Rakenneultrat ja niiden kuulumiset

Kiva, että joku muukin löytyi!! :) Minä pyysin ultrassa, että sanoo, kun käännän pääni ni minimoitiin mahdollisuudet nähdä vahingossa, jos jotain näkemistä ois ollu.
 
Kiva, että joku muukin löytyi!! :) Minä pyysin ultrassa, että sanoo, kun käännän pääni ni minimoitiin mahdollisuudet nähdä vahingossa, jos jotain näkemistä ois ollu.
No mulla tosiaan oli se asenne että jos näkyy niin näkyy. Aika monta kertaa ultrattu, ja se ettei katsoisi, jotenkin laimentaa sitä ultrauskokemusta, niin omasta mielestäni parempi näin et mä vaan teen omat arvioni siitä, mitä näkyy tai on näkymättä. Kolmen kuukauden päästähän se asia joka tapauksessa selviää. :D Esim. ostamani vaatteet ois joka tapauksessa neutraaleja (vaikka osa värikkäitäkin), niin siihenkään ei vaikuta. Tasan yhden mekkosysteemin ja yhden ns. poikavaatteen oon ostanut. Ku halavalla sai (jtn 20cent ja 1€). Muut käy kummalle vaan. Kun ei sillä ole väliä. Toisaalta suhteen luominen vauvaan vois olla helpompaa jos ois varma/tietäis. No joooooo.....
 
Onko joku käynyt 3D/4D ultrassa? Onkohan siitä jotain lisähyötyä normaaliin ultraan nähden?
 
Mö olin 3d/4d ultrassa pari vkoks sitten. Vauva ei ollut yhtään yhteistyöhaluinen (piilotti kasvot) ja sitten niillä tulikin joku tietokone vika ni saan mennä uudestaan tällö vkolla. Josko nyt onnistuis paremmin :D
 
Kiva, että joku muukin löytyi!! :) Minä pyysin ultrassa, että sanoo, kun käännän pääni ni minimoitiin mahdollisuudet nähdä vahingossa, jos jotain näkemistä ois ollu.

Mekään ei haluttu tietää. :) Juteltiin asiasta aikaisemmin ja oltiin molemmat sitä mieltä, ettei haluta tietää, kiva ylläri sitten! Saa vähän jännittää :nailbiting::wink Rakenneultrassa kun lääkäri kysyi, että haluatteko tietää niin hetken mietin, mutta mies sitten ehti vastata ei :p mutta hyvä näin, hetken houkutus kun mahdollisuus olisi ollut. Vaatteiden oston olen kokenut välillä hieman haastavaksi kun on kovin poika- tai tyttöpainotteisia, mutta eiköhän näillä alkuun päästä mitä on hankittu tähän mennessä.
 
Me käytiin viime viikolla 3/4/5D-ultrassa. Kiva kokemus kyllä, mut eihän sillä hirveesti lääketieteellistä lisähyötyä ollut. Paitsi se tietty nähtiin että ylähuuli on ehjä, sormia oli 5 ja kasvu oli jatkunut tasaisena jne. :)
 
Me käytiin viime viikolla 3/4/5D-ultrassa. Kiva kokemus kyllä, mut eihän sillä hirveesti lääketieteellistä lisähyötyä ollut. Paitsi se tietty nähtiin että ylähuuli on ehjä, sormia oli 5 ja kasvu oli jatkunut tasaisena jne. :)
5 sormee ....... :-O (hehhee)
 
Takaisin
Top