Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

En reissaile yhtään, koko ajan pissahätä ja selkä menee jumiin jos istuu autossa kauan. Ja sit vauva potkii hurjasti koko ajan jos istun. No thanks :grin
Ihana monen tunnin rauha, mies lähti viemään vanhempansa satamaan ja otti kirpun mukaan, mä oon hyvää makumaasta pussin kanssa sängyssä :p

Ei oikeen enää itsekkään jaksa reissailla,eniten ärsyttää jatkuva pissahätä. Se mitä tulee reissailua lähikaupoille ja mummolaa tunnin matkan päähän saa miettiä missä pysähtyy pissalla matkalla.

Nauti ahven omasta ajasta:)
Mä en enää reissaile! vessassa saa rampata jatkuvasti niin ei huvita minneen lähtee... toisaalta eipä tässä enää oo aikaakaan ku tiistaina alkaa koulut;)

Meillä olisi ensi viikonloppuna häät Jyväskylässä, onneksi Vaasa jyväskylä väli ei ole kovin pitkä mutta istuminen käy työstä tällä hetkellä.
Ostin pitkän mamma mekonkina ajatuksena että olisi vielä lämmin sinä viikonloppuna mutta saas nähdä pitääkö vielä mennä ostoksille.

Ootteko muuten värjännyt hiuksia raskausaikana? Tekisi niin mieli laittaa häihin väri, on niin juurikasvua että kampauksen kun laittaa niin ei mikään näytä miltään..

Ootteko muuten värjännyt hiuksia raskausaikana? Tekisi niin mieli laittaa häihin väri, on niin juurikasvua että kampauksen kun laittaa niin ei mikään näytä miltään..

Oon värjänny kyllä ihan normaalisti 3-4 kk välein :)

Mä värjäsin tai oikeastaan kävin kampaajalla poistamassa värin ja nyt latvatkin suht samanväriset kun juuret;)
Aikasemmin oon kyllä värjännyt joka kk punaiseksi... jos haluaa tosiaan varman päälle pelata niin kannattaa kampaajalle mennä niin se saa levitettyä sen värin niin että mahdollisimman vähän on kosketuksissa ihoon:) mut jotenkin uskoisin että se altistus on kuitenkin aika pientä, onhan ne kampaajatkin raskaana töissä ihan normaalisti ja he sentään altistuu niille käryille päivittäin :o

Ite en oon värjännyt viiteen vuoteen kun halusin olla luonnollisempi, mutta voisin värjätä vaikka olisin raskaana, kun ei sitä joka viikko tehdä. Aina parempi jos meet kampaajalle niin se voi tehdä niin että väri ei osu päänahkaan.

Mäkin värjään silloin tällöin käytän aina sitä sävyte shamppoota muulloinkin siis kuin raskaana. Ollu tyytyväinen kun tulee nätti väri ilman ammoniakkia ja edullinenkin vielä.

Onnea Omaretalle nyytistä! <3

Huomenna alkaa lasten koulut niin reissuja enää tehdä tälle kesää. :) Varastosta pessyt vaatteita, lakanoita ym vauvalle. Kuivurin hajoaminen vaan vähän rajoittaa kuivattamista..

Mulla oli ekassa raskaudessa linea negra vahvana ennen puolta väliä ja nyt ei oo tullut ollenkaan. Mites muiden masut, löytyykö viivoja?

Ei löydy viivaa, mutta sellainen hentoinen karvoitus ilmestynyt navan ympärille ja vähän yläpuolelle. :)

Vahva/tumma viiva tosi alhaalta napaan, puolet navasta tummempi ja sit navan yläpuolella ihan tosi tosi himmeä viiva.

Mulla oli kans ekassa (tyttö) ihan rintojen väliin yltävä tumma linea negra ja kyl se siihen aikasin piirtyi. Nyt jos laittaa linea negra-lasit päähän voisi mukamas erottaa jotain viivaa.

Hahah, aloin nauraa tuolle hentoiselle karvoitukselle Unelman viestissä. Voi kun olisi juuri sellainen ihana hentoinen karvoitus, vaan oma mahani näyttää jostain syystä ihan Harry Potterin Hagridin naamalta :hilarious: yhtä paljon tummaa karvaa :laughing001 lisäksi on koko mahan halkova, oudon oranssi linea negra. Eikä siinäkään vielä kaikki, koska koko navan alue on kaiken edeltävän lisäksi tummunut ihan hurjan näköiseksi. Olo on todella seksikäs

Takaisin