Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ei painunut mieleen, t4v täytyy käydä vielä tsekkaamassa ja tsh seurataan taas ab kk päästä. Ihanaa kun on sukurasitteita.Paljonko oli arvot? Keskiviikkohan on ihan kohta. Yksi, kaksi vai kolme. Jännää.
.Vähän liian jännää! Onkohan nää tuplat samoissa mitoissa!? Kunhan vaan sydämet sykkisivät yhäHui, toivottavasti arvot tosiaan tasoittuu pian.
Ollaan menossa taas samoissa päivissä. Meillä ilmeisesti vähän eri ultrat, mutta täälläkin kurkataan menoa ens keskiviikkona. :)

Porkkanan pH vaihtelee sen mukaan, onko se alkuperäisessä muodossa vai mehuna. Alkuperäisenä
pH ei ole kaukana neutraalista. N. 6 silloin, mutta mehuksi puristettaessa muuttuu alemmaksi, noin neljään.
Niin, että kantsii miettiä, missä muodossa kantsii tietyssä asiayhteydessä käyttää![]()

Helena80 :)
Mikä on puristetun porkkanan ph-arvo? Muuttuuko ph heti puristamisen myötä?
Ihanaa, että meillä on täällä kemian asiantuntija, jolta voi - saa kysyä
Porkkana on hyväksi joka vaivaan![]()
pH ei välttämättä muutu kovinkaan paljon heti puristamisen jälkeen ja esim. teollisessa mehun
valmistuksessa happamuus riippuu siitä, mitä vaiheita puristamisen yhteydessä on tehty (lämmitys
ennen puristusta, entsyymien käyttö tai esim. erillinen hapatus).

Lisäksi mun lapset
Joskus on kiva herätä todellisuuteen ja todeta, että se on huomattavasti parempi kuin unet
Hyvää viikonloppua, leidit 
Autotallikin pitäis siivota ja ja ja... jestas 
Tai sitten vain lepäät ja odottelet siivousinspiraation saapumista. Hyvää lomaa!Minulla alkaa kohta loma! Kääk! Olisi vaikka mitä tekemistä kotona, kun kaikki on vähän rempallaan, kun en millään työpäivien jälkeen jaksa kuin jonkun kohdan siivota, ja ne sata muuta jää odottamaan. Sitten kun luonne on vähän semmoinen "kaikki tai ei mitään" noissa siivoushommissa, niin usein jää sitten ne vähätkin siivoamatta, kun pitäisi saada koko talo kerralla kuntoon :bag: Eipä sitä saa, jos talo ei ole tyhjillään, ettei tarvitse väistellä ketään tai pitää taukoja päiväunien aikana tms... Että kattellaan sitten joskus sadan vuoden päästä sitä suursiivoustaAutotallikin pitäis siivota ja ja ja... jestas
![]()
Minulla alkaa kohta loma! Kääk! Olisi vaikka mitä tekemistä kotona, kun kaikki on vähän rempallaan, kun en millään työpäivien jälkeen jaksa kuin jonkun kohdan siivota, ja ne sata muuta jää odottamaan. Sitten kun luonne on vähän semmoinen "kaikki tai ei mitään" noissa siivoushommissa, niin usein jää sitten ne vähätkin siivoamatta, kun pitäisi saada koko talo kerralla kuntoon :bag: Eipä sitä saa, jos talo ei ole tyhjillään, ettei tarvitse väistellä ketään tai pitää taukoja päiväunien aikana tms... Että kattellaan sitten joskus sadan vuoden päästä sitä suursiivoustaAutotallikin pitäis siivota ja ja ja... jestas
![]()

...nukun aamulla pitkään ja herätyskello saa mennä kaappiin loman ajaksi.Mulla oli juurikin kolmen kk:n kuuri samalla annostuksella ennen tätä luomutärppiä; 2 tablettia aamulla ja yksi illalla.Terkkuja klinikalta!
Käytiin suunnittelemassa syksyn hoitoa, punktio tulee olemaan suurinpiirtein elo-syyskuun vaihteessa. Pitkällä kaavalla taas mennään.
Kysyin lääkäriltä sitä dhea-valmistetta (lähinnä kun viimeinen hoito julkisella niin olisi kaikki keinot käytössä) ja lääkäri kirjoitti mulle kuurin. Sanoi että hiukan ristiriitaisia tutkimustuloksia siitä on muttei näe miksei voisi sitä mulle määrätä. Että ei se ota jos ei annakaan. 25 mg vahvuus ja kolmesti päivässä.
Nyt kysyisinkin että olikos täällä joku jolla tää valmiste oli käytössä, ihan kuin muistaisin näin olleen? Kokemuksia siitä millaisia sivuoireita mahdollisesti voisi tulla? Farmaseutti sanoi että lähinnä ihon rasvottuminen on yleisin haittavaikutus.