Laskettu aika tammikuussa 2020

Mä en tiiä voiko jo rv 12+2 tuntea liikkeitä? Mulla on jo pitkään ollu sellaisia kummallisia muljahteluita mahassa ja jännää kutitusta. No eilen sen ultran jälkeen kun olin työkavereiden kanssa kahvilla ja join kaakaoo niin tuntui sellainen kunnon muljahdus keskellä mahaa. Ei se tehny yhtään kipeetä enkä oikein keksi et mikä muukaan se olis ollu. Nuo aiemmat tuntemukset oon vaan laittanut suolistovaivoiksi mut aloin jo epäilemään et olisko nekin jotain liikkeitä :D Ekat kutitukset kun tuntui rv 10+...
 
Kerro miten meni?? :)

Meillä olis eka ultra huomenna, kuinka jännää!! Tähän asti pelännyt ja pelkään vieläkin että sieltä ei tule hyviä uutisia. Toisaalta pikkuisia tuntemuksia ja "kasvukipuja" olen ehkä tuntenut, joten koitapa tässä sitten olla neutraalisti.. Tulis vaan huominen äkkiä, onneks iltavuoro töitä niin ei siellä tarvi eikä kerkee miettiä :joyful:

Miten teillä meni ultra Odotettu?
 
Täälläki nt ultra takana ja kaikki oli niinku pitääkin. Hyvin liikkuvainen pikkuinen oli! Rv 12+0 on tänään menkkojen sekä ar ultran mukaan. Nt ultrassa vauva vastasi rv 12+1. Pituutta oli huikeat 5.52 cm :Heartred:Heartred niskaturvotus oli 2.1. 21,18 ja 13 Trisomia riskiluvut olivat hyvin pienet. Olo on huojentunut!
 
Miten teillä meni ultra Odotettu?

Ultra oli siis 12+0 ja pedille mennessäni melkein jo pelko itkut tirautin, mutta ihan turhaan. Sain vuodattaa onnen kyyneliä heti kun ultraaja laittoi laitteen vatsalle, ihana pikkuinen vauvan alku sieltä löytyi:love7 mieskin meni ihan sanattomaksi ja piti kädestä kiinni koko ultrauksen ajan:happy: niskaturvotus oli normaaleilla mitoilla, eli melkein uskaltaisi jo sanoa ettei ole poikkeamia. Ultra käynti oli kyllä ihana! Nyt on niin hyvä fiilis ja uskaltaa kertoa jo muillekin tästä uutisesta:) tietysti varovasti edetään ja kasvetaan edelleen:p
 
Pakko lisätä vielä, kuinka uskomaton on nähdä pienen sikiön niin kovasti liikkuvan siellä, mutta itse et tunne vielä mitään niistä liikkeistä:grin:happy::Heartred oli kyllä niin kova junnu liikkumaan ettei toista:wav
 
Mä en tiiä voiko jo rv 12+2 tuntea liikkeitä? Mulla on jo pitkään ollu sellaisia kummallisia muljahteluita mahassa ja jännää kutitusta. No eilen sen ultran jälkeen kun olin työkavereiden kanssa kahvilla ja join kaakaoo niin tuntui sellainen kunnon muljahdus keskellä mahaa. Ei se tehny yhtään kipeetä enkä oikein keksi et mikä muukaan se olis ollu. Nuo aiemmat tuntemukset oon vaan laittanut suolistovaivoiksi mut aloin jo epäilemään et olisko nekin jotain liikkeitä :D Ekat kutitukset kun tuntui rv 10+...


Esikoiseta tunsin liikkeet jo viikolta 11 sellaisena hipsutteluna. Nyt olen ihan varma et sen saman hipsuttelun olen tuntenut jo välillä viikolta 9. Istukka tuntuis olevan taas takana niinku esikoisestakin niin olis ihan mahdollistakin..
 
Täällä odotetaan neljättä lasta tammikuulle :) . Tai pikemmin kyllä helmikuussa syntyväksi odotan, kun mulla edellisetkin raskaudet venyneet kaksi viikkoa yli la:n. Pääsin kesäkuun alkupuolella lääkärille tarkistamaan raskauden keston, koska mulla on joka kerralla raskaus heittäny useamman viikon menkoista laskettuun verrattuna. Siitä seurannut sitten se ongelma, että oon esim. verikokeissa käynyt liian aikasin, joten tullu sit tuplana ne käytyä.
Melko huonolla ultralla lääkäri silloin katsoi ja esim.sykettä ei vielä näkynyt, kun viikkoja oli joku 5. La merkattiin 30.1. Nyt rv 9+4 ja huomenna eka neuvola :)
 
Tupuna82, muistan sut kesäkuisista 2015 :) Mulla siis huhtikuussa syntynyt kesäkuinen jos muistat.
 
Tänään oli nt-ultra, tosi vilkas vauvanalku siellä näkyi ja kaikki vaikutti olevan hienosti :love7 niskaturvotus oli 1,0mm eli sekin kunnossa. Verikokeissa kävin pari viikkoa sitten, viikon sisällä ilmoittavat tulokset mulle jos niissä on jotain poikkeavaa. Tänään oon uskaltanut jo muutamalle läheiselle kaverille sekä kummeille kertoa uutisen, menossa rv 13+2.
 
Hienoa miijjoo!

Kaikilta on kyllä tullut niin hyviä kuulumisia nt-ultrassa että ihan jännittää kuinka meillä käy :nailbiting: ylihuomenna!! En millään malttaisi odottaa!
 
Tupuna82, muistan sut kesäkuisista 2015 :) Mulla siis huhtikuussa syntynyt kesäkuinen jos muistat.

Muistan kyllä joo :). Siellä kesäkuisissa edelleen salaisella puolella kirjoittelen. Teille nyt ilmeisesti tulossa toinen? Meille tuon kesäkuisen jälkeen syntyi kolmas poika helmikuussa 2018 ja nyt sitten neljättä odotellaan.
 
Joo meille on tulossa toinen ja tässä välissä on ollut paljon haasteita matkassa niin en ihan niin pienellä ikäerolla saanut toista kuin olisin toivonut.

Oon pähkäillyt et pitäiskö pyrkiä sinne kesäkuisten salaiseen ryhmään takas kun oon käsittänyt et siellä on aika aktiivista keskustelua. Mut pitäis ensin taas yleiselle puolelle kirjoitella.
 
Mä en tiiä voiko jo rv 12+2 tuntea liikkeitä? Mulla on jo pitkään ollu sellaisia kummallisia muljahteluita mahassa ja jännää kutitusta. No eilen sen ultran jälkeen kun olin työkavereiden kanssa kahvilla ja join kaakaoo niin tuntui sellainen kunnon muljahdus keskellä mahaa. Ei se tehny yhtään kipeetä enkä oikein keksi et mikä muukaan se olis ollu. Nuo aiemmat tuntemukset oon vaan laittanut suolistovaivoiksi mut aloin jo epäilemään et olisko nekin jotain liikkeitä :D Ekat kutitukset kun tuntui rv 10+...
Mä myös mietin tätä samaa, viime torstaina olin ihan varma, että tuntuneet muljahdukset olivat liikkeitä. Tosin nyt epäröin, kun ei ole vastaavia selkeitä tuntunut lisää. Jotain pieniä tuntemuksia, joita on aika hankala kuvailla kuitenkin on silloin tällöin. Ehkä ne on Niitä ❤
 
Mullakaan ei oo nyt mitään tuntunut. Siis sen viime viikon jälkeen. Toisaalta en olis kovin huolissani vielä, kun en tosiaan tiiä oliko ne jotain liikkeitä vai ei.

Eilen olin esikoisen kanssa rattailla jonottamassa metron hissiin niin samassa hissijonossa ollut vähän kehitysvammainen nainen kysyi multa et anteeks mut ootatko sä lasta. Vähän hämilläni siihen vastasin et joo ja kiittelin sit onnitteluista. En tiiä oliko hällä joku haukankatse vai tulkitaanko tuo pömpötys raskausmahaksi. Viikkoja siis tasan 13+0 :)
 
Joo meille on tulossa toinen ja tässä välissä on ollut paljon haasteita matkassa niin en ihan niin pienellä ikäerolla saanut toista kuin olisin toivonut.

Oon pähkäillyt et pitäiskö pyrkiä sinne kesäkuisten salaiseen ryhmään takas kun oon käsittänyt et siellä on aika aktiivista keskustelua. Mut pitäis ensin taas yleiselle puolelle kirjoitella.

Tule ihmeessä takas sinne :). Kyllä siellä vanhat tutut melko ahkeraan kirjottelee.

Mua vähän jännittää, kun ollaan menossa serkun häihin ku mulla viikkoja joku 13+ et miten ihmeessä saan piiloteltua vatsaani :nailbiting:. Joka kerralla tää vaa näkyy aiemmin ja aiemmin. Etenkin iltasin semmonen turvotus ku ois pidemmälläki.
 
Mua vähän jännittää, kun ollaan menossa serkun häihin ku mulla viikkoja joku 13+ et miten ihmeessä saan piiloteltua vatsaani :nailbiting:. Joka kerralla tää vaa näkyy aiemmin ja aiemmin. Etenkin iltasin semmonen turvotus ku ois pidemmälläki.

Täällä sama juttu, alkaa olla vaikea peitellä. Oon muuten hoikkarakenteinen niin pienikin pömppö näkyy nopeasti. Ja kuopuksesta on ehkä jäänyt vähän erkaumaa, kun ei maha ihan palautunut, niin sitä enempi nyt näkyy. Turvotustahan se paljon on, mutta yhtä kaikki.

Meillä on kans miehen siskon häät reilu viikon päästä kun 12+1. Toivottavasti sukulaiset keskittyy hääpariin ja morsiuslapsiin niin ettei kukaan ehdi tarkkailla mun mahaa. :) Toiset sukuhäät on elokuun lopulla, mutta sitten ei haittaa enää kun näkyy. Eipä tarvi erikseen kaikille asiaa sitten kertoa. :D
 
Meilläkin kuun lopussa noilla samoilla viikoilla miehen veljen häät, ostin mustan mekon sinne ja yritän vielä piilotella..
 
Huhhuh , täällä istutaa labrassa sokerirasitus testissä. Hyi hitto, olipahan makeeta litkua, onneks sentää kylmää ja maistu vadelmalle. Karmea nälkä tulee pitkät kaks tuntii :hungover:
 
Takaisin
Top