Plussa vai ei?

Mä olen tehnyt useamman paketillisen(8kpl:een) ja tämä on eka kerta kun olen saanut mitään muuta kuin puhtaan valkoisia negoja ilman mitään viivanpaikkoja.
 
Minulla rfsu on ollut paras ja pc taas antanut viivanpaikkoja.. varmaan näissäkin jotain susieriä. Eli varmin on minusta apteekin oma tai apteq
 
e8fe8b125653a79ad59d35075dfeb41a


Näkyykö tässä jotain..? Epätietoisuus jatkuu vain :sad001
 
Tänään oletettavasti dpo 10 ja aamulla tein piruuttani digin - ei raskaana. Piruuttani myös avasin koko mööpelin ja tämmöistä sain näkyviin. Antaako Clearbluen viikkodigi aina tämmöiset vaaleat, hailakat viivat vai voiko (ja uskaltaako) tästä päätellä että olen raskaana mutta HCGtä sen verran vähän aamupissassa ettei kunnon tulosta antanut?
 

Liitteet

  • IMG_20180712_091639.jpg
    IMG_20180712_091639.jpg
    731.5 KB · Katsottu: 633
Tänään oletettavasti dpo 10 ja aamulla tein piruuttani digin - ei raskaana. Piruuttani myös avasin koko mööpelin ja tämmöistä sain näkyviin. Antaako Clearbluen viikkodigi aina tämmöiset vaaleat, hailakat viivat vai voiko (ja uskaltaako) tästä päätellä että olen raskaana mutta HCGtä sen verran vähän aamupissassa ettei kunnon tulosta antanut?

Digitesteissä näkyy aina kolme viivaa, riippumatta onko raskaana vaiko ei. Noita on vaikeeta tulkita mutta googlen kautta voi löytää kuvia avatuista digitesteistä.
 
Täällä epätoivoisesti yritän etsiä plussaa.... Pientä ruskeaa tuhrua tuli eilen muttei kuitenkaan ole vielä alkanut vuoto. Niin kauan toivo elää. :D

Tämä kuva aamulla ilman muokkausta

db5c01671178dab4b286f398ea2a8b8f


Tässä kontrastia lisätty

505872136bacb500aa5362be7f644f98


Testi mulle tuntematon (espanjan apteekista), viivan paikkaa näyttää heti alussa, eli kysymys kuuluu onko väriä..? :confused: dpo ei varmuutta, ehkä 11 tai 12.
 
Täällä epätoivoisesti yritän etsiä plussaa.... Pientä ruskeaa tuhrua tuli eilen muttei kuitenkaan ole vielä alkanut vuoto. Niin kauan toivo elää. :D

Tämä kuva aamulla ilman muokkausta

db5c01671178dab4b286f398ea2a8b8f


Tässä kontrastia lisätty

505872136bacb500aa5362be7f644f98


Testi mulle tuntematon (espanjan apteekista), viivan paikkaa näyttää heti alussa, eli kysymys kuuluu onko väriä..? :confused: dpo ei varmuutta, ehkä 11 tai 12.

Kyllä ihan punaväriä tänne asti huokuu tuo. Plussa! :)
 
Digitesteissä näkyy aina kolme viivaa, riippumatta onko raskaana vaiko ei. Noita on vaikeeta tulkita mutta googlen kautta voi löytää kuvia avatuista digitesteistä.
Joo, just tuossa itsekin Googlea selailin ja luin samaa. Se pieni toivon kipinä mikä väkisinkin tuli pintaan niin lässähti saman tien.. :sad001 Vaikka tuon nyt melkein osasin arvata että lakkaa haaveisimasta, eihän tässäkään kierrossa niin hyvä tuuri olisi :p
 
Takaisin
Top