Himot ja ällötykset

Salaateilla voisin elää nykyään.Ihan perussalaattikin maistuu taivaalliselle. :D Vadelmalimsa pelastaa kuvotukselta.
 
Mulla vaihtelee hyvin nopeasti, mutta kun jokin himo on päällä, nautin sitä runsaasti ja sitten se heiten ällöttää täysin. Nyt on suolatut pistaasit ja salmiakki. Salmiakin kanssa saan tehdä kunnolla töitä etten osta kaupasta.

Mulla on kans näin! Aika raskasta toisaalta kun ensin tekee mieli kauheesti joka päivä ja sitten se loppuu kuin seinään ja sen jälkeen ällöttää ajatuskin :D Nyt tekee mieli monster pitsaa :P
 
Voi mulla on alkanut tekee mieli niitä ruisjälkiuunipaloja! Söinkin niitä tos viikonloppuna, ai että kun hyviä! En oo syöny niitä kahteen vuoteen :D
 
Täällä ei uppoa enää aamupuuro! Ällöttää ajatuskin. Tämä on ollut meidän vakio aamiainen joka ikinen aamu, puuro eri höysteillä esim. Marjat ja hedelmät. Mutta nyt ei vaan kertakaikkiaan uppoa. Voi ei! Pitää alkaa kehittelemään jotain muro/leipä ratkaisua. Nälkä kun on hirmuinen heti aamusta.
 
Täällä ei uppoa enää aamupuuro! Ällöttää ajatuskin. Tämä on ollut meidän vakio aamiainen joka ikinen aamu, puuro eri höysteillä esim. Marjat ja hedelmät. Mutta nyt ei vaan kertakaikkiaan uppoa. Voi ei! Pitää alkaa kehittelemään jotain muro/leipä ratkaisua. Nälkä kun on hirmuinen heti aamusta.

Mulla on ollut sama ongelma. Välillä uppoaa mutta ei montaa kertaa viikossa. Leipään oon siirtynyt, se jotenkin maistuu aamuisin paremmin :)
 
Täytyy kokeilla tuota leipää, murot tahtoo olla vähän liian sokeripommeja minun makuun. Niistä tulee jo nälkä ennenku kerkeää aamulla työpaikalle. :D Ehkä joku eloveenan kauratyynymurot olis sopiva aamulla, pitääpä kipaista kaupasta ja kokeilla.
 
Mulla on ollu kauhee opettelu et saisin aamusin syötyä jotain ettei ala heikottaan. Oon teinistä asti ollu tosi huono syömään aamusin ku monesti tullu vaan huono olo ku laittaa jotain suuhun liian aikasin. :yuck:
Nyt oon syöny banaanijugurttia ja ruisleipää, ne on uponnu viimeaikoina. Jos ruisleipää ei tee mieli nii sit hapankorppua tai näkkäriä. Weetabixejä vois kokeilla pitkästä aikaa, niitä söin edellisessä raskaudessa.
 
Mulla tökkiny puuro alusta lähtien vaikka sitä tullu syötyä monet vuodet raejuustolla, nyt ajatuski ällöttää. Tilalle on sit tullu leipä, joka ei niin hyvin pidä nälkää ja ku epäilen et on radi (huomenna rasitus) ni pitäis sikäliki keksiä joku muu aamupala. Mikää ei vaa maistu :D
 
Jännä että monella tuo aamupuuro on alkanut ällöttämään vaikka aikaisemmin sitä on syöty hyvillä mielin. Mikähän siinä puurossa niin puistattaa?? Harmi vaan, se kun olis niin hyvä startti päivälle. :)
 
Mulla maistuu puuro aamuisin. Eilen illalla en saattanut mitää syödä nii piti pyytää miestä tuomaan kotiin tullessa jugurttia ja viilistä. Oon nyt joutunu yöllä/myöhään illalla syömään jotai et oon aamulla jokseenki jaloillani. Aamulla nii heikkoa oloa ollut ett en meinaa saaha puuroa keitettyä.
 
Mulla oli kans tuota varsinkin ekat viikot että yöllä piti jotain pientä haukata, muuten oli aamulla varmasti huono olo ja vaikea päästä mihinkään lähtemään. Edelleen heräilen yöllä ja välillä saatan banaanin tai jogurtin nakata naamaan jos iltapalasta on pitempi väli. Tulee unikin paremmin kun kömpii takas peiton alle :D
 
Mulla oli kanssa tosi pitkään tuota että yölläkin piti syödä edes jotain hedelmää, mutta onneks ei enää. Nyt pärjää iltapalalla aamupalaan saakka :)

Tänään huomasin kaupassa käydessä ihan ihme mielitekoja: melkein kaikki muu aiheutti ”ei kiitos”-reaktion mutta ajatuskin simpukkamakaroonista ketsupilla tai paistopisteen omenakampa-viineristä sai veden kielelle :p Viinerit jätin kauppaan mutta simpukkamakaroonit lähti mukaan! :joyful:
 
Mulle kans onneksi aamupalaksi puuro maistuu raejuustolla tavalliseen tapaan. Ja välillä tuntuu et muutkin lämpimät ruuat vois puurolla korvata... Illalla syön vasta vähän ennen nukkumaan menoa iltapalan, ja sillä oon aamuun asti pärjännyt, aamulla tosin pitää heti sitten syödä. Salaatteja ja tuoreita juttuja ei tee mieli ollenkaan, tomaattikastikkeet ja tomaattikeitto taas on sellasia mitä vois syödä vaikka kuin.
 
Mulla on hirveä himo appelsiineihin, erityisesti jääkaappikylmiin sellaisiin! Ja appelsiinimehua voisin juoda litratolkulla. Samat oli esikoisen odotuksessa. Nää himotukset on kyllä erikoisia, joskus lähtee himoissaan hakemaan kaupasta jotain tiettyä juttua ja sitten kun pääsee kotiin niin koko asia jo oksettaa :hilarious:
 
Tuntuu että tämä arki pyörii nyt vain pelkästään ruoan ympärillä. Jatkuvasti pitää olla syömässä jotain ja muun ajan mietit mitä sitä seuraavaksi söis! :D sitten vielä juokset puoli päivää kaupoissa näiden alati muuttuvien mielitekojen perässä... ei oo tekemisen puutetta ainakaan!
Mies toi tänään tuliaisia kaupasta kotiin, ei vaan raasu tiennyt mitä toisi niin toi sitten vähän kaikkea. Suklaata, toffeeta ja hedelmäkarkkeja. :) taputin päätä ja kehuin kovasti tätä ajattelutapaa, oikein hyvä taktiikka.
 
Oi, tajuaispa meilläkin mies ajatella noin! Suklaa olis nyt niin nam. :happy: täälläkin nälkä ja ruoka mielessä jatkuvasti.
 
Takaisin
Top