T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Valitettavasti yleensä ei ole viikkoa ennen siittiöitä tarjolla. Yleensä viime tipassa, jos silloinkaan. On toki poikkeuksiakin joskus. Saunaan jatkuva lämpö ja löylyveteen? Uuniin? Voi taivas näitä mielikuvia.

Eikös noita voisi lisätä jonkun seksikaupan tarjontaan? Porkkanapimppi, säilöö siittiöt ainakin viikon?!Se...se...varapimppi, kunnes ovis![]()
Eikös noita voisi lisätä jonkun seksikaupan tarjontaan? Porkkanapimppi, säilöö siittiöt ainakin viikon?!

Mulla lienee neljä albumia joista ekat kaksi hyvin täytetty, sitten opetin isommat lapset täyttämään niitä.. Voi olla mielenkiintoisia merkintöjä. Aargh, mä niin saan vielä jonkun miniäehdokkaan vihat tästäkinMinun lapsi on jo 12 enkä vielä ole edes albumia ostanut.

Kemia on mun pääaineMatematiikka ja biologia sivuaineet
![]()

No niin, hälyttipä Verikoe kohenneita kilpirauhasarvoja. Ehkä parempi mulle näin kun toisinpäin. Hyper sopii paremmin kun veto pois.
Sama juttu viime kerralla, silloin tasoittui itsestään raskauden edetessä. Voi kunpa nyt sydän jaksaisi ja paineet pysyisi järkevissä.
Ultraan tuli kutsu keskiviikolle. Kääk..
Hui, toivottavasti arvot tosiaan tasoittuu pian.No niin, hälyttipä Verikoe kohenneita kilpirauhasarvoja. Ehkä parempi mulle näin kun toisinpäin. Hyper sopii paremmin kun veto pois.
Sama juttu viime kerralla, silloin tasoittui itsestään raskauden edetessä. Voi kunpa nyt sydän jaksaisi ja paineet pysyisi järkevissä.
Ultraan tuli kutsu keskiviikolle. Kääk..
Ehkä luonnonmukainen männällä varustettu porkkana toimisi sekä säiliönä ja siirtoinstrumenttina?![]()

No jos sinne asti pääsen, niin aivan varmasti.Mahtavaa! Ultra jännää!
Ja suskille onnet hyvästä tuloksesta!
Meinaako Kosmoskukka mennä ar-ultraan?

Ehkä luonnonmukainen männällä varustettu porkkana toimisi sekä säiliönä ja siirtoinstrumenttina?![]()