Laskettu aika tammikuussa 2020

Voi itku, nyt nousi sitten kuume. Juhannuksena kuumeessa, mikä oliskaan parempaa... juhannuksena kuumeessa.. töissä? :shifty: Saikkua ei malttais hakea, panadolia kai otettava jos ei nyt lepo auta..
 
Miulle sanottiin tänään neuvolassa, että labrat pitää ottaa 14 vrk ennen ultraa, että ehtii tulla vastaukset. Siinä ultrassa kertovat sitten sikiöseulonnan tulokset. Mut tässä varmaan paikkakuntakohtaisia eroja. Miulla ultra vasta rv 12+5, mut labroissa käyn huomenna.
 
Mäkin kävin nt ultran jälkeen labrassa suoraan. Viikko meni ja tulokset oli kannassa. Sanoivat että soittavat, jos jotain hälyttävää olisi tuloksissa :)
 
Pitää koittaa keksiä jotain, töissä on vähän surkeempi tilanne just nyt työntekijöiden kohdalla etten ihan helposti haluaisi jäädä saikulle. Mies kyllä piti ihan samanlaisen saarnan äsken, etten saisi mennä. Mutta tunnollinen työntekijä kun koittaa olla :depressed:
 
Mitäs suunnitelmia teillä on juhannukseksi? :)


Itsellä vielä yksi työvuoro, jonka jälkeen juhannuksen viettoon. Me käymme ystäväpariskunnalla grillaamassa, ei muuten kummempia suunnitelmia.
 
Täällä mies kuumeessa (37,8), ja tietysti ihan romuna koska manflu. :hilarious:

Pitäisi huomenna lähteä viemään lemmikit hoitoon mun vanhemmille, yöpyä siellä, ja juhannuspäivänä lähteä neljäksi päiväksi kaupunkilomalle etelään. Kiva reissu tulossa kun toinen voi huonosti ja toinen on flunssassa... :meh:
 
Mies on meillä töissä koko juhannuksen aamusta iltaan. :meh:
Tytön kanssa koitan keksiä jotain. Huomiselle luvattu ukkosta koko päiväksi että rajaa vähän suunnitelmia :rolleyes: varmaan mummulaan grillaamaan joku päivä ainakin mennään.
 
Mennään pojan kummisedän luokse viettämään perinteistä juhannusta syöden, uiden ja saunoen, kokko jääpi polttamatta jos ei ennuste muutu..
 
Me mennään ystäväperheen luo. Grillailua ja paljuilua :) tekee tässä olossa hyvää saada jotain mukavaa puuhaa, piristää mieltäkin.
 
Mä tilasin kans itseni parhaan ystäväni luo grillaamaan ja pojan paras leikkikaveri on mun ystävän poika joten sekin puoli on hoidettu :) tekee molemmille hyvää, kun huomaa et poika tarvis ikätovereita enemmän, äitin leikkiseura ei aina kelpaa 4 vuotiaalle :D
 
Kotona vietetään juhannusta. miehen kaveri tulee tänään kyläilemään luultavasti yön yli, sitte mulla onki la ja su yövuorot joten siinäpä se tämä juhannus sitte onki :happy:
 
Me ollaan anoppilassa, oltu jo viikko mutta vielä nyt juhannuksen yli. Mummula on kaukana kotoa eikä usein päästä, joten lapset nauttii kun saa puuhailla täällä ja itselläkin vähän lepoa enempi kuin kotona. Rentoa yhdessäoloa vaan, grillailua ja pihapuuhia.
 
Ylihuomenna ensimmäinen ultra ja sen jälkeen labra. Jännittää aivan kamalasti! Esikoinen kyseessä joten kaikki on uutta (ja pelottavaakin!). :nailbiting: Toivotaan et kaikki olis hyvin ja päästäisi kertomaan lopuillekin läheisille. Juhannus meni vielä hyvin vaikka mummo taitaa jo arvailla, en ottanut kuoharia (enkä kahvia) ja olen ollut viimeaikoina kuskina vaikka normaalisti mies on ajanut. On ollut vaikea olla kertomatta. Mummolla onneksi on jo muutama lapsenlapsenlapsi niin ei ole ensimmäinen, mutta tulee olemaan ainoa joka asuu lähellä.
 
Mä jo ihmettelin etten pääse kännykällä tänne ja sit selvisikin et se sovellus on lopettu. No pitää nyt totutella tähän :D

Täällä Juhannus on menny hyvin. Luulin jo et pahoinvointi olis ohi mut yhä vaan kuvottaa välillä. Toivottavasti menis pian ohi!

Muutama päivä vielä nt-ultraan :)
 
Mä jo ihmettelin etten pääse kännykällä tänne ja sit selvisikin et se sovellus on lopettu. No pitää nyt totutella tähän :D

Mäkin ihmettelin ja sitku hain myös vau foorumia googlen kautta niin sekään ei toiminu. Piti mennä sit vähän eri kautta sisälle :D
 
Ihan perseelleenhän tuo lainaus nyt sitten meni :D
 
Ylihuomenna ensimmäinen ultra ja sen jälkeen labra. Jännittää aivan kamalasti! Esikoinen kyseessä joten kaikki on uutta (ja pelottavaakin!). :nailbiting: Toivotaan et kaikki olis hyvin ja päästäisi kertomaan lopuillekin läheisille. Juhannus meni vielä hyvin vaikka mummo taitaa jo arvailla, en ottanut kuoharia (enkä kahvia) ja olen ollut viimeaikoina kuskina vaikka normaalisti mies on ajanut. On ollut vaikea olla kertomatta. Mummolla onneksi on jo muutama lapsenlapsenlapsi niin ei ole ensimmäinen, mutta tulee olemaan ainoa joka asuu lähellä.

Kerro miten meni?? :)

Meillä olis eka ultra huomenna, kuinka jännää!! Tähän asti pelännyt ja pelkään vieläkin että sieltä ei tule hyviä uutisia. Toisaalta pikkuisia tuntemuksia ja "kasvukipuja" olen ehkä tuntenut, joten koitapa tässä sitten olla neutraalisti.. Tulis vaan huominen äkkiä, onneks iltavuoro töitä niin ei siellä tarvi eikä kerkee miettiä :joyful:
 
Nt-ultra meni hyvin! :grin Oli kovin liikkuvainen niin meinas olla vaikea saada mittoja ja kuvia. Nt oli 1,05. Verikokeet tosin otettiin sitten ultran jälkeen eli ne tulokset saadaan myöhemmin. Nyt menossa rv 11+5. Jännittävää kun kaikki on niin uutta. Repäisykivut on tosi ikäviä varsinkin kun on hirveä allergiakausi menossa. Eilen illalla melkein itkin kun aivastelin vielä sängyssä ja joka kerta sattu. Nyt on lisää allergialääkkeitä hankittu niin pitäis olon helpottua. :happy:
 
Takaisin
Top