Sama ! Oon pistänyt tän painostavan ilman piikkiin sen..Nyt on vaivannut viikonlopusta asti migreenityyppinen päänsärky :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama ! Oon pistänyt tän painostavan ilman piikkiin sen..Nyt on vaivannut viikonlopusta asti migreenityyppinen päänsärky :/
En oikein tiedä mitä ajatella, mutta mieliala alkaa menemään huonompaan päin. Ensimmäisessä raskaudessa mulla ei juuri ollut oireita, eikä esim. rinnat kasvaneet tai aristaneet yhtään raskausaikana.
Mutta nyt kun niitä on ollut ja kaikki loppuneet, niin ahdistaa. Hampaiden harjaus sujuu yhtäkkiä myös yökkimättä ja pystyn vaivatta esim nukkumaan vatsallani, kun tähän asti se on ollut mahdotonta.
Pystyyköhän näillä viikoilla (10+2} käydä jo kuuntelemassa sydänääniä neuvolassa, vai pitääköhän odottaa vaan nt-ultran?

Syödä voisin kokoajan ja väsymystä melko lailla. Töistä kun tulee on aivan puhki ja pitäis vielä jaksaa kotona lapsen kans touhuta ja kotihommaa, vaikka vois vaan kaatua petiin

Kamala sanoa tä, mut mul on just kaikki näppylät hävinnyt raskauden myötä. Normaalisti on otsa täynnä..Muutama päivä sitten ilmestyi kaulaan näppylöitä ja ovat lisääntyneet. Jotain hormonifinnejä varmasti, mutta huolestuttaa kun näitä ilmaantui talvella myös juuri ennen keskenmenoa... Silloin ajattelin että liittyi hormonitasojen laskuun.
Muilla kaulassa näppylöitä?
Kamala sanoa tä, mut mul on just kaikki näppylät hävinnyt raskauden myötä. Normaalisti on otsa täynnä..
Mulla on tullut selkään pieniä näppylöitä, yleensä ei oo mitään :/Sama, mulla hävisi aivan kaikki näppylät muutamaksi viikoksi, mutta nyt siis nimenomaan kaulaan pukkaa näppylöitä. Onneksi varhaisultra muutaman päivän päästä niin pääsen näkemään ovatko nämä näppylät huono merkki vai ei.
aamuisin vielä ihan normaali, mutta päivän mittaan tulee paha maku, joka ei lähde vaikka hampaat pesisi. Syöminen helpottaa hetkeksi. En edes osaa kuvailla miltä suussa maistuu, paitsi pahalta.Paha olo vaihtelee päivästä toiseen, mutta yksi on joka pysyy, meinaan paha maku suussaaamuisin vielä ihan normaali, mutta päivän mittaan tulee paha maku, joka ei lähde vaikka hampaat pesisi. Syöminen helpottaa hetkeksi. En edes osaa kuvailla miltä suussa maistuu, paitsi pahalta.

Siis saitko ihan lääkäriltä sairauslomaa vuodon takia?Hyppäsinkin tänne puolelle ultran jälkeen. Täällä vuotelua, syynä istukanreuna kohdunsuulla ja hematooma. Lepolomalla jotta pysyisi pipana mukana. ❤ Muuten väsyttää jäätävästi, nälkä ja tissit kipeät.
Mulla ihan samaa. Tekee mieli koko ajan pestä hampaita tai juoda vettä että pahamaku menis pois mutta nääkään ei aina auta![]()
tyhmintä on se, että kun on paha olo, ei oikein voi syödä mitenkään paljon, ja silti vaan paisun. Mikähän tähän auttaisi? Pitäskö juoda enemmän tai jotain. Mulla on myös ummetusta ja tuntuu, että koko ruuansulatus jotenkin tukossa.Mulla btw tohon pahoinvointiin toimii hyvin se, että lähden jonnekin ja keskityn ihan muuhun kuin ruokailuihin. Kotona keittiössä oksetus pahimmillaan.