Himot ja ällötykset

Mulla on kauhee himo kiinalaiseen ruokaan, voisin syödä sitä jokapäivä :'D joskus RV 5-8 en voinu ajatellakaan syöväni kiinalaista tai mitään muuta kun hedelmiä ja jotain raikasta mut nyt RV 11 ruokahalu on palannut :eek:
 
Mulla vaihtuu koko ajan se mitä haluais syödä, aina pitäis olla jotain uutta ruokaa. Kahvi ja kaikki makea ällöttää. Jäätelöhimoitsijana on ollu tosi outoa ettei oo näillä helteillä jäätelö himottanut yhtään!:wideyed: Tällä hetkellä voisin elää omenan lohkoilla, nektariineilla, viilillä ja jääkaappikylmällä pizzalla:grin Sipsit on kans toiminu huonoon oloon, mikä ei tietty oo kovin terveellistä...:oops:
 
Roskaruokaa menis kyllä ja muutaki suolasta. Kahvi ja makee ei uppoa, vesimelooniki hetkittäin liian imelää. Kirpee on pop! Ja yritän miettiä mitä tekee mieli mutta en vaa saa päähäni, tätä käy tosi usein. Ja himot vaihtelee laidasta laitaan ja hankala ennakoida. Pitkästä aikaa ostin yks pv karkkia ku alko tekee mieli :D
 
Siis oonko mä ainut ketä ei ällötä mikään?:grin Kaikki ruoka maistuu hyvälle ja juomakin, kahvia myöten :grin
 
Mulle myös kahvi maistuu ja varsinaisesti mikään yksittäinen ruoka ei ällötä vaikka välillä etova olo onkin. Himo kaikenlaiseen tuoreeseen esim marjat, kurkku,salaatti yms. Ja rusinapullaan :rolleyes: yleensä en juurikaan syö pullaa mutta nyt tuntuu että se jos mikä maistuis!
 
mulla ehkä eniten mikä nyt himottaisi on greippi, oon joka päivä nyt viikon ajan syönyt yhden, ärsyttävän hidasta ja sen jälkeen koko naama greippimehussa, mut hyviä on olleet. Mulle aina aika ajoin tulee jostain tuoksusta ja ruuan jälkeen muuten vain ällö ja etova olo, mutta en ole yhdistänyt sitä kyllä mihinkään yksittäiseen ruoka-aineeseen.
 
Ei oo mitään himoja eikä ällötyksiä ruoassa.Tuore kurkku tuoksunu joka raskaudessa taivaalliselle,mutten en oo sitä normaalia enempää syöny.Esikoista odottaessa jauhelihaa en voinut paistaa,kun ällötti.Siinä ainoa näissä neljässä raskaudessa. :D
 
Eipä mua oikeastaan ällötä mikään. Makea ei vaan hirveästi uppoa ja suolan tarvetta selkeästi ollut kuumuuden takia. Kahvikin on erittäin tervetullutta aamulla :woot: Kahvin määrä on kyllä laskenut huomattavasti ja onnistun pysymään sallituissa rajoissa. Mätitahnaa tekis mieli :p
 
Mulla pahoinvointi hellitti ainakin hetkeksi ja iski hillitön vohvelihimo! :D
 
Kukkakaalia olen ruvennut syömään sellaisenaan välivälipaloina. Ne on edullisia ja saa suomalaisia nyt ja jotain terveellistä napsittavaa piti keksiä. Leipään kyllästyy pidemmän päälle ja samaten jugurttiin. Makeaa ei tee mieli, paitsi suklaata välillä, mutta yritän pysyä erossa. Kuulostanpa terveelliseltä 0:D, no en ole :D.
 
Hyiii, margariini maistuu ihan kissanrasvalle! (kitkerälle) Ennen suurkuluttaja, nyt vaihtuu voihin. Ja toinen mikä ällöttää on miehen suihkusaippua, käskin laittaa kaappiin maaliskuuhun asti. Voi raukkaa! Totes vaan että "mut sähän oon ostanut sen" :smiley-ashamed005
 
Mua ällöttää fairyn haju! Ihan jos tiskiharjaan on jäänyt ja oon parin metrin päässä, niin sekin on liikaa.Alkaa heti oksettaa. Pitää varmaan ostaa jotain toista merkkiä kun ei sitä oikein voi jättää tiskaamattakaan.. olis suosituksia? Mahdollisimman hajuton, mutta tehokas?
 
Tämä kuuluisi varmaan ennemminkin vali vali-ketjuun: ostin irtokarkkeja leffailtaa varten. Huolella valkkasin sopivia (vähän salmiakkia :wink) Ehdin syödä vajaat puolet kun ei vaan enää uponnut. Wtf? Ei ole ikinä käynyt vastaavaa! :sad001 Mies söi sitten minunkin karkit... Tässä on jo katastrofin ainekset ilmassa :eek:
 
Mulla tekee mieli paljon hiilaripitosta ruokaa, ruisleipää,näkkäriä, muroja ja muuta kevyttä hiilaria. Ennen raskautta vähensin aika paljon turhia hiilareita, nyt syödään senkin edestä ja turvotaan.
 
Pahoinvointiin auttaa minulla salmiakin syöminen, joten mieli tekisi syödä sitä koko ajan. Olen yrittänyt pitäytyä muutamassa turkinpipurissa tai salmiakkipastillissa päivässä. En ole vielä käynyt neuvolassa. Onko salmiakin ja lakun suhteen nykyisin totaalikielto kuten olen ymmärtänyt?
 
Eilen kävin kaupassa ja käytännössä kaikki ruoka tuntuu ällöttävän. Vaikea oli valita jotain, mitä nyt alkuviikon söis. Kokeilen ihan jauhelihakastiketta ja pastaa. Ruisleipä juustolla on ainoa mitä haluaisin syödä. Välipalana on nyt sit usein ollut sitä.
 
Kahvi tuoksuu hirveelle, meidän jääkaappi haisee jollekin sisäelimille (ei kuulemma, kun ihan normille:dead:), tytön suihkusaippua on nounou... Yksittäisiä himoja tulee,niinkuin eilen haistoin kaupassa nektariinin, ai että kun alkoi tekemään mieli, samoin lasagnee.. mut nää mieliteot pitää saada aina heti, tunnin päästä on jo uudet mieliteot:grin. Ja sit kun tietää, että ne tulee nopeasti ulos, niin ei tee sit edes mieli syödä loppupeleissä:sad001
 
Takaisin
Top