----45+++++ kuumeiset

Ihania uutisia Kosmoskukalla ja Motolla, onnea sylikaupalla molemmille :Heartred

Keskenmenoista, itsellä niitä ollut 5. Toi päivämäärien päässä pyörittely on kyllä jännä homma, miten ihminen tommosia vielä pidemmänkin ajan päästä mietiskelee. Itsellä kun niiden jälkeen tuli onnistuminen ja lapsi saatiin maailmaan, niin silti vieläkin muistaa niitä päiviä ja laskettuja aikoja. Ja toiset keskenmenot on menneet ns. henkisesti kevyemmin kuin toiset. Nyt kun meillä yritystä on ja ne hoidotkin kohta taas alkaa niin oon taas enemmän alkanut miettiin miten sitä pärjää jos saa plussan ja sit menee taas kesken. Luulis että lapsen saaminen jotenkin mitätöis keskenmenojen tuskan mut ei tosiaan, ainakaan mun kohdalla. Toki onnellinen olen onnistumisesta mutta kyllä ne keskenmenot on jonkun trauman takaraivoon jättäneet. :sorry:

Jaksuja kaikille :Heartred
 
MiuMau, minua helpotti paljon tieto, että alkiodiagnostiikassa kromosomit oli todettu terveiksi, joten keskenmenoriski pieneni todella paljon. Ilman alkiodiagnostiikkaa en olisi edes uskaltanut lähteä enää yrittämään.
 
Tähti koskas digin kuori rapsahtaa? Ja kiva kuulla sinustakin välillä Hannuli!

Peppipupu :) Testaanko digin huomenna?

Ois dpo14....virallinen testipäivä on dpo16.

Osaan ymmärtää täällä kaikkien surun, kun lasta ei vielä kuulu.:hug013
Mutta olen ilmeisesti elänyt jo läpi surun 25-vuotta sitten ja prosessoinut tunteet, vuosien mittaan. Koin lapsettonuus surua sen kaksikymmentä vuotta. Ei lyhyt aika surra:happy118

Ilmeisesti siksi nyt tässä hetkessä en osaa tuntea mitään tuntemuksia, jos raskaustesti oiskin taas nega....suojelen itseäni:rolleyes:

Rakkaus, jota koen tuota ainokaista pienokaista kohtaan niin SUURI, että sitä ei pysty mittaamaan millään tässä maailmassa!!:Heartbigred
Sanat eivät riitä.

Toinen tulee, jos luoja suo:smiley-angelic003


Dpo13
 
Olen tainnut sanoa tästä jo aiemmin ja sanon sen vielä kertaalleen. Kenelläkään ei ole oikeutta ilkeillä toista kohtaan. Ei kenellekään eikä ketään kohtaan. Koskee niin ivallista, hyökkäävää kuin provosoivaakin käytöstä. Laitan myös yksityisviestiä niille, joille koen sen tarpeelliseksi.

Foorumilla ei suosita ylläpidon toimesta ketään. Haluamme että foorumi on mukava paikka ihan kaikille. :)

Trolleja ei myöskään hyväksytä tällä foorumilla. Trollin tili voidaan sulkea suoraan, mutta siihen vaaditaan hyvin vahvat perusteet. Toisin sanoen ylläpidon on oltava varma asiasta. Muutoin antakaamme kaikkien kukkien kukkia.

Terveisin
Vargynja, foorumivastaava.
 
Tulee tosi erilainen vuosi. Oma valvontaluokka seiskalta pitkästä aikaa, bilsaa viisi kurssia kolmen sijasta ja kaikki mun edelliset ryhmät on vaihdettu toisille opettajille bilsan vuoksi. Toisaalta hyvä, toisaalta ei. Mutta kiva saada muutosta työn sisällä, kun etenemismahdollisuuksia ei uralla ole. Rehtoriksi en ikinä haluais :wtf: Sori omanapa :grin Tänään kp11.

Helema80 :) Selvästi syksyllä tulevat haasteet jo sinua kiinnostavat....tsemppiä..

Välillä tuntuu siltä, että aikuiset ovat enemmän lapsia, koska töissä ennen kesölomaa ehti tapahtua kaikennäköistä lapsellista riitelyä, ja irtisanomisia.

Henkilöstön sisäistä tappelua, ja etenkin etenkin yhtiön johtajan haukkumista. Onneksi vaadittu tulos ylitti kaikki tavoitteet 100% kesään mennessä :)
Onneksi tätä tappelua tuli seurattua vain sivusta:smiley-ashamed004

Jospa tämä uusi vuosi tuo sinulle lisää mahdollisuuksia, hieman erissä menossa, mutta siten voit tähdätä eteenpäin urallasi tätä kautta :) Ja jospa olet sitren pian jo raskaana:cheers
 
Pari viikkoa vielä lomaa jäljellä, mitään en ole saanut aikaan kodin siivoamisen suhteen, enkä muutenkaan. Nurmikko huutaa leikkuria jo taas, ikkunatkin pitäisi pestä ja ja ja... äh, antaa olla :bag: Kylppärin kuuraus on kyllä tänään tai huomenna pakko tehdä, loppuviikosta tulee vieras kyläilemään.

Kaarinha :) Jospa vielä ehdit! :)
Kesäloma menee liiankin nopeasti, mutta onneksi on olemassa hetki lomaa:gen053

Me ollaan palaamassa parin päivän kuluttua kotiin ja kesälomaa on vielä jäljellä huimat kaksi viikkoa.

Tänä aikana meille on tulossa sataa vuotta käyvä isoisoisomummu, sekä 8kk ikäinen pojan serkun lapsi. Siinä sukupolvet suvussa kohtaavat toisensa:Heartpink

Ketä teille om saapumassa?:rolleyes:

Hyvää kesälomanjatkoa :)
 
Minä olin myöhäinen testailija. Yrityksen aloituksessa ensimmäinen tärppi tuli nopeasti (meni kesken), joten tiesin, että mahdollisuuksia on. Plussan jälkeinen piina etapista toiseen oli minulle niin suuri koettelemus, että tahdoin sen olevan mahdollisimman lyhyt. En tiedä, saako kukaan tästä ajatuksesta kiinni. Mutta minulle olisi ollut liian pitkä aika odottaa ar-ultraa, jos olisin plussannut esimerkiksi 3+6. Kun tein testit myöhään, niin sinne 6+5 viikolle oli lyhyempi aika odottaa, kun teki testin esimerkiksi 5+0. Minulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto, joten en tietenkään noin selvästi ole pystynyt valitsemaan testipäivää.
 
Hentohaave :) Tämä on vain sinun mielipiteesi.


!:p

Tähti ei ole vain Hennon haaveen mielipide, vaan oli myös WM ja minun myös ja taisi täällä pari muutakin epäillä.

Mutta paljon täytyy nähdä vaivaa jos jaksaa feikkinä.esiintyä, aikaahan kuluu hirveästi ja ihan turhaan. Ja kun ei näille mitäänv niin siinäpähän kuluttaa omaa rakasta aikaa elämästä jos on feikki ja viitsii trollata.

Kaikille jotka oikeasti kuumeilee toivon plussia!!!

Miten Suskin raskaus etenee?
Täällä raskauskilojen ja toivottavasti muidenkin pudotus etenee. -5kg nyt parissa viikossa ja jatkuu vielä pitkään.... Huoh.
 
Miten Suskin raskaus etenee?
Täällä raskauskilojen ja toivottavasti muidenkin pudotus etenee. -5kg nyt parissa viikossa ja jatkuu vielä pitkään.... Huoh.
Vielä kuutisen viikkoa laskettuun aikaan.

Jotenkin tuntuu, että esikoisesta nämä viimeisetkin viikot olivat helpommat, tai sitten aika kultaa muistot. Mitään oikeaa valituksen aihetta ei ole, eli terveitä olemme tietääkseni molemmat, kunhan vain maha painaa ja närästää, eivätkä ne sisäelinten potkimisetkaan niin ihania ole, etenkään kun yrittää nukkua. Mutta tämä nyt on tätä peruskremppaa.

Viime neuvolakäynnillä sikiö oli vielä perätilassa, ensi viikon lääkärikäynnillä sitten tulee kai lähete kääntöön, jos on edelleen väärinpäin. Toivottavasti kääntyisi oikeinpäin, tavalla tai toisella.
 
Takaisin
Top