kaivelisi koko ajan jotain ongelmia. Mietin johtuuko mun mt-diagnoosista vai onko muuten vaan tuollainen. Jos sama meno jatkuu aina vaan, joudun kyllä varmaan ihan sanomaan etten oikein pidä hänen tyylistään tehdä kaikesta jotenkin ahdistavaa, mitä arkenikaan ei ole. Sairauttani edes huomaa oikealla lääkityksellä.

Syöminen aiheuttaa nykyään pahoinvointia, tosi inhottava oire...
 
Täällä oksentaminen edelleen jatkuu ja vatsa sekaisin muuten ei mitään oireita:wideyed: mua ärsyttää kovasti kun ihmiset kyselevät painon noususta, "No joko on kovasti painoa tullut lisää?" mutta kun pääsee vastaamaan että ei ole kun paino vaan tippuu entisestään ja näkee ihmisten ilmeen niin tulee semmoinen hahaha saimpas sut hiljaiseksi olo :grin :hilarious:
 
Alkaa olee jo naurettavaa, 10 min välein niin hirveä pissahätä etten kestä:stop:
 
Täällä oksentaminen edelleen jatkuu ja vatsa sekaisin muuten ei mitään oireita:wideyed: mua ärsyttää kovasti kun ihmiset kyselevät painon noususta, "No joko on kovasti painoa tullut lisää?" mutta kun pääsee vastaamaan että ei ole kun paino vaan tippuu entisestään ja näkee ihmisten ilmeen niin tulee semmoinen hahaha saimpas sut hiljaiseksi olo :grin :hilarious:

Ärsyttävistä uteluista kun puhutaan, niin ilmeisesti nämä kaikenlaiset erikoiset mieliteot ovat se muita eniten kiinnostava oire. Ja muistuttelut puolisolle, että muista sitten, että milloin tahansa vuorokaudesta saatat joutua säntäämään jäätelöostoksille. Eikä tässä mitään hölmöjä mielitekoja nyt ole ollut. Saati, että kiukuttelisin miehen keskellä yötä hölmöjä mielitekojani palvelemaan. Omalla kohdallani tämä on nyt myytti.
 
Mullakaan ei ole mitään ihmeellisiä mielitekoja. Tai siis ainahan niitä mulla on ollut, mutta ihan normaaleina jatkunut edelleen,ei tarvitse yöllä lähteä kenenkään kauppaan:p
 
Ei oikein mitään suurempia oireita lähiaikoina? :wideyed:
Vatsakipuja ja selkäkipuja pitkään istuessa. Työpäivät menee lounaaseen saakka hyvin, siitä alkaa yleensä kivut.
Viikonloppuisin kun pääsee paljon liikkumaan ja kotona voi viettää aikaa makuutasossa niin olo on aivan loistava.
 
Jatkuva pissahätä on niin ärsyttävä oire! Tuolta työmaalta kun ensin lyllerrät sen muutaman minuuttia pukuhuoneeseen, riisut toppavaatteet, pissit ja sitten puet ne takaisin.. Sitten menee 20 minuuttia ja on pakko päästä uusiksi.
Minulla on jonkin verran outoja mielitekoja. Välillä tekee mieli sellaisia asioita joita ei ole oikeastaan koskaan tehnyt mieli. Kaupassa kun haistoin ne suolakurkut jotka ovat niissä altaissa, alkoi tekemään mieli suolakurkkuja. En yleensä voi sietää niitä. :grin Myös jotkut ruuat ällöttää, joita on taas ennen rakastanut.
 
Mulla on nyt parina päivänä ollut liitoskipuja, selkää ja lantiota juilii varsinkin kävelyn päälle. Perjantaina pitäisi palata opintovapaalta töihin, jännittää jo kokopäiväinen koneella istuminen ja pitkät työmatkat. Ajattelin siksi tilata tukivyön, olisiko kellään suosituksia?
 
Mulla on nyt parina päivänä ollut liitoskipuja, selkää ja lantiota juilii varsinkin kävelyn päälle. Perjantaina pitäisi palata opintovapaalta töihin, jännittää jo kokopäiväinen koneella istuminen ja pitkät työmatkat. Ajattelin siksi tilata tukivyön, olisiko kellään suosituksia?
Mulla esikoisen raskaudessa oli Anitan Baby Belt ja silloin tykkäsin sitä käyttää. Nyt se ahdistaa ja tuntuu useimmiten ikävältä vaikka monesti olen kokeillut.
 
Etominen ja huono olo palanneet :yuck: Selkään ja nivusiin särkee. Enkä mahdu enää talvivaatteisiin! Aikomukseni oli käyttää villakangastakkia talven vaan tällä hetkellä sen pukeminen ahdistaa jo ajatuksenakin. Uudet henkselilliset toppahousut joutuu kyllä ostamaan :shifty: Laskettelupuku siis, joka menee myös raskauden jälkeen. Torilta käytettynä metsästettävä..
 
Munkin pitäis kaivaa L-koon talvitakit kaapin perukoilta. Mahtunevat ainakin hetken.
Sormet on vähän turvonneet, sormuksesta jää välillä jälki.
 
Eillen alkoi toistuvat kivuttomat supistukset jotka jatkuvat tänään. Tosi ahdistavaa kun näitä tulee kokoajan ja levossakin. Huomenna aamulla onneksi neuvolalääkäri, mutta ahdistaa kauheasti jos jokin onkin vialla. Supparit varmaan kyllä johtuvat pitkittyneestä flunssasta ja yskimisestä sekä liian vähäisestä vedenjuonnista...
 
Mulla on ollut vähän harjoitussupistuksia. Ne on ollut tosi nopeesti ohi, mut ei ne kivalta tunnu.
 
Takaisin
Top