Hui kamaluus noi tiet/joet/järvet

meilläkin tossa takapihan takana menee tie mutta siinä onneks ”vaan” 40 rajoitus... jos vaan kaikki sitä noudattais! Meillä piha aidattu nii vaaraa varsinaisesti oo muttamutta... vilkkaita lapsia :/
Me asutaan rt ja pihapiirissä PALJON lapsia, kaikissa ikä luokissa! Hyvin alkanut kavereita löytymään mutta huolta vanhempana aina että lapsille tulee jotain kärhämää tms että välit menee ja alkavat kiusaamaan

meidän esikko on kans tosi herkkä sielu et sen puolesta pelkään eniten, 3 muuta onkin sitten aika tulisieluja:) siiristä vielä oikein osaa sanoa kun on vielä mun hali vauva
Twistedin tarinasta tuli tosi paha mieli

jospa pääsisitte pian uuteen kotiin ja sieltä löytyis sielun veljet teidän lapsille!
M-inski en kestä sitä teidän tietä, pelottais pistää noita omiakaan sinne tienvarteen seisomaan!!! Mä pelkään jostain syystä noita rekkoja ihan kamalasti...

Menninkäinen mulla nous ihan karvat pystyyn kun luin tosta teidän pikkasen naaraamisesta

kunpa tajuis pysymään pois sieltä vedestä!!!
Meillä kyllä ulkoillaan aika ahkerasti 2 isointa viettää suurimman osa viikonlopusta pihalla ja 3 pienemmän kaa ulkoillaan semmonen 3h... viikolla ulkoilut enemmän kävely edes takas (kerho/koulu/koti tms) ja sit esikon koulun jälkeen jäädään vielä aika usein pihalle... mulla meinaa palaa käämit sisällä kun nää huutaa ja nahistelee!!! Ärsyttää :/ siis tappelee ja huutaa nää pihallakin mutta siellä se on siedettävämpää kun se ääni hajoaa erilailla:D
Muskalle vielä vauvaliimoja ja onnea:) mahdatkohan olla aattona synnärillä?
Mulla huomenna neuvola lääkäri...
Jänskättää tosi paljon kun en vieläkään niitä liikkeitä tunne, mahan koko vaihtelee päivittäin ja muutenkin semmonen epätodellinen olo...