----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoista odottaessa sokerirasituksessa sain valita kolan ja vadelman väliltä, kolan valitsin ja jääkaappikylmänä se oli ihan ok. Tässä raskaudessa olen juonut vadelman kahdesti, ihan hirveää. Omakantaan oli ilmestynyt jo tulokset, ja tälläkin kertaa vältyin diagnoosilta. Jee!

Lain mukaan raja keskeytykselle on 24 viikkoa, eli sen vielä ehtii tehdä, jos rakenneultrassa löytyy suuria vikoja. Esim. jos sikiöltä puuttuu aivot, on jokseenkin turhaa kantaa sikiö raskauden loppuun asti.

Minulla huoli raskaudesta väheni eniten rakenneultran jälkeen, vaikka kromosomit tiesin terveiksi jo ennen raskauden alkua. Mutta vaikka kromosomit olisivatkin terveet, voi silti tulla jokin kromosomeista riippumaton kehityshäiriö, ja siksi jännitin vielä rakenneultraan asti.

Valitettavasti yleensä ei ole viikkoa ennen siittiöitä tarjolla. Yleensä viime tipassa, jos silloinkaan. On toki poikkeuksiakin joskus. Saunaan jatkuva lämpö ja löylyveteen? Uuniin? Voi taivas näitä mielikuvia.

Kai sullakin joskus sattuis etuajassa.... ainakin Hentohaaveelle tää ois loistokeksintö, kun mies ehtii livahtaa kaus aina ennen ovista:smiley-angelic003:laughing002

Kemiaa iihan hitusen lukeneena käyttäisin porkkana mehua liuokseen:happy:
Helena80 tietäisi enemmän sanoa, kun on matikan ope:p

Nyt patenttia hakemaan:cheers :laughing021

Minun lapsi on jo 12 enkä vielä ole edes albumia ostanut.
Mulla lienee neljä albumia joista ekat kaksi hyvin täytetty, sitten opetin isommat lapset täyttämään niitä.. Voi olla mielenkiintoisia merkintöjä. Aargh, mä niin saan vielä jonkun miniäehdokkaan vihat tästäkin:facepalm:

Kemia on mun pääaine :grin Matematiikka ja biologia sivuaineet :joyful:

Helena80 :) Tarkka porkkanan kemiallinen koostunus ja ph...?

"Luomuvarapimppi".....kohta joku lukija ehtii jo hakemaan patentin tälle keksinnölle :laughing002

Last edited by a moderator:
No niin, hälyttipä Verikoe kohenneita kilpirauhasarvoja. Ehkä parempi mulle näin kun toisinpäin. Hyper sopii paremmin kun veto pois.
Sama juttu viime kerralla, silloin tasoittui itsestään raskauden edetessä. Voi kunpa nyt sydän jaksaisi ja paineet pysyisi järkevissä.

Ultraan tuli kutsu keskiviikolle. Kääk..

Ehkä luonnonmukainen männällä varustettu porkkana toimisi sekä säiliönä ja siirtoinstrumenttina? :think005

Liitteet

• TIEmEch.jpg
    TIEmEch.jpg
    29 KB · Katsottu: 158
No niin, hälyttipä Verikoe kohenneita kilpirauhasarvoja. Ehkä parempi mulle näin kun toisinpäin. Hyper sopii paremmin kun veto pois.
Sama juttu viime kerralla, silloin tasoittui itsestään raskauden edetessä. Voi kunpa nyt sydän jaksaisi ja paineet pysyisi järkevissä.

Lambi :) Tsemppiä!!:cheers
Kaikki menee varmasti hyvin!!

Hui, toivottavasti arvot tosiaan tasoittuu pian.

Ollaan menossa taas samoissa päivissä. Meillä ilmeisesti vähän eri ultrat, mutta täälläkin kurkataan menoa ens keskiviikkona. :)

Takaisin