Joulukuiset 2018

Olin samassa valmennuksessa. :D Ja otin perään sd simplen ajatuksella että jos ei tärppi nyt käy niin odotellessa tiputtelen painoa. :D nyt siis syön vaan simplen elan viikon ohjeiden mukaan ja katon laskeeko paino liikaa ja lisäilen tarvittaessa ruokaa.

Täälläkin himotestaaja! Taaskaan ei aamun testi ollut oikeastaan eilistä tummempi. Testailen kyllä ihan liian usein. Oon miettinyt että saiskohan sillä viikkonäytöllisellä digillä vähän ees suuntaa missä mennään.

Olin samassa valmennuksessa. :D Ja otin perään sd simplen ajatuksella että jos ei tärppi nyt käy niin odotellessa tiputtelen painoa. :D nyt siis syön vaan simplen elan viikon ohjeiden mukaan ja katon laskeeko paino liikaa ja lisäilen tarvittaessa ruokaa.

Hauska sattuma =) Mä en jatkanut siitä sitten millään toisella valmennuksella, kun ajattelin että koitan vähän niitä ohjeita soveltaa jatkoon.

Täälläkin himotestaaja! Taaskaan ei aamun testi ollut oikeastaan eilistä tummempi. Testailen kyllä ihan liian usein. Oon miettinyt että saiskohan sillä viikkonäytöllisellä digillä vähän ees suuntaa missä mennään.

Millä viikoilla liikut oviksen tai menkkojen mukaan? Itse tein digitestin kun oletin viikkoja olevan 4+4 juuri poistaakseni epäilykset kun testiviivat oli mun silmään kovin hailakoita. Ja sieltä pärähti sitten heti se 2-3:)

Millä viikoilla liikut oviksen tai menkkojen mukaan? Itse tein digitestin kun oletin viikkoja olevan 4+4 juuri poistaakseni epäilykset kun testiviivat oli mun silmään kovin hailakoita. Ja sieltä pärähti sitten heti se 2-3:)

Missä vaiheessa sen 2-3 viikkoa pitäisi digissä näyttää? Mulle se tuli tänään näkyviin (oletetusti 4w6d), lauantaina oli vielä 1-2viikkoa tuloksena. :smiley-ashamed008

Heippa kaikki!

Tein eilen testin, vieläpä vanhentuneella testillä. Erittäin vahva plussa! Oli pakko hakea kaupasta pari eri merkkistä testiä, kun ei meinattu uskoa todeksi ja entistä vahvemmat plussathan sieltä tuli! :) Kolme kiertoa menty ilman ehkäisyä eli odotettu ensimmäinen raskaus :) Viidettä viikkoa viedään ja epäilykset heräs kuukautisten pois jäännistä ja hiukan pöhöttyneestä olosta! Laskettuaika näillä näkymin 16.12. tienoilla!

Siis mulla näytti viime viikolla cb testi 2-3 eli olinko 4 vai 5.. Viikolla ja nyt 5-6? Täh:D

Siis mulla näytti viime viikolla cb testi 2-3 eli olinko 4 vai 5.. Viikolla ja nyt 5-6? Täh:D

Sepä se. :) Ilmeisesti se hormonimäärä ei ole kaikilla sama, vaikka samoilla viikoilla menisi. :)

No, joka tapauksessa minä testaan vielä sen yhden tilaamani paketin verran, yritän pidättäytyä viikon välein testaamisessa... Tai pakkokin on, kun multa loppui tänään raskaustestit. Ovulaatioliuskoja olisi kyllä muutama kappale. :laughing001

Siinäpäs se kun oviksen on täytynyt olla joko maaliskuun alkupuolella tai maalis-huhtikuun vaihteessa. Siinä välissä on 2,5 viikkoa kun mies oli poissa siittiöineen. Ja kierron mukaan ovis ois oletettavasti ajoittunut just keskelle sitä miehen poissaoloa. Olin kyllä alkukierron aikaan kolmen viikon hirmuflunssassa, ehkä se on siirtäny ovista sen huimat 2-3 viikkoo :confused: Haen tänään kyllä sen digin. Tai kaks :D

Mä olen ymmärtänyt, että se näyttää suuntaa antavasti sen miten paljon hormonia on virtsassa jonka perusteella sitten voi päätellä viikot. Tuo että antaa 2-3 tarkoittaa sitä että olet noin viikoilla 4-5 ja 3+ tulee kun on 5-6 vaiheilla.

Taidan myös hakea cb:n digitaalisen vielä ja katsoa, mitä se näyttää. Jos tässä malttaisi vielä pari päivää odotella.. :p

Onpa tänne tullut paljon uusia! Ihanaa, paljon tarrasukkia kaikille meille! :)

Täällä ollaan oltu hiljaisuudessa viimeisen viikonlopun ajan kun pyörittelin km-ajatuksia päässä... mutta ainakin tällä tiedolla voin sanoa, että raskausoireiden vaihteleminen tai kaikkien oireiden loppuminen yhdessä yössä ei tarkoita että raskaus olisi mennyt kesken. Ei ainakaan tässä mun tapauksessa :hilarious: jos tästä on joskus jollekin toiselle himogooglaajalle joskus hyötyä:) itsehän käytin viikonlopun googlen parissa mm. hakusanoilla ”raskausoireiden loppuminen 6+ viikolla” :grin

Santso 7+0 ja pieni syke <3 niin iloinen!

Hihii! Tulipa hyvä mieli siitä viikkodigistä! :) Tosiaan konkretisoi koko raskautta jotenkin. Tulos oli raskaana 2-3. Siihen kun lisää tiedon pupusteluajankohdista niin ei jää enää paljookaan vaihtoehtoja. La ois siis 21.-23.12. Pidän sen nyt siinä itse arvioimassani 21.12. ultraan asti. Hih. Epävarmuus väheni roimasti.

Olen jo oireista tuolla kirjoitellut, nyt taitaa olla rv 7+0. Kolmas lapsi siis tulossa. Kaksi ekaa oli suunniteltuja, mutta tämäpä olikin yllätys. Oltiin kyllä mietitty kolmatta, nyt ei tarvitse enää miettiä. Tämä jää mitä luultavammin viimeiseksi, joten siltä kantilta koitan ottaa kaiken irti. Toivottavasti menee kivasti tämä raskaus ja saan joulukuussa vauvan syliin. Tällä hetkellä on hyvinkin epäkiva olo tämän pahoinvoinnin kanssa, mutta kait se siitä.

Onpa tänne tullut paljon uusia! Ihanaa, paljon tarrasukkia kaikille meille! :)

Täällä ollaan oltu hiljaisuudessa viimeisen viikonlopun ajan kun pyörittelin km-ajatuksia päässä... mutta ainakin tällä tiedolla voin sanoa, että raskausoireiden vaihteleminen tai kaikkien oireiden loppuminen yhdessä yössä ei tarkoita että raskaus olisi mennyt kesken. Ei ainakaan tässä mun tapauksessa :hilarious: jos tästä on joskus jollekin toiselle himogooglaajalle joskus hyötyä:) itsehän käytin viikonlopun googlen parissa mm. hakusanoilla ”raskausoireiden loppuminen 6+ viikolla” :grin

Santso 7+0 ja pieni syke <3 niin iloinen!

Onnea, Santso! Aivan mahtavaa! :)

Hei kaikki ja Onnea plussista

Itsellä takana varhainenkeskenmeno 17.3. 5+6 oli tuolloin viikkoja. Olin hyvin surullinen, koska esikoinen on haaveissa ❤ Lisäksi mulla on endometrioosi mikä on vaikeuttanut elämää ihan älyttömästi, kipuilee millon sattuu ja tosi rajuja kipuja ollut. Joulukuussa -17 siis otettiin kierukka pois.

Mutta siis varovaisin mielin tänne ilmottaudun. Yksiäkään menkkoja ei siis km ja nykyisen plussauksen välillä tullut. Perjantaina tein haamujen haamun, sunnuntai aamuna oli jo kunnon plussa viiva. Tänä aamuna oli vahvistunut entisestään Jos keskenmenosta laskee ja käyttää sitä "menkkoina" niin nyt ois 4+3. Ja sen perusteella LA ois 22.12

Pelottaa vain kovasti, kun rajuja alamahakipuja on munasarjojen kohdalla molemmin puolin. Kaksinkerroin saa maata pääpökkyrässä.. Perjantaina pääsen onneksi ultraan, jospa siellä selviäisi edes, että pikkuinen on oikeassa paikassa :Heartred

Muokattu viimeksi:
Hei kaikki ja Onnea plussista

Itsellä takana varhainenkeskenmeno 17.3. 5+6 oli tuolloin viikkoja. Olin hyvin surullinen, koska esikoinen on haaveissa ❤ Lisäksi mulla on endometrioosi mikä on vaikeuttanut elämää ihan älyttömästi, kipuilee millon sattuu ja tosi rajuja kipuja ollut. Joulukuussa -17 siis otettiin kierukka pois.

Mutta siis varovaisin mielin tänne ilmottaudun. Yksiäkään menkkoja ei siis km ja nykyisen plussauksen välillä tullut. Perjantaina tein haamujen haamun, sunnuntai aamuna oli jo kunnon plussa viiva. Tänä aamuna oli vahvistunut entisestään Jos keskenmenosta laskee ja käyttää sitä "menkkoina" niin nyt ois 4+3. Ja sen perusteella LA ois 22.12

Pelottaa vain kovasti, kun rajuja alamahakipuja on munasarjojen kohdalla molemmin puolin. Kaksinkerroin saa maata pääpökkyrässä.. Perjantaina pääsen onneksi ultraan, jospa siellä selviäisi edes, että pikkuinen on oikeassa paikassa :Heartred

Tervetuloa mukaan ja ihan hurjasti tarrasukkia! <3 Raskauduitpa ihanasti heti seuraavasta kierrosta - tällä endometrioosittarella meni km:n jälkeen uuteen plussaan puoli vuotta, siinä välissä yks endo-laparoskopia :)

Voisko sulla jotkut munasarjakystat kans kipuilla? Mä kävin 5+0 itkemässä hirveää kipua, ne oli ilmeisesti kystia vain...

Santso

Voisko sulla jotkut munasarjakystat kans kipuilla? Mä kävin 5+0 itkemässä hirveää kipua, ne oli ilmeisesti kystia vain...

Santso

Komppaan tätä: kystat voivat aiheuttaa ihan järkyttävää kipua! Kokemusta on...

Tervetuloa mukaan ja ihan hurjasti tarrasukkia! <3 Raskauduitpa ihanasti heti seuraavasta kierrosta - tällä endometrioosittarella meni km:n jälkeen uuteen plussaan puoli vuotta, siinä välissä yks endo-laparoskopia :)

Santso

Kiitos paljon ❤ Joo ei oo kyllä millään meinannut uskoa. Ekaa kunnon plussa testiä piti tuijottaa ties kuin kauan ja ihan onnesta soikeena tietenkin ❤ Mulla ei oo ultrassa koskaan kystia näkynyt, kerran on lääkäri kovien kipujen ja ultran perusteella sanonut, että ehkä kysta on puhjennut. Myöskään endo ei oo ultrassa näkyny mut laparoskopiassa todettiin kun sinne vihdoin pääsi.. Toivottavasti on jostain tommosesta johtuvaa ja pieni tarraisi kaikin voimin kunnolla kiinni :Heartbigred

Takaisin