Painonpudotusryhmä

Noi on haasteellisia päiviä kyllä! :eek: tai jos on jotkut juhlat/tulee vieraita/menee kylään... :confused:
Eilen käytiin myös kyläilemässä. Vaikka otin vain desin verran jäätelöä, niin sekin vaikutti siihen, että päivällinen ja iltapala jäivät tosi pieniksi.
 
Mun pitäisi liittyä ketjuun tosissani, mutta ehkä myöhemmin kun on tarmoa. Nyt paino on pudonnut kuin itsestään töihinpaluun ja sairastelun myötä. Töissä tulee 20k askelta päivässä ja syödä siellä ei ehdi samalla tavalla kuin kotona. Toki tietysti tauoillani tankkaan, mutta terveellisempää on valikoitunut evääksi.
 
Jaa jaa. :D
No katotaan. Mä aattelin hypätä puntarilla vähän fiiliksen mukaan, ettei tuu liian kovia paineita kiloista. :wacky:
 
Jännittää huominen punnitus! Pidettiin viisuvalvojaisten yhteydessä viini- ja juustoilta, se on ollut traditiona. En ollut päässyt tekemään sitä kolmeen vuoteen, joten nyt oli pakko. :p Tänään vedin taas tiukasti dieetin mukaan, vaikka juustojen tähteet kutsuivat mun nimeä jääkaapissa. Seuraavan kerran pidän herkuttelupäivän juhannuksena, siihen on sentään vielä aikaa.
 
Epäreilua! Vaaka näyttää +400g viime viikon maanantaihin verrattuna enkä ole edes ylittänyt ruokamääriä. Nilkoista päätellen on jostain syystä tullut turvotusta, mutta ei lohduta yhtään! Olisin niin tarvinnut kannustusta.
 
Epäreilua! Vaaka näyttää +400g viime viikon maanantaihin verrattuna enkä ole edes ylittänyt ruokamääriä. Nilkoista päätellen on jostain syystä tullut turvotusta, mutta ei lohduta yhtään! Olisin niin tarvinnut kannustusta.

Voi ei, ihan epistä! Välillä noita hetkellisiä nousuja saattaa tulla, sitten taas lähtee vähän enemmän. Nyt vihreät teet kehiin!
 
Täällä -1 kg lauantain juustoillasta huolimatta, huh. Luulen, ettei enää voi pudota viikossa näin paljon, kun liikkuminenkin on mitä on. Toisina päivinä pystyn kävelemään aika paljonkin, seuraavana päivänä on selkä aina kipeämpi.
 
Towanda, minä olen täällä niin empaattisena, että minullekin tuli selkävaivaa, ihan vain noidannuoli, mutta ärsyttää sekin.
 
Towanda, minä olen täällä niin empaattisena, että minullekin tuli selkävaivaa, ihan vain noidannuoli, mutta ärsyttää sekin.

Aijai, noidannuoli on paha! :eek: Menee onneksi suht nopeasti ohi, mutta hetkeksi vie kyllä toimintakyvyn. Miten pärjäät siellä?
 
Aijai, noidannuoli on paha! :eek: Menee onneksi suht nopeasti ohi, mutta hetkeksi vie kyllä toimintakyvyn. Miten pärjäät siellä?
Aamulla luulin vielä pärjääväni hyvin, kun pääkin kääntyi molempiin suuntiin. Siinä sitten terveyskuvitelmissani lähdin lapsen kanssa uimarannalle. Kotiin palatessa olin kiukkuinen kuin ampiainen, vaikka oli tosi kiva reissu. Lapsen kanssa kilpaa kiukuteltiin lounaalla. Ihmettelin, mikä minua nyt vaivaa, kun yleensä en edes huomaa lapsen kiukuttelua, saati itse lähde siihen mukaan. Ei tarvinnut kauan ihmetellä, selkä on ihan tajuttoman kipeä ja säteilee käsiin. Lenkille oli lähdettävä, että lapsi nukahtaa. Loppumatkasta teki mieli alkaa itkeä ja olin kiukkuinen jokaiselle rääkyvälle lokille, joka mahdollisesti hidasti lapsen nukahtamista.

Nyt makuulteen!
 
Aamulla luulin vielä pärjääväni hyvin, kun pääkin kääntyi molempiin suuntiin. Siinä sitten terveyskuvitelmissani lähdin lapsen kanssa uimarannalle. Kotiin palatessa olin kiukkuinen kuin ampiainen, vaikka oli tosi kiva reissu. Lapsen kanssa kilpaa kiukuteltiin lounaalla. Ihmettelin, mikä minua nyt vaivaa, kun yleensä en edes huomaa lapsen kiukuttelua, saati itse lähde siihen mukaan. Ei tarvinnut kauan ihmetellä, selkä on ihan tajuttoman kipeä ja säteilee käsiin. Lenkille oli lähdettävä, että lapsi nukahtaa. Loppumatkasta teki mieli alkaa itkeä ja olin kiukkuinen jokaiselle rääkyvälle lokille, joka mahdollisesti hidasti lapsen nukahtamista.

Nyt makuulteen!

Kivuissaan sitä on kyllä itsekin tosi kiukkuinen. Aikamoinen sissi olet, kun kykenit lähtemään uimarannalle! Kävittekö kastamassa talviturkit? Täällä oli pitkästä aikaa sadetta ja viileää, katselin kateellisena säätiedotuksesta, että jossain on helle. :grumpy:

Itselläni on kerran ollut noidannuoli ja jäin kylppärin lattialle makaamaan. Se lamaannutti ihan täysin. Rupesin siinä sitten vielä hyperventiloimaan ja oksentamaan, ai että kun oli kivaa!
 
Kivuissaan sitä on kyllä itsekin tosi kiukkuinen. Aikamoinen sissi olet, kun kykenit lähtemään uimarannalle! Kävittekö kastamassa talviturkit? Täällä oli pitkästä aikaa sadetta ja viileää, katselin kateellisena säätiedotuksesta, että jossain on helle. :grumpy:

Itselläni on kerran ollut noidannuoli ja jäin kylppärin lattialle makaamaan. Se lamaannutti ihan täysin. Rupesin siinä sitten vielä hyperventiloimaan ja oksentamaan, ai että kun oli kivaa!
Ei käyty uimassa. Järvi oli aivan kuusen siitepölyssä, sitä oli sakeana liejuna pari metriä rannasta. Lapsi tykkäsi sitä lapioida.

Minulla on ollut noidannuoli aika usein. Joskus on niin, että estää vain pään kääntämisen, joskus ei pääse edes sängystä ylös. Tämä nyt oli sellainen lievä. Iltapäivällä tuli vielä migreeni.

Ihana päivä? En silti sortunut syömään suruuni. Otin vain monenlaisia särkylääkkeitä, muuten ei lapsen kanssa pärjää.
 
Tulin jo etukäteen varaamaan itselleni paikan tähän ketjuun. Lisää sitten syksymmällä :wink
Samat sanat! Tosin mä aloitan urakkani kunnolla vasta alkuvuonna jos tämä on silloin vielä pystyssä. Mut on tän ketjun lueskelusta jo apua raskauskilojen kertymisen hillitsemiseen, kun saa motivaatiota liikkua enemmän ja välttämään turhia herkkuja :)
 
Malttakaahan sitten kuitenkin synnytyksen jälkeen syödä ihan reippaasti, että maitoa tulee vuolaasti. Suurin riski on imetyksen jälkeinen aika, kun energiaa ei enää tarvitse niin kuin ennen ja silti ruokahalu säilyy.
 
Takaisin
Top