Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kade..Mä olen aina ollut enemmänkin alipainoinen, 173cm pituutta ja painoa noin 57kg... nyt oon kyllä niin turvonnut mahasta, että varmaan on tullut jo lisää! En vaan omista vaakaa... mikä on ehkä nyt ihan hyvä :angelic: Luulen vaan, että tätä raskautta ei kauan peitellä kun kaikki ylimääräinen näkyy heti, iltaisin tää turvotuskin näkyy jo kilometrin päähän
Nyt vähän kyllä hirvittää, jos joutuu oikeasti alkaa miettimään ruokavalioita enemmän, kun oon aina tottunut syömään lähes mitä vaan, eikä mikään ole kertynyt ympärille![]()

EhdottomastiSuosittelen kyllä rasituskoetta joka tapauksessa, ihan sekä sun että lapsen terveyden kannalta. Raskaudenaikainen diabetes voi olla jopa hengenvaarallinen tila, lapsi voi myös kasvaa ns. liian suureksi. Eikä pelkkä äidin paino kerro mitään, myös täysin normaalipainoinen voi saada radin, riippuu miten sun haima reagoi ja toimiiko insuliinin tuotanto. Se koe on lopulta pieni vaiva riskeihin nähden vaikka epämiellyttävä onkin.

No eihän se mennyt sujuvasti. Jouduin nyt lähtemään kesken päivän kotiin.. väsymys ja rehkiminen teki tehtävänsä. Taas sai oksennella ja jestas kuin huippasi koko ajan. Ei kovin hyvä yhdistelmä, kun joutuu tikkaille kiipeilemään
Taas saa stressata sairasloman hakua maanataina.. hävettää ihan olla töistä poissa.

No eihän se mennyt sujuvasti. Jouduin nyt lähtemään kesken päivän kotiin.. väsymys ja rehkiminen teki tehtävänsä. Taas sai oksennella ja jestas kuin huippasi koko ajan. Ei kovin hyvä yhdistelmä, kun joutuu tikkaille kiipeilemään
Taas saa stressata sairasloman hakua maanataina.. hävettää ihan olla töistä poissa.

Siitä sokerirasituksesta, muistakaa ekakertalaiset että ei se aina ole niin kauheeta. Itse tykkään juoda esim makeaa mehua ja minusta se juoma maistui ihan vadelmamehulta. Oli vielä kylmääkin ja paastoamisen jälkeen oli kova jano joten minusta se meni aika kivuttomasti![]()

Mulle labran täti viimeks sanoi et litkut on aamusta vielä kylmiä. Eli aamuaikoja vaan varailemaan.![]()