Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Ja sitten lisää omaa napaa. Meillä on viikonloppuna esikoisen synttärit. Aikaistettiin niitä parilla viikolla, jotta kaikki kutsutut pääsee paikalle ja jotta kuitenkin ollaan vielä elokuun puolella. Nyt alkaa hirvittää, kuinka ehdin tehdä kaiken, kun itse teen tarjottavat, koristelen talon, huolehdin yövieralaisten tarjottavista/petivaatteista/pyyhkeistä/jne ja vielä siivoan tämän talon. Mies on omasta puolestaan kiinni pihan kiveyksen teossa, jotta saadaan vieraiden autot omaan pihaan edes osittain. Phuuh. Joten hatun nosto kaikille, jotka pyöritätte arkea ja juhlaa useamman lapsen kanssa. You rock!
Vertaistukea täältä Imme, meillä myös nyt sunnuntaina vietetään esikon synttäreitä pari viikkoa etukäteen, mies on poissa pelistä pe-la.. vähän kyllä älähdin että oliko nyt pakko ottaa lauantaillekkin pitkää vuoroa. Kaikki hoitajat esikolle on kiinni lauantaina niin vähän jännittää miten hoidan esikon ja sitten kaikki järjestelyt siihen päälle Tsemppiä sinne!

Meil ois kans toisen synttärit tässä... Tarkotus ois juhlia ens viikon viikonloppuna ja siitä vielä viikon päästä kutsua pari päiväkotikaveria juhlimaan. Sitte seuraavalla viikolla voisikin mennä synnyttää :D

Sit vähän erikoinen kysymys mutta rohkeet vastaa, ootteko saanu sheivattuu ton alakerran ? Mulla ois perjantaina lääkäri ja tää luonnontila ahdistaa mua suuresti. Jaksaako kukaan muu välittää asiasta vai oonko ainut turhamainen?

Sit vähän erikoinen kysymys mutta rohkeet vastaa, ootteko saanu sheivattuu ton alakerran ? Mulla ois perjantaina lääkäri ja tää luonnontila ahdistaa mua suuresti. Jaksaako kukaan muu välittää asiasta vai oonko ainut turhamainen?
Peilin kanssa jotenki :D Mies on pidelly peiliä ja mä oon sheivannu, parisuhdeaikaa parhaimmillaan

Ahven, en oo nähnyt alakertaani muuta kuin peilin kautta viimeiseen kolmeen tai neljään kuukauteen. Ajoittian yritän siistiä paikkoja, mutta yhtään en tiedä onko siistiminen tehnyt paikoista siistimmän vai näyttääkö se enemmän huonosti kynityltä kanalta :hilarious:

Imme, siis mulla kans reagoi toi alakerran iho raskaus aikana tosi pahasti, mietin kans et tuleeko vaan pahempaa jälkeä:grin

Ahven kyllä toi käsikopelolla jotenkin menee:D inhoan suuresti karvoja joten ne ei pääse kovin edes rehottamaan;)
Terveydenhoidon ammattilaisille se kyl varmaan ihan sama miltä se toosa näyttää et niiden takia nyt mun mielestä tarvii sheivailla!

Leikkaavalla trimmerillä pitäis vielä enne synnytyst jaksaa ajella. Se on ainaki turvallisempaa ku ei oikee tahdo ylettyy ja nähdä ni ei tuu vekkejä. Vahaa oon enne käyttäny, mut lieneekö hormonit ni nyt ei kestä yhtään vahalla poistaa

Itse myös käsikopelolla sheivannu jo muutaman kuukauden. Esikoisen aikana pystyin vielä näkemään työn tulokset lähes loppuun asti, kertoo että isompi pötsi tässä on kyseess :D

Ihan siis oman mukavuuteni vuoksi ajelen. Ei kiinnosta hoitohenkilökunnan ajatukset aiheesta.

Täällä kans yleensä vahailen, mut nyt on kyl tuo pötsi niin pahasti edessä ettei toivoakaan siihen enää. Peilin kans sit sheivailen, ku jaksaa. Ja myöskin oman "mukavuuden" takia, ei hoitohenkilökuntaa ajatellen. Ne näkee varmaan jos jonkinmoista värkkiä, ettei ne sitä ajattele.

Muoks, mullakin semmone epilaattori/trimmeri, normi höylän kans ei tuonne kyl oo moneen kk enää uskaltanu :hilarious:

Juu ei oo kyllä pystynyt näkemään kuukausiin, mitä sheivaa. :D Sokkona mennään höylän kanssa ja vaikeaa on! En ole kuitenkaan jaksanut ruveta perfektionistiksi. Kunhan vähän harventaa ja lyhentää, niin mukavampi olo itsellä.

Juuri sanoin miehelle, että nyt en enään yritäkään, hyvä että ylettyy pyyhkimään :D Sille nyt ei oo ollut niin väliä, ite en pidä siitä, että on aivan rehottaa, mutta eikö se hetken mene, eipä sitä onneksi edes näe :D

Sokkona sheivaillaan käsikopelolla täälläkin. :D Ei toivoakaan, että toosaa näkisi tämän kummun takaa.

Juu en oo minäkään pahemmin sheivaillu kun eip sinne nää :grin en oo uskaltanu ns käsikopelolla mennä kun oon miettiny, et nolompaa se on jos toosa on verillä tai sheivaa huulen irti kun se, että vähän rehottaa :grin:grin mul ois kyl sellanen trimmeri (sillä saa tyyliin vaan siilin eli vaan lyhennettyä pusikkoo), jos sillä vähän siistis. Saas nähä.

Mä oon melkein luovuttanut ton sheivaamisen suhteen, kerran kuussa yrittänyt vähän sokkona jotain sohia ja aina on iho ärtynyt tosi kovin. Inhottavaa ku tuntuu et tursottaa alkkareista karvat mut jos tän vipon kuukauden kestäs ja sit heti ku vaa pystyy taas ni tulee kunnon harvennus. Jos hoitohenkilökuntaa häiritsee mun luomu olemus niin annan mielelläni heille harvennus luvan :grin

Mä olen jostain saanut vaan päähäni että eppari olis helpompi ommel jos ei rehottais niin kovin. En kyl tiedä mistä moinen on tullut ja onko mitään perää :]

Sokkona täälläkin höylän kans mentiin alkuun nyt kun ei meinannut tulla mitään niin päätin "hemmotella" itteeni ja käydä sokeroinnissa. Oli kyl sen arvosta varsinkin kun nää helteet...

Sokkona, sokkona. Esikoisen aikaan mies sheivas päältä päin mutta nyt ei oo niin kiinnostusta kuinka tarkkaan on siistitty. Itse en sinne katsele, mies ei sinne katsele ja h-hetkellä kätilöä ei ehkä niin kiinnosta onko kiitorata kunnossa kun pukamat ja verenpurkaumat rumentaa näkymää kuitenkin :wtf::yuck::oops: on kyllä jotenkin puhtaampi ja hygieenisempi olo kun harventaa ja edes vähän yrittää siistiä.

Takaisin