----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 Aiheeseen kesäloma ja mahdollisesti raskaana....

Kysyin Klinikalta, että mites pitäisi asia huomioida, kun on menossa lomamatkalle (all incl)....ja loman aikana eletään aikaa dpo 7-16.

Mä sain vastauksen, että saat elää normaalisti, mitään ei tarvi miettiä. Kuinka sovitan tämän ajatuksen notkuvien buffeteiden ja baari-allas drinkkien suhteen? :rolleyes:Juonko muutaman vai katselen sivusta?:rolleyes:

Yritin vielä kysyä täsmentävää kysymystä, niin vastaus oli, että raskaustesti tehdään kahden viikon kuluessa ja sitä ennen ei tarvitse miettiä mitään:chicken:

Nimimerkillä- Ylihuolestunutko?

Missä kierron vaiheessa ihmiset nyt yleisesti on? Täällä tylsähkö kp8 ja vahvin ovistesti ikinä eilen klo 18. Ei silti plussa. Varmuudeksi pöyhittiin lakanat.
Plussa lähestyy! Kannattaa testata varmuuden vuoksi useamman kerran päivässä.

Täällä dpo 1-2.

Plussa lähestyy! Kannattaa testata varmuuden vuoksi useamman kerran päivässä.

Täällä dpo 1-2.

Pernilla :) Taas mennään aika samoissa. Plussa sulle tähän kiertoon!!:cheers

Mulle on jo kasvanut pieni raskausmaha...:laughing002 Tänään inssissä folli oli 18mm ja irtoamassa pian..... luomusti sekin.

Sekä hyvää kesää!!:hello2:hello2:hello2

Pernilla :) Taas mennään aika samoissa. Plussa sulle tähän kiertoon!!:cheers

Mulle on jo kasvanut pieni raskausmaha...:laughing002 Tänään inssissä folli oli 18mm ja irtoamassa pian..... luomusti sekin.

Sekä hyvää kesää!!:hello2:hello2:hello2
Suunnilleen samoissa taas mennään.

Nyt napataan ne lomaplussat!! :grin

Hyvää lomaa ja reissua!

:blob3:blob6:blob7

Noniin, viime viikkoon mahtui sitten monenlaisia käänteitä. Pohjalta on lähdetty uuteen nousuun, mutta kyllä mä tällä hetkellä olen vähän sellainen kävelevä aikapommi. Hermot kireällä ja herkillä mennään.

Kävin viime viikolla jo yksityisellä lapsettomuusklinikalla. Halusin, että toteavat ultralla km ja samlla tehdään suunnitelma hoidosta diagnostiikalla, jos siihen rahat saadaan revittyä. Totesin, että pakko toimia nopeasti, että saadaan hoitosuunnitelma ennen klinikan kesätaukoa, jotta hoidon voisi aloittaa heti elokuussa. Työkuviot ovat tosi haastavat syksyllä ja punktiokierron poissaolojen ym järjestely silloin aiheuttaisi hirveetä stressiä. Ei myöskään järkeä siirtää hoitoa vasta vuodenvaihteen jälkeen, mikä olisi toinen mahdollisuus.

Ilmoitin sit Tayssiin, että nyt on km todennettu ultralla (risoi edelleen, että eivät voineet sitä seurantaverikoetta antaa, kun eivät uskoneet, että kaikki ei ole kunnossa). Jonkun ajan päästä sieltä soitti lääkäri perään, että tarjoavat meille viel yhden hoidon heti kun mahdollista. Tämä oli todella yllättävä veto.

Tein siinä puhelimessa pikaisen päätöksen, että otetaan vielä toinen julkisen tarjoama hoito. Jos tää km-tilanne menee hyvin, niin aloitetaan stimulaatio heti seuraavasta kierrosta. Meillä ei missään tapauksessa olisi mahdollisuutta kuin yhteen yksityisen hoitoon. Nyt jää se kortti käytettäväksi vielä tämän toisen julkisen hoidon jälkeen, jos tarvis.
Paljon onnea Hippuselle uuteen hoitoon! :hello2

Alkioita tuli jo viimeksi niin hurja määrä, että onnistuuhan tuo!!

:greet025 Aiheeseen kesäloma ja mahdollisesti raskaana....

Kysyin Klinikalta, että mites pitäisi asia huomioida, kun on menossa lomamatkalle (all incl)....ja loman aikana eletään aikaa dpo 7-16.

Mä sain vastauksen, että saat elää normaalisti, mitään ei tarvi miettiä. Kuinka sovitan tämän ajatuksen notkuvien buffeteiden ja baari-allas drinkkien suhteen? :rolleyes:Juonko muutaman vai katselen sivusta?:rolleyes:

Yritin vielä kysyä täsmentävää kysymystä, niin vastaus oli, että raskaustesti tehdään kahden viikon kuluessa ja sitä ennen ei tarvitse miettiä mitään:chicken:

Nimimerkillä- Ylihuolestunutko?
Varmaan normaalistikin yritysaikana ja pienen lapsen kanssa matkustaessa tulee nautittua alkoholia varsin maltillisesti, joten sillä samalla mallilla varmasti voi syödä ja juoda. Tietysti otat kasan testejä mukaan :)

Ja Helena nyt tietty!

Jos mulla kävis flaksi, la olisi 13.3 arvioituna sekä edellisten kuukautisten että hedelmöittymisajankohdan mukaan o_O
Saas nähä. Onneksi alkaa toi lähestyvän matkan suunnitteluhärdelli olemaan jo päällä. Nimim. isäntä tilasi verkko-
kaupasta uuden matkalaukun ja pitäis käydä sandaaliostoksilla lähes koko porukalle :hilarious:

Tähti Pernilla ja Hentohaave taidatte ehtiä vielä maaliskuisiin Kosmoskukan mukana?

Peppipupu :)
Kiitos:Heartpink...täällä antaa la 24.3.

Nyt nipistää vasenta munista, joten irtosi ihan hetki sitten.

Siipat jo kytiksessä....

Mukaan Helena, Hentohaave, Pernilla :) .....onko muita....?:cheers Peppipupu, myös sinä tulet jo pian mukana!!:cheers

Täällä siis tasan 0 (eli OVIS!:p)
Huomenna dpo 1

Last edited by a moderator:
Teemme ajoittain ns. foorumiartikkeleita haastattelemalla jotakuta foorumikäyttäjää tietystä aihepiiristä. Aiemmin näissä artikkeleissa ovat esiintyneet mm. reumalapsen äiti, pikkukeskosen äiti sekä yksin lapsihaaveensa toteuttanut äiti. Nyt haluaisimme kertoa tällä tavalla jonkun kypsemmällä iällä lapsesta haaveilevan tai lasta odottavan tarinan. Parhaiten juttuun sopisi henkilö, joka odottaa tällä hetkellä esikoistaan tai on vielä lapseton kuumeilija. Löytyisikö teidän joukostanne joku halukas? :) Artikkelissa ei toki tarvitse esiintyä oikealla nimellään, vaan yleensä niissä on kerrottu haastateltavan nimimerkki täällä foorumilla sekä sitten jokin "peitenimi" anonymiteetin varmistamiseksi.

Teemme ajoittain ns. foorumiartikkeleita haastattelemalla jotakuta foorumikäyttäjää tietystä aihepiiristä. Aiemmin näissä artikkeleissa ovat esiintyneet mm. reumalapsen äiti, pikkukeskosen äiti sekä yksin lapsihaaveensa toteuttanut äiti. Nyt haluaisimme kertoa tällä tavalla jonkun kypsemmällä iällä lapsesta haaveilevan tai lasta odottavan tarinan. Parhaiten juttuun sopisi henkilö, joka odottaa tällä hetkellä esikoistaan tai on vielä lapseton kuumeilija. Löytyisikö teidän joukostanne joku halukas? :) Artikkelissa ei toki tarvitse esiintyä oikealla nimellään, vaan yleensä niissä on kerrottu haastateltavan nimimerkki täällä foorumilla sekä sitten jokin "peitenimi" anonymiteetin varmistamiseksi.

Uusperhesatu :)

Hienoa, että tämä meidän palsta kiinnostaa! :) Täältä toivottavasti löytyy osallistuja :)

Itse en koe olevani sellainen pienen esikoistaaperoni kanssa.
T. Tähti-46v.

Tähti mä meen niukin naukin maaliskuulle jos nyt plussaan. Mutta ei vielä ovista täällä. Harjoittelu aloitettu tokikin!
Peukut pystyssä jännitän täällä. Tähti, Pernilla, Hentohaave, Peppipupu ja Helena, ei saa mennä huhtikuisiin, vaan pitää tulla maaliskuisiin.:grin

Mulla tänään 5+0 ja suuruudenhulluna tein aamulla digin. Tulos edelleen 2-3vk.:wtf: Tyhmä digi. Varhaisultrankin varasin 15.7.

Muokattu viimeksi:
Takaisin