Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Twisted, vastasi vain sen että on vienyt paketin postiin. Sen jälkeen ei oo vastannu, vaikka kysyin lähetystunnusta? Ja siis sama tyyppi kauppas jo mun ostamia tavaroita, jotka oli olevinaan postittanut, niin vielä torissa uudelleen mulle...

Kevät on kun sai kulkea toppatakki auki ja lapsi jäi parvekkeelle nukkuu ilman hanskoja ja avasin makuupussin. Ihanaa <3

Sanoin et jos ei vastaa ja selvitä asiaa, niin teen rikosilmoituksen asiasta. Ei oo vastannu

Kevät on kun sai kulkea toppatakki auki ja lapsi jäi parvekkeelle nukkuu ilman hanskoja ja avasin makuupussin. Ihanaa <3

Niinpä, mullakin Siiri pihalla nukkumassa ja kuravaatteet eteisessä kuivumassa... Sanni päätti uida vesi/kuralätäkössä et oli pakko antaa kirjaimellisesta lumi pesu enneku pääsi takas rattaisiin:D ihanan lämmin! Ja vielä ihanampaa on että ei tarvii ku 1 kerroksen ulkovaatteita päälle :D kesä tulee, mahtavaa!!!

Oliko teillä suunnitelmissa siis vaihtaa maisemaa tai aloittaa joku hullu talonrakennusprojekti? :D

Sekä että, aletaan rakentaa (rakennuttaa) okt tohon reilun 10km päähän pikku maalaiskylälle :)

Siinä onkin sitten kiva pikku projekti! Mutta onhan se mahtavaa sitten asua ihan omassa talossa. Toivottavasti saatte nykyisen pian kaupaksi.

Meillä jatkuu lakanapyykkitalkoot. Nuorimmainen vaan oksentelee :/ Meillä muilla ei vielä mitään.

Voi ei, onko kauan ollut taudissa Menninkäinen? Ei kellään muulla oo vielä oiretta? :( tsemppiä pienelle <3 minkä ikäinen teän pienin olikaan?

Tsemppiä menninkäiselle ja pikkuselle! <3 Meillä on onneksi vältytty mahataudilta. (Koputtaa puuta.) Oliko teidänkin pienin -17 syntyny?

Peukut pystyssä että ostaja löytyi Twisted ja pääsette rakentaan. Oon pikkasen kade. :rolleyes:

Eilen oli niin ihana aurinkoinen päivä mutta nyt sataa vettä.:sad001 Mitäs teillä lapsukaiset puuhailee sadepäivisin? Jospa jotain uusia vinkkejä meillekkin bongailis...

Mä laitoin isot pojat just leikkiin legoilla. Elokuvan laitan myöhemmin kun iskee itselle se superväsymys aina kolmen ja viiden välillä :D

Kiitti pötti peukuista, mä nyt todella toivon et tärppää, lähellä ollaan oltu kauppoja jo monesti mut aina johki kaatunut. Mä niin ootan sit uutta taloa! Näen jo unia omasta tontista, ihan metsän vieressä, vähän kalliolohkareita tontilla, haluan meille grillikodan ja istutan omenapuita. Tai jokainen lapsi saa itselleen valita omena-, kirsikka- tai luumupuun ja sit ne kasvaa siellä ja on aina muistona et lapset sai valita omat puut ^^

Vihdoin ja viimein yläkerta valmis nyt vain siivoomista ja kamat sinne....tällä meidän nuorimmaisella kivasti alhaalla kakshammasta ylhäällä neljä mut ei etuhampaita ette arvaa ku on kivan näköinen

Juu, vuosi tuli mittariin juuri meillä nuoremmalla :) Muilla ei onneksi mitään! Tiedä sitten, mikä iskenyt.

Mä oon Twisted ajatellut tuota puujuttua myös! Se olisi kiva ja kun siihen on omalla pihalla mahdollisuus, niin pitää kyllä toteuttaa.

Me kun muutettiin tähän, niin istutettiin lapsille puut tohon pihaan:) Pojulle pitäs varmaan ens kesänä kattella puu ja istuttaa.

Tällästä mie täällä värkkäillen.

Liitteet

• PhotoGrid_1523271547228.jpg
    PhotoGrid_1523271547228.jpg
    302.9 KB · Katsottu: 207
Takaisin