Raskaaksi 2019

Me ollaan joskus käytetty mukia ja ruiskua, kun normitalletus ei syystä tai toisesta oviksen aikaan luonnistu. :woot: Mutta ei se kyllä varmaan tuohon kylässäoloon hirveästi auta.
 
Dpo 9 ja tein negatiivisen testin. Tiesin, että se on negatiivinen, mutta oon silti tosi pettynyt! Olisi vaan pitänyt kuunnella viisaampien neuvoja ja malttaa vielä. Nyt en testaa enää ennen dpo 14, hohhoijaa kun menee päivät hitaasti.
 
Tilattiin miehelle serpmatroppia.
Hintavaa on, mutta jos olis jotain apua. Maksaa siis 70-80e/kuukauden tabletit.
Halvempia ne on kun mun lääkkeet ja halutaan että molemmilla on mahdollisimman hyvät solut kun ivf alkaa.
Jätettiin nyt nakki lisäaineet jne pois että syödään vaan mahdollisimman puhdasta ruokaa jne. Ettei ainakaan tarvi miettiä että ei olis kaikkea tehty.

Mä ostin mun miehelle tällasta https://www.hyvinvoinnin.fi/products/wild-nutrition-food-grown-fertility-mens

Ja itelle Vitamore jnejne. Sit käyn synlabissa tsekkaa kilppariarvot ja ferritiinin omatoimisesti.

Tsemppiä!!
 
Kiitos onnitteluista! Tänään aamulla tein vielä toisen PC:n ja oli viiva vahvistunut siihen malliin, että melkein uskaltaisin jo luokitella plussaksi. Varmaan huomenna tai ma pakko tehdä digi :)

Oireita ei ole ollut kovinkaan paljon. Turvotusta ja ajoittaista etovaa oloa, lisäksi vessassa saa ravata useammin. Alavatsalla on ollut välillä pisteleviä kipuja, lämmöt selvästi koholla ja pientä flunssaa, mutta muuten melko oireetonta vielä.

Siellä on ainakin Jesbellä lupaavia oireita, toivotaan parasta! :Heartred

Mulla tuli eka erittäin haalea haamu PC:n testiin dpo 10, dpo 13 haalea plussa ja dpo 14 plussa. Eli aika aikasinhan se plussa jo tuli, vaikken tuon ensimmäisen testin perusteella vielä uskaltanut toivoa paljonkaan. Itseasiassa dpo9 tuli jo haalea viiva RFSUn herkkään puikkotestiin, lopulta sekin siis taisi olla oikeassa, vaikka nuo testit tuntuu olevan sen verran huonoja, että epäilin testiä vialliseksi.
 
Täällä kp10 eli ihanan tylsää. Oviksen jälkeen alkaa se hirvee stressi ja pelko et negaa taas. Toisaalta en jaksa enää välittää (niin paljoa). Ehkä se plussa tulee kun/jos tulee joskus. Yritän loppuvuoden ottaa rennommin :rolleyes::shy:
 
Mä oon jotenkin ihan lannistunut, kun sain aikaisemmin tuon haamuviivan rfsu:n testiin moneen kertaan, tänä aamuna tein clearbluen testin ja se oli puhdas nega. Epäsäännölliset menkat ollut aina, mut en muista että ois näin pitkää kiertoa ollu pitkiin aikoihin, tänään kp39. Menkkajomotusta ollut alavatsalla sekä selän puolella maanantaista lähtien, ihan kun menkat alkais mutta ei oo alkanu. Rinnat olleet arantuntuset 3 päivää. Melkein mieluummin sais alkaa nyt ne menkat niin pääsis uudestaan seuraavassa kierrossa yrittämään..
 
Mä oon jotenkin ihan lannistunut, kun sain aikaisemmin tuon haamuviivan rfsu:n testiin moneen kertaan, tänä aamuna tein clearbluen testin ja se oli puhdas nega. Epäsäännölliset menkat ollut aina, mut en muista että ois näin pitkää kiertoa ollu pitkiin aikoihin, tänään kp39. Menkkajomotusta ollut alavatsalla sekä selän puolella maanantaista lähtien, ihan kun menkat alkais mutta ei oo alkanu. Rinnat olleet arantuntuset 3 päivää. Melkein mieluummin sais alkaa nyt ne menkat niin pääsis uudestaan seuraavassa kierrossa yrittämään..

Rfsu ei kannata ikinä tehdä. Ne pitäis kieltää lailla. Mut toivotaan et plussa viel tulis tai uus kierto alkais nopeesti! Tiedän tunteen.
 
Rfsu ei kannata ikinä tehdä. Ne pitäis kieltää lailla. Mut toivotaan et plussa viel tulis tai uus kierto alkais nopeesti! Tiedän tunteen.

Jep, oon aikaisemmin niitä myös käyttänyt enkä oo ikinä saanut mitään haamuviivoja niihin. Nyt ekan kerran haamut ja tietysti odotukset kasvoi tosi paljon :sad001 Enää en käytä noita rfsu:n testejä, vaan siirryn ihan muihin merkkeihin.
 
Onnea Fantsu!

Mulla odottelee tuolla kaapissa juurikin yksi rfsu testi. Olen kaksi kertaa aiemmin niillä testannut, näissä tapauksissa en raskaana ollut ja mitään testissä ei näkynyt, joten en koe että olisivat olleet erityisen huonoja. Pregcheckejä kyllä silti mieluummin ostan, jos liuskatestejä hankin.
 
Onnea Fantsu :Heartred

NewMoon kuulostaa hyvältä ja mulla on kaikki kolikot teidän puolesta et kohta kohta...

Fantsu joo on oireita, eilen illalla tosin koiraa ulkoiluttaessa ihan kauhu huimaus kohtaus ku pisti alamasuu ja ihan menkkajomoja oli. Tänä aamuna ne oli pois, ei tippaakaan mitään vuotoa vaikka tunne oli et hanat auki hetkellä minä hyvänsä. Nyt on sit röyhtäilty ja etoiltu koko aamu (nämä myös mulla pms oireet) joten niistä ny ei voi päätellä. Ainoo on toi flunssa ja lämmöt on normaalia korkeammat. Toinen mulle täysin sopimaton asia oon hulluna alkanu järjestelee asuntoa ja kaikkee tommosta. Ei yhtään niinku ikinä jaksa niin johan nyt vaan jatkuu kaikki intoilu.

Tsemppiä kaikille ja ilmotan josko ne menkat ny tuliski vai jääkö tulematta.
 
Aattelin että vähensitte nakin syöntiä :hilarious::hilarious:

Kiitos!

Mun mies sais ainakin vähentää nakin syöntiä:hilarious: meidän pihassa on grillikota, niin uututta tai jotain, mut grillailee siellä itselleen nakkia lähes joka ilta romanttisesti yksinään, kun mä meen nukkuu:hilarious: ite jos vetäisin nakin illassa, niin alkais kyllä näkymään vaaassakin:bag: pitäydyn verigreipeissä, pikkuhiljaa niidenkin makuun alkaa tässä siedättymään:hilarious:
 
Tänään aloitettu sitten testailut, dpo 7. One Stepin raskaustesti nega/viivanpaikka, ovistesti haalea viiva joka tuskin tarkoittaa mitään, vaikka mulla normaalisti tässä vaiheessa kiertoa onkin täysin yksiviivainen. Ärsyttää, että piti aloittaa näin aikaisin kun on nyt parin kuukauden ajan rahatkin vähissä ja pitäisi säästää kaikesta mahdollisesta. Yritän testata seuraavan kerran vasta ylihuomenna. Luultavasti epäonnistun ja testaan taas huomenna.
 
Yks kaveri tulossa mun luo ja tehdään ehkä rtesti. Annan yhden omistani :hilarious: hauskaa mutta varmaan tuntuu vähän pahaltakin jos saa plussan. Iiks. Hänel nyt kait dpo13-14. Ja menkat saattaa alkaa tänään vielä. Jännää.
 
Takaisin
Top