Oon kans sokkona vedellyt, ja nyt tuntuu kyllä että ei enään jaksa. Tosi raskas projekti, ehkä pitäs laittaa mies asialle. Itseä karvat kyllä häiritsee, aina kun niitä ajellut. Onneksi niitä ei tosiaan itse näe, ehkei enään tule uimapukukelejä ettei tarttis ulkopuolista rehotustakaan miettiä.
Olin äsken kerääs punaisiaviinimarjoa, keittelen mehua.. Hitsin amppari pisti sormeen. Googlen mukaan pitäs käydä näytillä lääkärillä, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan. Inhottava kirvely..
Olin äsken kerääs punaisiaviinimarjoa, keittelen mehua.. Hitsin amppari pisti sormeen. Googlen mukaan pitäs käydä näytillä lääkärillä, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan. Inhottava kirvely..
hatunnosto teille keillä on jo lapsia ja jaksatte samaan aikaan olla raskaana. Tuosta lasten energiamäärästä, ku sais edes viidesosan
ihana tyttö jonka kanssa kiva puuhata, mut kyl alkaa olla päikkäreiden aika tällä mammalla
ja ihana nähdä, et kuinka paljon ihan vaan läsnäololla on merkitystä. Alkuun mietin meille kauheasti kaikkea tekemistä, mut tällä hetkellä "siisteintä" on vaan meidän luona hengailu (lukeminen, lautapelit, ulkoilu jne). Kauhean huolissaan hän tuntuu olevan et mitä vauvan jälkeen tapahtuu, et haluanko nähdä häntä enää