----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp29/28-32, dpo13. Arvatkaa, kuka pissi aamulla vahingossa unenpöpperössä ilman testausta :hilarious: Kyllä, se ON
mahdollista laughing7

Aivan jäätävä päänsärky. Flo ennustaa menkkoja tälle päivää :confused1 Testailen nyt sitten huomenna, jos ei käy niinku
tänään :grin

Finnit on muuten vallannu rintamuksen ja naaman..

Mun vanhemmat ajelee tänään tänne stopille ja ottavat esikoisen mukaan ajellakseen mun siskon luo
Lahden suuntaan. Pakkailuja pitäis tehdä ja viime hetken ostokset myös. Eilen illalla lähdettiin koko
perhe paikalliseen sittariin etsimään sandaaleja, crocseja, aurinkolaseja ym. matkalle. Ei yleensä
käydä koko perheellä kaupassa, kun ei nuo pysy yhtään paikallaan, vaan keksivät kaikenlaista
puuhaa. Mut hyvin selvittiin :grin

• Tykkään
Reaktiot: Axu
Kerkesin tehdä testit, jotka oli negaa. Sitten huomasin, että kp1 :smiley-angry017 Olin taas väärässä, vaikka olin
aika varma :sorry: Kierto oli jälleen 29 päivää. Just reissun alkuun nyt sitten menkat :sad001

Mitenkähän tästä toivottomuuden suosta taas pääsee ylös. Onneksi nyt tulee tuo reissu. Saan muuta ajateltavaa,
koska a) pelkään lentämistä :grin b) vahdin lapsiani kuin haukka, ettei satu mitään c) päivät kuluu kävelyretkillä ym.
Sitten onkin menkat jo lusittu.

Helena, kp1 on pahin päivä. Siitä taas eteenpäin kohti uutta mahdollisuutta. Miten pitkä yritys teillä nyt on ollut?

Kävin hommaas tukisukat lentoja varten + vaikka mitä muuta reissua varten :joyful:

Liitteet

• 20190705_143957.jpg
    20190705_143957.jpg
    25.7 KB · Katsottu: 151
Takaisin