Joulukuiset 2018

Heippa kaikki ja terveisiä varhaisultrasta!
Meillä oli keskiviikkona varhaisultra ja suureksi yllätykseksi löytyi kaksi sykettä<3 Eikä siinä vielä kaikki! Hetken päästä kätilö hihkasi että löytyi kolmas raskausontelo:grin Hän ei päässyt katsomaan kolmatta onteloa kun on niin vaikeassa paikassa ja aikaa ei ollut tarpeeksi niin menemme 30.4 katsomaan tilanteen uudestaan,silloin näkyy jo kaikki paljon selvemmin. Kyllä tässä on oltu kun halolla päähän lyötyinä,en uskonut että raskautuisin enää mutta minun sisällä sykkii kaksi pientä sydäntä:Heartred:Heartred Toinen on hieman pienempi ja syke heikompi mutta kuulemma täysin normaalia. Että tämmösiä uutisia meillä:joyful: Nyt ei muuta kun toivotaan että kaikki menee hyvin ja molemmat pysyy matkassa.
Onko kenelläkää tietoa että onko kaksosraskauksissa yleensä vauvat tyttö ja poika vai molemmat samaa sukupuolta?

Oi, onnea!!

Identtiset on samasta muna/siittiösolusta, joten samaa sukupuolta. Ei identtiset taas on eri siittiöiden hedelmöittämistä munasoluista, niin voipi olla joko samaa tai eri sukupuolta :)

Ja lisään vielä, että suurin osa kaksoisraskauksista on ei-identtisiä.

Muokattu viimeksi:
Kiitos :) Juu niin olen käsittänyt että identtiset ovat tietenkin samaa sukupuolta,mutta nämä ovat ei identtiset. Sanoi kätilö siinä että voi olla että molemmista onteloista löytyy kaksi alkiota mutta en oikein itse siihen usko. Luulisi että jos niin olisi että niitä sykkeitä olisi löytynyt sitten useampi kun kaksi

En kyllä osaa sitten sanoa, onko näissä ei-identtisissä mitään sen kummempia todennäköisyyksiä kuin yksikköraskauksissakaan. Sattumalla varmasti suuri rooli, hedelmöittääkö munasolut kaksi tyttösiittiötä, kaksi poikasiittiötä vaiko tyttö- ja poikasiittiö :p

Muokattu viimeksi:
Missä osastolla Prismassa on r.testit? Aattelin hakea sieltä kun tekee mieli varmistella ja apteekissa niin hintavaa. Apteekista hän kyllä digin vielä, viime la oli 1-2.

Onnittelut plussista ja tervetuloa uusille!

Missä osastolla Prismassa on r.testit? Aattelin hakea sieltä kun tekee mieli varmistella ja apteekissa niin hintavaa. Apteekista hän kyllä digin vielä, viime la oli 1-2.

Onnittelut plussista ja tervetuloa uusille!

Meiän Prismassa ne löytyy sieltä kosmetiikkaosastolta, samassa hyllyssä tais olla vanulappuja sun muita :D

Onnea Nancy, ekat kaksoset joulukuisissa tiedossa! :) Jännää!

Ainakin täällä löytyy juurikin hygieniahyllyltä, aivan siteiden ja kortsujen kyljessä..

Tervetuloa kaikille uusille! Ja vau, Nancyy, teillähän menikin jännäksi heti alkuun! Onnea!

Muokattu viimeksi:
Onnea Nancyy! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Itse salaa toivon kaksosia, mutta on aika epätodennäköistä.

Mä plussasin 18. päivä. Kiertopäivä oli sillon 48, joten mulla ei oo mitään käsitystä koska laskettu aika on. Menkoista laskettuna ois 8.12. mutta en usko että tuo pitää paikkaansa, koska kp 43 näytti vielä negaa.

Minäkin liityn taas innolla mukaan odottajiin. :) Vahva plussa pärähti tänään tikkuun.

Taustalla viime syksyn yllätysraskaus ja keskenmeno joulukuussa. Nyt sitten suunnitellusti raskauduin uudelleen, totuttiin jo niin ajatukseen vauvasta. Kierrot ovat heitelleet keskenmenon jälkeen, joten en osaa varmaksi sanoa laskettua aikaa. 28 päivän kierrolla laskettuna odottelen joulun lasta, eli 25.12 :D

Plussasta tuli tällä kertaa huomattavasti vahvempi kuin viimeksi, vaikka nyt taisin testata jo aikaisemmin. Uskon, että se enteilee hyvää tälle raskaudelle.

Onpa mahtavaa kirjoitella täällä taas :D

Kiitos kaikki ihanat onnitteluista! :) Meni itsellä hetki sulatella ajatusta kahdesta nyytistä,onneks mies on todella positiivisilla mielin ottamassa kaksi pikkuista vastaan ja tuleva mummi odottaa sormet syyhyten pikkuisten syntymää. Mä olen alkanut haaveilee pienestä peikkopojasta ja keijuprinsessasta,mutta saa nähdä kumpia ovat

Mä plussasin 18. päivä. Kiertopäivä oli sillon 48, joten mulla ei oo mitään käsitystä koska laskettu aika on. Menkoista laskettuna ois 8.12. mutta en usko että tuo pitää paikkaansa, koska kp 43 näytti vielä negaa.

Mullakin oli joku kiertopäivä 47 kun plussasin ja ei kans mitään käsitystä lasketusta ajasta, jotkut näyttää et olis 5.12 ja osa et 12.12 että tiedä tuosta:wacky:
Pitkiä kiertoja ollut niin en osaa sanoa keskimääräistä kierron kestoa..

Soittelin eilen neuvolaan kun huolettaa mun korkea verenpaine ja syke. Ne on ollu korkealla kolmannen syntymän jälkeen (2014) asti ja oon vähä välii käyny lääkäris kysymäs joko ne nyt tutkis tän suvussa vahvasti vallitsevan sairauden, että onko se mulleki periytyny. Ei oo lekurit tutkinu niin oon antanu olla.
Nyt sitte soitin neuvolaan ja täti sit konsultoi lääkäriä joka teki kiireellisen lähetteen terveystalolle munuaisten ultraan.
Toivottavasti ei mitää löydy ja paineet saadaa kurii.. mut eniten kyl mietin kurkkaako ne samalla vauvaa :joyful:
Sillon ois viikko 7 kun ultra-aika on ens torstaina et vois jotai ehkä näkyyki vaikka vaan mahan päältä ultrais ?

Onnea uusille ❤ ja Nancyylle tupla onnet ❤

Tänään uä takana niiden kipujen vuoksi. Kohdussa näkyi ruskuaispussi ja pienen pieni alkion alku, muttei valitettavasti vielä sykettä. Mutta kuitenkin :Heartbigred Niiin ihanaa, että pieni on oikeassa paikassa! Nyt vain malttaa odotella 5vk seuraavaan ultraan ja normi nla aika on ennen sitä. Niin ja mittausten mukaan viikkoja olisikin jo 5+4 :love7

Takaisin