Helmikuun höpinät

Me otettiin influenssarokote koko perhe silloin, kun niitä alkoi saada. Loka-marraskuussa. Ollaan otettu jo useampana vuotena :)
 
Mä otin rokotteen samalla ku käytiin pojan kanssa 2v neuvolassa.
 
Me otettiin kaikki influenssa rokote sillon kun sitä alettiin jakaa neuvolassa.

Mä en oo ikinä värjänny hiuksia ;D oon kyl miettiny joskus et olis ehkä kiva kokeilla, mut en oo raaskinut. Aurinko vaalentaa ja tekee kivat raidat :D
 
Minäkään en ole koskaan värjännyt hiuksia. Ei oo ollut koskaan niin paljoa ylimääräistä rahaa käytettävissä. Eikä kyllä aurinkokaan vaalenna, kun pitää olla lippis tai päänsärky on taattu :bag:

Meillä otettiin myös neuvolan rokotuspäivänä rokotteet, oli kyllä tosi huonosti järjestetty tilaisuus. Hyvä kun ulko-ovesta mahduttiin sisälle ja jonotettiin yli tunti. Onneksi ehdittiin saada, ennen kuin rokotteet loppuivat, olisi saattanut hiukan suututtaa turha jonotus.
 
Ootteko ottanut influenssarokotteen? Minä otin tänään neuvolakäynnin yhteydessä, koska on iso riski saada töissä tartunta. Tietenkin jos nyt sairastun seuraavan kahden viikon aikana, niin rokotteen ottaminen oli turhaa. Onneksi en ole vielä törmännyt töissä kuin yhteen influenssaa sairastaneeseen, sen sijaan norovirusta tuntuu olevan vähän kaikilla:nailbiting:
Mä otin influenssarokotteen syksyllä kun työpaikka velvoitti. En olis kyllä ottanut jos ei olis ollut pakko. :grin
 
Muistakaa muuten nautiskella, kun vielä hetken voi makoilla masullaan!
 
Muistakaa muuten nautiskella, kun vielä hetken voi makoilla masullaan!

Meni jo. :hilarious: Sillai kierosti puoliksi kyljellään, puoliksi mahallaan onnistuu mutta ihan turha haaveilla esim lukevansa mahallaan makoillen. Että tosiaan, ottakaa ilo irti jos se vielä onnistuu!
 
Meni jo. :hilarious: Sillai kierosti puoliksi kyljellään, puoliksi mahallaan onnistuu mutta ihan turha haaveilla esim lukevansa mahallaan makoillen. Että tosiaan, ottakaa ilo irti jos se vielä onnistuu!

Täällä ihan sama! Hetken aikaa jo ollu näin :hilarious:
Ei toivoakaan olla mahallaan:wacky:
 
Minkälaisia ajatuksia teillä on keskenmenon mahdollisuudesta? Mulla on ollut ympärillä paljon vaikeuksia tulla raskaaksi ja keskenmenoja. Samalla viikolla kun plussasin tuttavalle syntyi enkelilapsi vähän ennen laskettua aikaa ja sukulaisella oli keskenmeno suhteellisen pitkällä. Jouduin töissä kertomaan jo isommalle porukalle kun mun poissa olo aiheuttaa useille työnkuvan muutoksia. Tajusin myös että töissä tulee olemaan oikeesti n.200 ihmistä ketä mun raskausuutinen kiinnostaa. Lisäksi molempien ystävät ja sukulaiset ja miehenkin työkaverit. Alko hirveesti ahdistaa kun ajattelin että meidän n. 1cm pikkuinen on jo laittanut näin isot muutokset liikkeelle. Vaikeeta vielä luottaa että oltais niin onnekkaita että kaikki menis hyvin.
 
Huomasin tänään et Lidlillä on myös verkkokauppa :wideyed: ja siellä oli saatavana niitä vartalotyynyjä jos joku vielä kaipaa :p
 
Minkälaisia ajatuksia teillä on keskenmenon mahdollisuudesta? Mulla on ollut ympärillä paljon vaikeuksia tulla raskaaksi ja keskenmenoja. Samalla viikolla kun plussasin tuttavalle syntyi enkelilapsi vähän ennen laskettua aikaa ja sukulaisella oli keskenmeno suhteellisen pitkällä. Jouduin töissä kertomaan jo isommalle porukalle kun mun poissa olo aiheuttaa useille työnkuvan muutoksia. Tajusin myös että töissä tulee olemaan oikeesti n.200 ihmistä ketä mun raskausuutinen kiinnostaa. Lisäksi molempien ystävät ja sukulaiset ja miehenkin työkaverit. Alko hirveesti ahdistaa kun ajattelin että meidän n. 1cm pikkuinen on jo laittanut näin isot muutokset liikkeelle. Vaikeeta vielä luottaa että oltais niin onnekkaita että kaikki menis hyvin.
Mulla ei oo yhtään km takana, mutta koko ajan huomaan ajattelevani että vielä ei voi riemuita kun mitä vain voi sattua. Nyt pelkään enemmän kohdunulkoista kun oireet vois vähän siihen viitata - mutta samahan se on tavallaan kuin km. Esikoisenkin raskaudesta muistan, että taisin vasta puolivälissä uskaltaa henkäistä ja silti tiesin että vielä loppumetreilläkin voi käydä huonosti. Mutta en silti jaksa murehtia etukäteen, kunhan tiedostan ja pidän pientä etäisyyttä tunteisiin.
 
Minulla yksi keskenmeno takana, eikä sitä osannut aavistaa mitenkään. Pari pvää ennen ultraa alkoi vuoto ja kun menin tarkistamaan niin oli keskeytynyt 8+5 :sad001 Eli pieni pelko on kokoajan päällä, olen myös miettinyt varhaisultraa mut mitä sekin loppuviimitteeks auttaa. Alkuraskauden km kuitenkaan ei johdu itsestä :sorry: Yritän kuitenkin olla mahdollisimman rauhallisin mielin, koska ei se stressikään hyväksi ole ja töissä on nyt kiireaika :sour:
 
Mulla ei oo yhtään km takana, mutta koko ajan huomaan ajattelevani että vielä ei voi riemuita kun mitä vain voi sattua. Nyt pelkään enemmän kohdunulkoista kun oireet vois vähän siihen viitata - mutta samahan se on tavallaan kuin km. Esikoisenkin raskaudesta muistan, että taisin vasta puolivälissä uskaltaa henkäistä ja silti tiesin että vielä loppumetreilläkin voi käydä huonosti. Mutta en silti jaksa murehtia etukäteen, kunhan tiedostan ja pidän pientä etäisyyttä tunteisiin.

Ihanan järkevä suhtautuminen, tuo että tiedostaa ja pitää samalla pientä etäisyyttä tunteisiin! Mulla jotenkin on niin sellainen hullun usko tähän touhuun että unohtuu toi tiedostaminen...
 
Huomasin tänään et Lidlillä on myös verkkokauppa :wideyed: ja siellä oli saatavana niitä vartalotyynyjä jos joku vielä kaipaa :p

Ooh! Vitsi mulla oli esikoisen odotusaikana semmonen valtava U-muotoinen kokovartalotyyny ja nyt mietin et olisko överiä tilata kaks tommosta ni sais selkä- ja mahapuolelle tuen koska muistan että se oli ihanaa ku sai tuettua molemminpuolin.
 
Realistiset fiilikset keskenmenon riskiin. Onhan se pelottavaa, etenkin kun itsellä on ikääkin jo pian 39, mutta minkäs teet. Toki tämänpäiväinen sykkeen näkyminen loi lisää uskoa, mutta vielä en osaa alkaa viettämään rauhallista raskausaikaa.
 
Heipparallaa, vaihteeksi kotitoimistolla niin kehtaa tänne näpytellä :D
Saapa nähdä muuttuuko mun laskettu aika Ipanassa takaisin 13.10. Se oli yhtäkkiä aikaistunut parilla päivällä, en tiedä miksi. Terkkari ei koskaan vastannut kun laitoin Ipanan kautta viestiä (ootteko saaneet sitä viestitoimintoa toimimaan?). No nyt siellä Ipanassa oli info, että siellä on tänään käyttökatkos iltapäivällä, että la korjataan takaisin, oli tapahtunut jotain 14.2.
 
T
Ihanan järkevä suhtautuminen, tuo että tiedostaa ja pitää samalla pientä etäisyyttä tunteisiin! Mulla jotenkin on niin sellainen hullun usko tähän touhuun että unohtuu toi tiedostaminen...
Toisaalta on ihanaa voida nauttia raskautumisen onnesta ja ilosta ilman turhaa skeptisyyttä ja tunnelukkoja :Heartred
 
Takaisin
Top