Arvatkaa mitä? Mies kiikutti postin laatikosta, oliki tullu paljon paljon myöhemmin ku normaalisti . En malttanut sittenkään oottaa aamupissaa ja tulos tässä
Oijoi onnea ja tarrasukkia!
Tulisinpa itsekin taas raskaaksi nopeasti :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Arvatkaa mitä? Mies kiikutti postin laatikosta, oliki tullu paljon paljon myöhemmin ku normaalisti . En malttanut sittenkään oottaa aamupissaa ja tulos tässä
Oijoi onnea ja tarrasukkia!
Tulisinpa itsekin taas raskaaksi nopeasti :)
Hyvältä näyttää Hillis:)
Täällä on miestä kaatunut viimeisen viikon aikana varmaan enemmän kun edes alkuaikoina, huhhuh! Alkaa kisaväsy tässä kohta iskemään:)) huomenna jos tulis se ovisplussa ni pääsis piinailuosastolle vihdoinkin:))
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin:)
Muuten, arjen iloja, me ostettiin tää uus asunto viime joulukuussa. (En muuten suosittele taaperon ja reissu hommia tekevän miehen kanssa hankkimaan täydellistä remonttikohdetta). Tänään, vihdoin ja viimein, meidän kylpyhuoneremontti on täysin valmis ja huomenna saan pestä ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen kotona pyykkiä!! Ai että mä olen odottanut tätä päivää
Mietin vaan, et voiko toi mun aamuinen huono-olo johtua uudesta vitamiiniporeesta, mitä aloin ottaa? se on joku vahva active, b-vitamiineja yms.. Aamupalan jälkeen tulee sellainen heikohko olo ja juon sen litkun pienen aamupalan yhteydessä.
Ei ole, ku erilaisia b-, ja c-vitskuja, sinkkiä, seleeniä jne . Ja tarkistin, niin ei kielletä raskaana olevilta. Pitää hankkia jotain oikeita raskausvitamiineja, kuhan noi loppuu. Tai syödä vaikka vuorotellen, ennen ku ne loppuu.Kunhan ei ole a-vitamiinia! Muistaakseni sitä ei saa raskaana ottaa.
Nega.
Kyllähän niihin jotain saan kuviteltua mut katon kuivana vielä tuleeko samanlainen vp kuin eilen. Mut eiköhän se ollut tässä mun osalta.
Aamuksi olis vielä liuska.
Newmoon ompa törkysiä viivanpaikkoja jos tosiaan sellasia ovat
On: Aamun testi näytti tältä
https://aijaa.com/WHha1c
https://aijaa.com/7tx75D
Vähän vahvempi kun eilen, mutta ei merkittävästi. Alkaa tuleen mieleen plussaus KU-raskaudesta... No mutta päivä kerrallaan ja jos käy taas huono tuuri niin enpä mää voi sille mitään. Nyt aion edes hetken olla onnellinen tästä haamusta. Viimeks se toi lohtua jälkeenpäin, että ainakin hetken olin onnellinen plussasta ja yritin nauttia siitä vaikka oma olo huusi alusta asti, etten sitä vauvaa saa syliin.