Mulla on jostain syystä ihan päin vastoin - mulla oli ihan hurjasti energiaa ennen kuin pahoinvointi alkoi 6+ jotain. Etominen veti kyllä tehot ja aivotoiminnan nollille, mutta nyt kun on ollut muutamia hetkiä ettei kuvotus ole ihan maksimitasossa, niin sama energia on näköjään siellä edelleen. Oon tänään ollut töissä ihan supertehokas, aivot toimii lähes ylikierroksilla ja sain lyhenneltyä tehottomien viikkojen to-do -listaa. Oispa tää esimakua siitä toisen kolmanneksen kuuluisasta autuudesta!
Mäkin herään normaalia aikaisemmin ja nukun tällä hetkellä muutenkin aika vähän, hoon jo pari viikkoa herännyt yleensä 02-03 aikoihin valvomaan tunniksi tai pariksi. En vieläkään osaa ottaa päikkäreitä, mutta huonon olon keskellä tulee kyllä levytettyä sohvalla ihan huolella.
Mäkin herään normaalia aikaisemmin ja nukun tällä hetkellä muutenkin aika vähän, hoon jo pari viikkoa herännyt yleensä 02-03 aikoihin valvomaan tunniksi tai pariksi. En vieläkään osaa ottaa päikkäreitä, mutta huonon olon keskellä tulee kyllä levytettyä sohvalla ihan huolella.