Millaisia raskausoireita sinulla on?

Loman aikana ilmestyi myös linea negra, näkyy koko mahan pituudelta. Tyttöä meille on lupailtu, koko mahan viiva ilmeisesti viittaa poikaan :rolleyes: Onko kellään kokemusta, että tuliko "vääränmerkkinen" vauva viivaan nähden? :grin

Mulla ilmestyi linea negra jo ihan alkuraskaudesta, joskus viikolla 8 ellen nyt ihan väärin muista. Ei oo kyllä mikään hurjan räikeä, paitsi navassa on tosi paljon pigmenttiä :grin Tyttöä täälläkin luvattu.
 
Täällä kans supistaa jos kävelee yhtään liian nopeasti ja liian pitkään. Selkä vaivaa ja liitoskivut myös :bored: Ja nää helteet, voi apua sanon vaan! Etelän lomalla ei tuntunut missään, kai se ilmankosteus vaikuttaa niin paljon. Mut eipä tarvitse suunnitella taas mitään ulkoaktiviteetteja niin kauan kun nää jatkuu. Sairaslomaa täytyy myöskin hakea ensi viikolla lisää, olisi töihin paluu edessä.

Loman aikana ilmestyi myös linea negra, näkyy koko mahan pituudelta. Tyttöä meille on lupailtu, koko mahan viiva ilmeisesti viittaa poikaan :rolleyes: Onko kellään kokemusta, että tuliko "vääränmerkkinen" vauva viivaan nähden? :grin

Mulla ei tullut pojasta minkäänlaista, ainakaan selkeää viivaa, eikä ole nytkään näkynyt ja tyttö ois tulossa näillä tiedoin.
 
Loman aikana ilmestyi myös linea negra, näkyy koko mahan pituudelta. Tyttöä meille on lupailtu, koko mahan viiva ilmeisesti viittaa poikaan :rolleyes: Onko kellään kokemusta, että tuliko "vääränmerkkinen" vauva viivaan nähden? :grin

Mulla ekassa raskaudessa tuli linea negra aikaisin, viikolla 11 taisi olla, ja tummeni todella nopeasti. Kulki ihan tuolta häpyluun kohdilta lähes rintojen väliin ja navan ympäriltä oli loppua kohti tosi leveä, kunnon kiitorata siis kaikkiaan. :p Tyttö tuli. Nytkään me ei etukäteen tiedetä ketä odotellaan, mutta tällä kertaa ei linea negra ole, paitsi se haaleaakin haaleampi viiva mikä on vielä viime kerralta jäljellä... Että saa nähdä povaako toi nyt jotain sitten kun on ero niin selkeä.
 
Mulla tuli se viiva hiljalleen näkyviin rv12 alkaen, nyt se menee ihan alhaalta ihan ylös asti rintoihin saakka. Ei mikään erityisen tumma tai paksu, mutta selkeästi kyllä nähtävissä.
Hyvin epävarma poikalupaus on alla, eli ei oikein tietoa kumpi sieltä on lopulta tulossa.
 
Mulla ekassa raskaudessa tuli linea negra aikaisin, viikolla 11 taisi olla, ja tummeni todella nopeasti. Kulki ihan tuolta häpyluun kohdilta lähes rintojen väliin ja navan ympäriltä oli loppua kohti tosi leveä, kunnon kiitorata siis kaikkiaan. :p Tyttö tuli. Nytkään me ei etukäteen tiedetä ketä odotellaan, mutta tällä kertaa ei linea negra ole, paitsi se haaleaakin haaleampi viiva mikä on vielä viime kerralta jäljellä... Että saa nähdä povaako toi nyt jotain sitten kun on ero niin selkeä.

Mulla ihan sama, että tytöstä tuli ihan selkeä viiva, mutta nyt ei vielä mitään, paitsi se hailura mikä edellisestä kerrasta on jäljellä ja poika olis tulossa.
 
Mulla ei oo nyt ollenkaan, eikä oo kyllä ollut aiemmissakaan ja meillä poika, tyttö, poika ja nyt lupailtu tyttöä
 
Mulla ihan sama, että tytöstä tuli ihan selkeä viiva, mutta nyt ei vielä mitään, paitsi se hailura mikä edellisestä kerrasta on jäljellä ja poika olis tulossa.
Mulla taas viime raskaudessa selkeä linea negra (napaan asti) ja tuli poika. Nyt ei näy vielä mitään ja on luvattu tyttöä.
Sit viime raskaudessa oli mahassa pitkää karvaa, nyt ei ainakaan vielä.

Sit viime poikaraskaudessa mun iho parani ihan selkeästi alusta asti ja aikuisiän sitkeä lievä akne oli ihan täysin parantunut noin puolivälin jälkeen. Nyt taas iho selkeästi huononi koko ekan kolmanneksen, toka kolmannes on kestänyt palautua alun pahenemisesta ja ehkä ihan ihan hieman parannusta on nähtävissä vrt ennen raskautta, mutta ei kyllä vaikuta siltä et akne täysin parantuis ollenkaan tän raskauden aikana (yhyy). Hormonaalinen yms tausta ja ihon kunto ennen raskautumista oli aika samat molemmissa, ainoa ero mitä nyt keksin on lapsen sukupuoli ja mun ikä.
 
Mulla ei tullut esikoisesta (tyttö) viivaa, eikä toistaiseksi tästäkään (pojat). Akne tai ylipäätään ihon kunto on ollut aina raskauksien aikana todella hyvä, pikemminkin sitten raskauden jälkeen huonontunut hormonaalisen kierron mukaiseksi. Ja varsinkin kun lopetin e-pillerit niin akne räjähti käsiin ja kesti vuoden huonona ennen kuin edes vähän tasoittui. Pillereiden aikaan iho sitten taas ollut hyvä.
 
Ei ole täälläkään tuota linea negraa ilmestynyt. Mahaan on kyl sit muuten tullut tuollaista pitkää ja hentoa, melkein untuvamaista, karvaa.

Hiuksia lähti yhdessä kohtaa paljon. Nyt jo pari kuukautta pannut myös merkille että hiukset pysyy paremmin puhtaana kuin aiemmin vaikka pesurutiinit ei oo muuttunu. Muutoinhan tullut hikoiltua selvästi normaalia enemmän.

Ihon kunto on ehkä ollut aavistuksen parempi kuin yleensä, muttei mitenkään merkittävästi.
 
Mullakaan ei missään raskaudessa ole tullut linea negraa ja mulla tuo valkoinen haituvakarva kasvaa taas leukapielissä :hilarious::oops: mahassa ei ole karvojakaan. Ihon ja hiusten kunto myös raskausaikana parempi, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ja tosiaan synnytyksen jälkeen onkin sit herkästi rasvoittuva iho ja hiukset kun hormoonit heittää taas volttia.
 
Joo ja tuli mieleeni että raskauden jälkeen musta tuntui että hiki haisi kainaloissa ihan hirveälle ja hikoili paljon enemmän että oli ihan työ löytää tehokkaampaa dödöä. Kun normaalisti ja nyt raskaidenkin aikana tosi kohtuullisesti ja ihan perusnivean tms dödöllä pärjännyt.
 
Mulla ihan sama juttu viime raskauden jälkeen hikoilin kun urheileva mies vaikka olisin vaaan sohvalla istunut ja se hiki tuli läpi kaikista dödöistä ei mikään auttanut... Raskauksien aikana oon huomannut et mulla tytöt on pistänyt hiukset ja kasvot hyvää kuntoon ton tosikon odotus aikana mulla kasvo hiukset ihan järkyttävän paljon (olkapäiltä selän puoleen väliin) ja vitsi kun olin siitä onnellinen olin yläasteelta asti yrittänyt kasvattaa hiuksia ilman tulosta :D poikien aikana mulla taas lähti hiuksia ihan tupottain odotusvajasta imetyksen loppumiseen ja olivat jatkuvasti takussa ja karheat
 
Huhhuh! Tuntuuko muista että on hieman lämmin? Hiki valuu, jalkoja turvottaa ja hengästyy heti ku pääsee liikkeelle. Vois vaan maata järvessä liikkumatta koko päivän
 
Huhhuh! Tuntuuko muista että on hieman lämmin? Hiki valuu, jalkoja turvottaa ja hengästyy heti ku pääsee liikkeelle. Vois vaan maata järvessä liikkumatta koko päivän

Hieman lämmin on varsin korrektisti ilmaistu, mulla on joka paikassa ihan p*rkeleen kuuma! :laughing001 Ei viitsi käydä pienelläkin lenkillä koiran kanssa, kun heti tulee huono olo, joten mennään sitten uimaan. Ja viikonloppuna pitäisi olla vieläkin kuumempi...:sour:
 
Mä oon jotenkin nauttinut tästä kuumuudesta ja tuntenu itteni paljon emergisemmäksi kun normaalisti, hikoilen kyllä ja ihan kunnolla mutta jotenkin olen vaan saanut energiaa kaikesta tästä lämmöstä ja auringosta ja oon jatkuvasti ulkona :D
 
Mä oon jotenkin nauttinut tästä kuumuudesta ja tuntenu itteni paljon emergisemmäksi kun normaalisti, hikoilen kyllä ja ihan kunnolla mutta jotenkin olen vaan saanut energiaa kaikesta tästä lämmöstä ja auringosta ja oon jatkuvasti ulkona :D

Ai että oon kateellinen sulle. Mäkin yleensä nautin lämmöstä ja auringosta, ja nyt tuntuu että vähänkin kun menee ulos, etenkin aurinkoon, niin on heti voimat pois ja pitää päästä takaisin varjoon/sisälle viileään. Saunastakaan en oo kyl pitkiin aikoihin enää nauttinut, sekin semmoinen että kestää jonkun minuutin olla ja sit pitää mennä pois.
 
Mulla oli sama kakkosen kanssa joka myös tyttö, et en sit tiiä josko tyttö raskaus vaan vaikuttaa muhun niin että viihdyn kuumuudessa :D saunaa en kyllä itekkään pysty menemään, siellä jotenkin rupee henkeä ahdistamaan samantien, liekö sitten kun on kuitenkin ns "huone" eikä raitista ilmaa samalla, tosin vettä kuluu päivässä todella paljon :D
 
Tää hikoilu alkaa jo pikku hiljaa veetuttaa! :mad: Töissäki on kyl ilmalämpöpumppu ja asteit näyttäs nyt oleva sisäl 22, mut silti otsa iha märkä eikä voi laseja laittaa päähän ku huurtuu kokoaja! :arghh:
 
Aivan järkyttävät liitoskivut, ei oikein tiedä miten olisi kun tuntuu että aina vaan sattuu. Ostin myös jonkun tukivyön josko siitä olisi ollut apua, mutta eipä siitä ole. Ensi viikolla pitäisi palata kesälomalta töihin, mutta ei näillä kivuilla kyllä tehdä mitään töitä. :sad001
 
Aivan järkyttävät liitoskivut, ei oikein tiedä miten olisi kun tuntuu että aina vaan sattuu. Ostin myös jonkun tukivyön josko siitä olisi ollut apua, mutta eipä siitä ole. Ensi viikolla pitäisi palata kesälomalta töihin, mutta ei näillä kivuilla kyllä tehdä mitään töitä. :sad001

Mulla tuntuu myös siltä että SI-vyö ei oikeastaan auta ollenkaan, hyvä ettei siitä enemmän oo haittaa... Eli onneksi sain fyssarilta lainaan niin ei mennyt rahat hukkaan sellaista ostaessa. Sitä vastoin sellainen kunnon mahatuubi on tuntunut nyt jonkun verran auttavan kun keventää vähän mahan painoa muttei silti paina mistään. Alkuun sekin tuntui olevan täysin turha, mutta kun ostin sen verran ison että varmasti käy loppuun asti, niin luulen että kun maha on kasvanut taas niin nyt se jotenkin on sopivampi. Mutta lonkkien ja liitoskipujen kanssa ei tunnu auttavan muu kuin hyvin rauhaisa elo, jos sekään. :meh:
 
Takaisin
Top