Joo se sokeri litku on jotain kamalaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootteko saanu ultrassa sukupuoliarveluita? Meille sanottiin että harvinaisen selkeästi näyttää pojalta mut ei nyt voi vielä 100% varmuudella sanoa.
Ei se litkun juominen mut se olo mikä siitä tulee puolen tunnin sisällä ja jatkuu sen melkein koko ajan mitä istut siellä. Hyi saakeli.
Täällä se oli vielä edellisen kerran sellaista olevinaan kokiksen makuista, hyi saakeli!
Muullakaan ei tullu tota linkkiä ja menin omapolulle mutta ei siellä ollut raskauspolkua. Palvelu on mulle tuttu entuudestaan kun meillä oli siellä ivf polku joten tiesin mistä etsiä. Soitin neuvolaan ja sain numeron mistä varata se puhelimitse. Soitin sinne ja kerroin että ei löydy omapolulta ja sieltä sanottiin että mulle ei ole edes lisätty sitä. Sitten lisättiin ja pääsin varaamaan. Mutta sähköpostia ei kyllä silloinkaan tullut.Mä oon vieläpä jossain vaiheessa menossa ihan omasta tahdostani sokerirasitukseen . Kävin edellisessäkin raskaudessa ja viimeks neuvolassa, kun ei ollu oma terkka niin se ihmetteli et miks oon ollu sokerirasituksessa ku ei mulla ne riskit täyty et pitäs mennä. Mut mä haluan vaan varmistua, ettei oo radia :).
Onko muille HUS:in alueella asuville jääny s-postiin tulematta se sähköinen linkki millä pääsee ultra-aikaa varaamaan? Mulle sanottiin, et pitäs 72h sisällä neuvolakäynnistä se linkki tulla, mut eipä oo näkyny . Ärsyttää, ku nyt tulee just vkonloppukin enkä pääse soittelee sinne.
Muullakaan ei tullu tota linkkiä ja menin omapolulle mutta ei siellä ollut raskauspolkua. Palvelu on mulle tuttu entuudestaan kun meillä oli siellä ivf polku joten tiesin mistä etsiä. Soitin neuvolaan ja sain numeron mistä varata se puhelimitse. Soitin sinne ja kerroin että ei löydy omapolulta ja sieltä sanottiin että mulle ei ole edes lisätty sitä. Sitten lisättiin ja pääsin varaamaan. Mutta sähköpostia ei kyllä silloinkaan tullut.
Suosittelen käymään kokeilemassa kirjautua omapolulle ja katso löytyykö se sieltä. Siinä sähköpostissa ei ole mitään mitä tarvitsisit kirjautumiseen.
Hyvä! :)Hei kiitos! Kokeilin luoda tunnukset sinne ja pääsin kuin pääsinkin ajan varaamaan .
Mulla ois elokuussa kahdet sukuhäät, sitä ennen on varmaan lähipiiriä tiedotettava kun en haluais olla huomionvarastaja oletettavan mahani kanssa
Tai etsittävä joku mekko joka ei kovin pahasti mahaa ainakaan esittele
Mulla on iltasin tosi paha turvotus ja kunnon pömppis, että ihan ahdistaa vaihtaa työpaikan pukkarissa vaatteita. Tuntuu että näkyisi niin kovin. Aamuisin ei oikein mitään.
Hei kaikki! Vieläkö joukkoon mahtuu? :)Täällä olisi yksi ensimmäistään odottava ja samalla myös foorumi-neitsyt Yritin etsiskellä viestiketjua, jossa voisi esittäytyä ja tämä oli ehkä lähimpänä...
Tänään korkattiin 12. rvko alkaneeksi ja LA näillä näkymin 26.1. Jännityksellä odotellaan np-ultraa, joka on tulossa reilun viikon päästä.
Myös täällä ollaan mahaturvotuksen uhreja onneksi on löysät työvaatteet, niin ei tarvitse ihan vielä töissä ottaa puheeksi
Tervetuloa, samalla lasketulla ajalla mennään ja itsellä nt-ultra myös reilu viikon kuluttua. :)