Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Twisted höh! Jospa seuraava...
kiitos Zeni ja twisted, kovin huojentavaa tietää että muillakin mennyt ennenku ekat potkut tunteneet! Aijemmista oon kyllä tuntenut liikkeet aikasemmin, mut niillä ollut takana istukka...

Aaapua m-inski, nyt iisisti! Vielä ei olisi ihan aika ruveta jakautumaan.

Twisted, voin jakaa nuo tuntemukset palveluiden huonontumisesta. Ollaan jouduttu pettymään lasten kanssa niin neuvolaan kuin terveyskeskukseenkin. Pari kertaa vähän rankemman kautta. Ja äh toi kauppojen peruuntuminen, kurjaa vaan odotella.

Toivotaan Äippä pian liikkeitä! Mulla esikoisesta joskus puolivälissä (istukka edessä), toisessa tuntui jo 14+ (istukka takana). Kohta ne liikkeet siellä käy tosiaan sitten jo ihan hermoon ;) Muutama viikko vielä rakenneultraan siellä sitten.

Miten muuten.. näkeekö teillä lapset paljon painajaisia?

Meillä yks huutaa lähes joka yö kun näkee pahoja unia (sen takia on menny nukkumajärjestelyt uusiks ettei näkis enää niin paljo painajaisia)

Alkaa olee aika uuvuttavaa nousta monta kertaa yössä kun joku tarvii jotain (esikoinen pelkää pimeetä ja tarvii aikuista/ rohkaisua että menee pissalle) kuopus huutaa öisin kissojen perään ( hänellä on 4 unikaveri kissaa + muita eläimiä 6) jos se herää ja yks tietty kissa on hukas ni huuto tulee:( onneks antaa pestä sitä välillä:D

Meillä ei, mut meillä lapset menee nukkumaan, tulee 2minuutin päästä ulos huoneesta ja kertoo nähneensä painajaisia :D meillä siis joka ilta tullaan huoneesta kerran tai kaks kertoo kaikkea höpöjä tai just koijataan äitiä :D muuten nukkuu kuin tukit, siis kuopusta ei lasketa. Mut siskon poika, kummipoika näki pienenä aivan sairaana painajaisia, jos oli mulla yökylässä niin huusi aina kotiin, mutta mä en lähtenyt yöllä viemään, vaikka muista hoitopaikoista vietiin. Sillä meni ohi ajan kanssa, oli varmaan 5 kun loppu ne.

Meillä esikoinen aina välillä "pelkää pimeää". Aina silloin kun mä oon yksin kotona ja meen nukkuun yhtäaikaa lasten kanssa. Jos mies on kotona niin ei puhu mitään pimeästä kun kuulee kun täällä touhuillaan ja katotaan telkkaria.
Ja keskimmäinen kans aina käyttää sitä välillä vaan tekosyynä vaikka se nukkuu yleensä lähes säkkipimeessä. Mut keskimmäisellä on nyt sisustusvalot, sellaiset värivalot, pienet pallot jotka ei kyllä valaise niin ne jää yöksi päälle ja se tykkää niistä. Esikoisella ei oo enää mut oli joskus ja se vaan leikki jos paloi valot. Näistä asioista on parhaiten päässyt puhumalla. Toki keskimmäinen on vielä liian pieni, 5v, ymmärtää aina ihan kunnolla mutta kyllä sen jankas jankutetaan samoja asioita et joskus menee perille. Pimeän pelosta puhuttiin kummankin kans ja ollaan yhdessä katsottu pimeässä ettei sitä tarvi pelätä :)

Menninkäinen vielä olis pitkääkin pidempi kuukausi ultraan:/
Meillä ei juurikaan painajaisia nähä(tai todella harvoin)ennemminkin noi elää päivän touhuja unissaan... kiljahtelevat, huutelevat ja muuten vaan elämöivät:D vanhin ja 2,5v pyörivät kun hyrrät sängyissään... meillä ei siis oo hiljaista edes yöllä:D

Puhuin taas eilen vauvakuumeesta miehelle, ja lämmittelin sitä et eikö meille vielä yks sopisi, eihän tuo enää niin jyrkästi kieltäny. Jospa se siitä pikkuhiljaa lämpeis ajatukselle :)

Eihän se kirkossa kuulutettua ole, että hän suostuu. Eilen vain tais olla herkkä hetki, kun poju touhus niin suloisesti lattialla. Toivottavasti twisted teilläkin alkais mies lämpenemään ajatukselle:) Syksystä astihan mie oon miestä lämmitelly ja nyt vasta alkaa lämpenemään...

No höh:sad001 Pidetään peukkuja, et lämpeis jossain vaiheessa!
Miehet osaa olla jääriä

No höh:sad001 Pidetään peukkuja, et lämpeis jossain vaiheessa!
Miehet osaa olla jääriä

Joo, no ei sekään oo sanonut suoraan ei! Se siis ei halunnut missään nimessä sterilisaatiota, eikä ees ehkäisykapselia, koska se pitäis poistattaa "tarpeen tullen". Sanoi se että ehkä vuoden päästä, mut ei tähän tilanteeseen kun kämppä myymättä ja koti rakentamatta :) Oon mä siis samoilla linjoilla mut kun oon sellainen mullehetikaikkinyt tyyppi välillä :D

Menninkäinen vielä olis pitkääkin pidempi kuukausi ultraan:/
Meillä ei juurikaan painajaisia nähä(tai todella harvoin)ennemminkin noi elää päivän touhuja unissaan... kiljahtelevat, huutelevat ja muuten vaan elämöivät:D vanhin ja 2,5v pyörivät kun hyrrät sängyissään... meillä ei siis oo hiljaista edes yöllä:D

Mulle tuli mieleen, että te varmasti odotatte jossain määrin enemmän tyttöä tulevaksi, niin mitäs jos siellä onkin nyt pieni poika :D Siis iso tyttölauma on aivan ihana juttu, mutta olisi varmaan hupaisa ajatus alkaa totuttelemaan poikaan viiden tytön jälkeen! :)

Mä veikkaan et sieltä tulee poika :D ja se poika parka on hätää kärsimässä teini-ikäisten tyttöjen keskellä :D

Mullakin ihan sellainen hassu fiilis :D

Toivottavasti ei ärsytä nämä sukupuolijutut! Tiedän, ettei kaikki tykkää :) "aiotteko tehdä niin kauan lapsia, että saatte sen tytön/pojan?"-jutut...

Mie oon kans tällänen hetikaikkimullenyt tyyppi, joten on tuskaa odotella miehen suostumusta vauvalle. Mutta siis ihan hyvä että joku järjen ääni on rajottamassa mua:grin Yritän nyt saada miehen puhuttuu ympäri sillai et jos vaikka kesällä alettas yrittää. Toka nimittäin alottaa ens vuonna eskarin ja kolmas sitä seuraavana niin olisin mielelläni kotona siinä vaiheessa. Sit mun äiti jää jo eläkkeelle, niin ei välttämättä tartteis kuitenkaan 2 nuorempaa viedä vieläkään hoitoon, vaikka mie lähtisin töihin.:)

Mullakin ihan sellainen hassu fiilis :D

Toivottavasti ei ärsytä nämä sukupuolijutut! Tiedän, ettei kaikki tykkää :) "aiotteko tehdä niin kauan lapsia, että saatte sen tytön/pojan?"-jutut...

Juu ei mitään:) mulla ei oo mitään oloja suuntaan tai toiseen, ennemminkin pää sanoo että tyttöhän se kun mikä muukaan se vois olla näillä meriiteillä:D mieshän olis ihan fiiliksissä jos se ois poika, pääsis tekemään niitä ”miesten juttuja” poikansa kanssa (vaikka voihan niitä tehdä tyttöjenkin kanssa, mut onko se sama?)
Jos nyt niin hassusti pääsis käymään että se poika olis mulla ei oo sille mitään vaatetta kun kaikki on kovin tyttömäisiä, mulla ei oo mitään käsitystä vaipan vaihdoista kun niillä on se ”extra uloke”, miten niitä kasvatetaan? Tän prinsessa homman mä nyt taidan jo klaarata jotenkin;)
Ja ajatelkaa millanen unelmien mies siitä aikanaan kasvaakaan kun koko elämänsä joutunut toimimaan hormonaalisen ja tunteellisen naisten kanssa ja oppii kohtelemaan tyttöjä kuin kukkaa kämmenellä että pääsee helpommalla:D
Ja sit toisaalta jos se ois poika niin voi sitä raasua, niin yksin tyttöjä vastaan:p
Mut joo, ihana sama kumpi siellä kasvaa! Kunhan hänet saadaan syliin hyvinvoivana :)
Juttelin muuten naapurin emännän kanssa tossa päivällä niin täällä neuvola lääkäri ultraa (tai ainakin lopummalla ultraa) ja mulla olis eka neuvola lekuri nyt 16 päivä! Vähäks alko jännää jos vaikka saisin sen kattomaan pikkusenkin jalkojen väliin eikä pelkästään mun:D

Toivotaan että ne miehet lämpenis ajan kanssa uusille vauvoille:) itse kanssa mullekaikkinytheti tyyppi ja mies se järjen ääni monessa asiassa!

Takaisin