Rakenneultrat ja niiden kuulumiset

Ja vissii sai alppa hyvin selvää jo? Oon ite ens vkolla rv 22+5 ni mietin uskallanko varata
 
Joo, kyllä mun mielestäni :) hyvin tosta kasvokuvastakin erottaa piirteet :) oot kuitenki sillon jo 2 viikkoo pidemmällä ku mitä mä eilisessä ultrassa ni pitäis näkyy kyllä sullakin hyvin jos vaan pikkunen on hyvässä asennossa :D meillä köllötteli pää ylöspäin selällään ni näky tosi hyvin kaikki :)
 
Lisäyksenä vielä, meillä lääkärin mukana rakenneultrassa oli kätilöharkkari, joten lääkäri kävi asioita läpi paljo laajemmin ku se kerto harkkarille samalla kaikkeeta muutakin, kuin vain ne perinteiset rakenneultrassa käytävät asiat, joten varmaan sen takiakin katteltiin 4D:nä enemmänkin.
 
Me käytiin esikoisesta 3/4D-ultrassa ja mennään ehkä tästä myös. Sillon käytiin 26+6. Siellä oli suosituksena muistaakseni rv25-28 tms, joilloin saa parhaat kuvat.
 
Olisihan tuo 4D ultra kiva, mutta täällä se maksaa käsittääkseni 300e, että jätetään menemättä..
 
Juu kyllä meilläkin jäis käymättä jos ei ois noi seulonta ultrissa 4d.
 
Mä olisin nyt halunnu myös 3/4D ultraan kun ei ru näkynyt sukupuoli, mutta on sen verran kallis (Sjoella 250->€) joten ei kiitos.
 
Mekään ei mennä. En koe tarpeellisena kun meillä kuitenkin rakenneultrassa kaikki hyvin ja sukupuoli selvillä. :) Sen lisäksi mun mielestä ne kuvat on jotenkin aavemaisia, eikä mitään järin söpöjä. :nailbiting:
 
Mäkään en aatellu mennä. Meille riittää noi normit illaset ultrat. Sjoella on 3d ultra ja pari sellasta kuvaa saatiin nt-ultrasta mukaan, mut ei ne kyllä mitään järin söpöjä ollu :D aika epäselviä, toki ehkä viikkoja oli niin vähän sillon (14+0 )
 
Perjantaina ikuisuuden odotettu rakenneultra! Oon nyt monena yönä nähny unta poikavauvasta :angelic: Saa nähdä käykö unet toteen! Vauvan vointiahan sinne mennään selvittämään mutta kyllä se sukupuolikin kiinnostaa ihan hirvittävästi :excited001
 
Hei! Jospa minäkin täällä aktivoituisin. Viikolla 20+5 rakenneulttassa käyty. Kasvukontrollia 4 viikon päähän, kun vastasi viikon nuoremman mittoja. Kuitenkin ymmärsin, että puolenkintoista viikon heitto on vielä normaalin rajoissa. Mutta kontrolli- käynnin varaukseen lie vaikutti ultrassa näkyneen mahalaukun suuri koko, minkä kätilö tosin arveli johtuvan siitä, että sikiö todennäköisesti vaan niellyt kovin paljon lapsivettä. Toivottavasti kyse ei mistään vakavammasta ja olisi kasvu tasaista. Yhtään huolestuneita ei kätilö onneksi vaikuttanut, ja kysyi lääkäriltä kontrollin tarpeellisuutta.

Tyttöä täällä veikkailtiin :Heartbigred. Onkin kaksi isompaa poikia kummatkin:happy7
 
Me käytiin tänään rakenneultrassa. Kaikki oli vauvalla hyvin! :) Painoarvio 420g ja nyt siis menossa rv21+1. Vyötärönympärys vasta 22+1, mutta muut mitat 21+1-21+6, eli tästä tokastaki taitaa tulla isovattanen vauva niinko siskostaan :D sukupuoli saatiin kans tietää, mutta sen kerron salaisella puolella :P
Oli ihana nähä pikkunen, ja äitillä vähän kostu silmätki siinä kattellessa:) :Heartred
 
Mulla rakenneultra oli tänään, kaikki kunnossa. Tieto otuksen sukupuolesta jäi nyt sitten kätilölle, en osannut siinä päättää, haluanko tietää vai en, joten jäi sitten pyytämättä se tieto, vaikka kätilö sen sanoi kyllä näkevänsä. Pitää vissiin jotain yllätystä olla tässä elämässä.... :D
 
Vaikka kaikilla rakenneultrat jo varmaan takanapäin niin omassa rakenneultrassa vauvalla todettiin sydämessä lisälyöntejä. Kontrolliaika oli kahden viikon päähän, jossa näitä ei enää ollut. Ultraajana toimi lääkäri, sillä raskauteen liittynyt komplikaatioita. Nyt takana 3 "rakenneultraa" ja edessä ainakin kaksi kasvunseuranta ultraa. Sillä aiemmissa raskauksissa istukka ei ole toiminut kunnolla, ja lapset pienipainoisina syntyneitä. Tässä raskaudessa vastaa viikkojaan, hoikahko tyttö tulossa.
 
Onko ketään toista, joka ei ole halunnut tietää vauvan sukupuolta etukäteen? Minä en halunnut tietää, on jotain jännitettävää :)
 
Onko ketään toista, joka ei ole halunnut tietää vauvan sukupuolta etukäteen? Minä en halunnut tietää, on jotain jännitettävää :)
Minä.
Mutta saattoi tuo selvitä vahingossa, kun kävin toissavkolla vai viime vkol lääkärissä tarkistaa kipujen takia, ultrasi, ja ei se mitään sanonut mutta olin saavinani selville. En tiä oliko hyvä vai huono. On siinä yhä se pieni yllärimahku.
 
Takaisin
Top